Groetjes romy
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
narretje schreef:Je rijdt toch western? Je gaat toch niet de ene dag engels rijden en de andere dag western? Je optoming is western en volgens mij aan de voorgaande commentaren te zien is iedereen in de veronderstelling dat je hier western rijdt. Pleasure of reining of wat dan ook maakt niet uit, er wordt bij western altijd uitgegaan van een bepaalde teugelvoering en halshouding van je paard, vanuit die basis rijd je western. Wat ben je hier dan aan het doen? Engels rijden met een western uitrusting?
Kiara schreef:Wat is Snow aangekomen!
Hij lijkt wel dik!

.narretje schreef:Wat ben je hier dan aan het doen? Engels rijden met een western uitrusting?
kleinelinda schreef:Hey leon,
Hoe is ie?
Ik heb je laatst een mailtje gestuurd krijg niks meer terug.
En op msn ben je ook nooit meer!!!!

)
Coentjuh schreef:Cool paard
Tjsa er zijn al veel dingen gezegd. Maar ik rij zelf ook zonder neusriem (nu weer tijdje met), maar af en toe, ik rij wel dressuur. Coen is ook niet zo'n makkelijke en ik heb ook een aantal foto's waar hij dan zn mond open gesperd heeft. Dan denken ook veel mensen dat je hem in zn mond zit te trekken, terwijl dat niet zo is. (is ook de reden dat ik de fotos niet op bokt zet of verwijder)
Ik snap goed, dat als het paard gaat hangen, je automatisch ook wat gaat trekken, maar volgens mij is het juist zo dat je dan juist niet terug moet gaan trekken en een beetje been bij moet geven. Maar dat doe ik zelf ook niet altijd.
Nog veel plezier met Snowdon, lijkt me een gaaf paard!

Maarja dat krijg je he als ze dag en nacht buiten staan in de winter
Alsof de rest van bokt nooit aan de teugel heeft getrokken. (grmbl - hoe verziek je een topic)

Ik denk dat mensen gewoon zeggen wat ze zien
Natasha schreef:Ik heb uit protest ook eens fotos van dat ik eens ( 1 x in de 2 maanden) rij geplaatst, met zelf t commentaar op mijn eigen rijstijl.
TOCH moeten velen erop door blijven hameren, en je de grond in boren!![]()
Leon, zullen we ze allen eens uitnodigen om te komen rijden, en dan fotos maken, en die dan op HAW plaatsen?
kleinelinda schreef:Leuke pony hoor!!!
snowdon schreef:Trouwens... sommige paarden ogen nooit vriendelijk als ze aan het werk zijn. Dat is bij mensen idem.
(En nee, hier doel ik niet meteen op het paard in kwestie)
Ik kan me ook nog wel foto's van een bepaalde fjord herinneren. Dat 'oogde' zogenaamd ook niet vriendelijk. Het blijven foto's en hoe iets overkomt kan iets heel anders zijn dan dat men direct verwacht.
Maarja ach, een oordeel klaar hebben is zo makkelijk he. Een zinnetje is zo getypt. Al helemaal als voorgaande al zoiets hebben geschreven.kleinelinda schreef:Leuke pony hoor!!!
Snowdon is een paard.
Natasha schreef:Moowsy en Rinske:
Iemand plaatst niet perse fotos om negatieve kritieken te krijgen hoor!
Veel Bokkers durven al geen rijfotos meer te plaatsen.

snowdon schreef:Trouwens... sommige paarden ogen nooit vriendelijk als ze aan het werk zijn. Dat is bij mensen idem.
Ik kan me ook nog wel foto's van een bepaalde fjord herinneren. Dat 'oogde' zogenaamd ook niet vriendelijk. Het blijven foto's en hoe iets overkomt kan iets heel anders zijn dan dat men direct verwacht.
Maarja ach, een oordeel klaar hebben is zo makkelijk he. Een zinnetje is zo getypt. Al helemaal als voorgaande al zoiets hebben geschreven.kleinelinda schreef:Leuke pony hoor!!!
Ik vraag !!!!!!!
Hoe is het nou met je?????
Ik hoor niet s meer van je de laatste tijd!!!!!!
Groetjes Linda
Snowdon is een paard.