Snowdon @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amigo4

Re: Snowdon @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:30

heeey leon gave fotó's alleen er moete ook nog foto's van ukkie he... maar de foto's van sowndon zijn echt gaaf Knipoog

Groetjes romy

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 18:17

narretje schreef:
Je rijdt toch western? Je gaat toch niet de ene dag engels rijden en de andere dag western? Je optoming is western en volgens mij aan de voorgaande commentaren te zien is iedereen in de veronderstelling dat je hier western rijdt. Pleasure of reining of wat dan ook maakt niet uit, er wordt bij western altijd uitgegaan van een bepaalde teugelvoering en halshouding van je paard, vanuit die basis rijd je western. Wat ben je hier dan aan het doen? Engels rijden met een western uitrusting?

ik rij gewoon niet officieel western. PUNT.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 18:18

Kiara schreef:
Wat is Snow aangekomen!
Hij lijkt wel dik!

We zijn druk bezig met het buikje eraf trainen. De winterweide heeft goed z'n best gedaan he Knipoog

ricky_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:30

aaah leuke foto's zijn het zeg Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:47

Gaaf beessie Kwijl .

narretje schreef:
Wat ben je hier dan aan het doen? Engels rijden met een western uitrusting?

Is dat dan verboden ofzo? Snowdon zegt trouwens in dit topic nog dat hij "klassiek" rijdt. Lips are sealed

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:50

kleinelinda schreef:
Hey leon,

Hoe is ie?
Ik heb je laatst een mailtje gestuurd krijg niks meer terug.
En op msn ben je ook nooit meer!!!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:56

Ongeacht welke rijstijl vind ik dat er bij beide ruiters op een aantal foto's naar mijn idee teveel aan de mond wordt gezeten.
Maar ik ken het hele paard verder niet, dus ik oordeel daar niet over, alleen op de foto komt het niet vriendelijk over, dus ik kan de reacties wel begrijpen.

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 15:25

Mooie tinker, er mogen alleen wel wat kilo's af Haha!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 15:40

Cool paard Kwijl

Tjsa er zijn al veel dingen gezegd. Maar ik rij zelf ook zonder neusriem (nu weer tijdje met), maar af en toe, ik rij wel dressuur. Coen is ook niet zo'n makkelijke en ik heb ook een aantal foto's waar hij dan zn mond open gesperd heeft. Dan denken ook veel mensen dat je hem in zn mond zit te trekken, terwijl dat niet zo is. (is ook de reden dat ik de fotos niet op bokt zet of verwijder Tong uitsteken )

Ik snap goed, dat als het paard gaat hangen, je automatisch ook wat gaat trekken, maar volgens mij is het juist zo dat je dan juist niet terug moet gaan trekken en een beetje been bij moet geven. Maar dat doe ik zelf ook niet altijd.

Nog veel plezier met Snowdon, lijkt me een gaaf paard! Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 18:41

Coentjuh schreef:
Cool paard Kwijl

Tjsa er zijn al veel dingen gezegd. Maar ik rij zelf ook zonder neusriem (nu weer tijdje met), maar af en toe, ik rij wel dressuur. Coen is ook niet zo'n makkelijke en ik heb ook een aantal foto's waar hij dan zn mond open gesperd heeft. Dan denken ook veel mensen dat je hem in zn mond zit te trekken, terwijl dat niet zo is. (is ook de reden dat ik de fotos niet op bokt zet of verwijder Tong uitsteken )

Ik snap goed, dat als het paard gaat hangen, je automatisch ook wat gaat trekken, maar volgens mij is het juist zo dat je dan juist niet terug moet gaan trekken en een beetje been bij moet geven. Maar dat doe ik zelf ook niet altijd.

Nog veel plezier met Snowdon, lijkt me een gaaf paard! Knipoog

Dank je Lachen

Brenda: Aantal kilo's valt op zich nog mee vergeleken met een maand terug, dus we zijn er mee bezig Haha! Maarja dat krijg je he als ze dag en nacht buiten staan in de winter Knipoog

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 09:19

Wat een enorme hoop gezeik is dit weer geworden zeg. Volgens mij kan leon prima de ene dag 'western' rijden en de andere dag met een dressuurzadel - als je die twee ziet kun je je geen beter combinatie voorstellen. Maar we zitten hier op bokt, en dan is alles meteen weer mishandeling geloof ik Rolleyes Alsof de rest van bokt nooit aan de teugel heeft getrokken. (grmbl - hoe verziek je een topic)

Trouwens leon, ik heb nog iemand in de aanbieding die snowdon eventueel wil komen verzorgen. Ik hoor wel of je nog iemand zoekt Lachen

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:09

Wat een super leuke foto's hij is echt groot geworden hoor die nek echt prachtig! echt een matcho. Ik vind het een beetje gezeur Leon zegt toch zelf dat hij niet officieel western rijd dus wat maakt het uit hoe hij rijd of dat nou engels of western is. Ik ken ook een tinker die loopt en western wedstrijden en dressuur niks mis mee hoor gaat allemaal prima.
Ik vind het er leuk uit zien en ik weet zelf hoe vervelend het is als een paard zelf trekt in de mond en hoe moeilijk het dan is om af en toe niet terug te trekken. Naar mijn ervaring hebben de meeste tinkers er een handje van dat als je ze dan juist been geeft ze lekker nog meer gaan klieren en onder je wegschieten. Zit is belangrijk maar soms uit reactie kan het best druk geven op de mond zijn en dat is denk ik de momentopname op de foto's.
Kort om Leon lekker doen wat jij goed vind voor je paard jij kent hem het beste en weet precies hoe hij is succes!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:14

Ik heb uit protest ook eens fotos van dat ik eens ( 1 x in de 2 maanden) rij geplaatst, met zelf t commentaar op mijn eigen rijstijl.

TOCH moeten velen erop door blijven hameren, en je de grond in boren! Haha!

Leon, zullen we ze allen eens uitnodigen om te komen rijden, en dan fotos maken, en die dan op HAW plaatsen?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:24

Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik het er ook nite echt vriendelijk uit vind zien. Verder vind ik hem wel mooi uitgezwaard Lachen

En Natasha, waarom zou iemand geen commentaar bij een topic mogen zetten? Alleen oeh's en aah's daar leer je ook niks van Knipoog Ik denk dat mensen gewoon zeggen wat ze zien Lachen

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:46

Natasha schreef:
Ik heb uit protest ook eens fotos van dat ik eens ( 1 x in de 2 maanden) rij geplaatst, met zelf t commentaar op mijn eigen rijstijl.

TOCH moeten velen erop door blijven hameren, en je de grond in boren! Haha!

Leon, zullen we ze allen eens uitnodigen om te komen rijden, en dan fotos maken, en die dan op HAW plaatsen?

Sja als je foto's plaats kun je kritiek verwachten. Eigenlijk kun je in bijna elk topic wel een negatieve reactie vinden..

Maar leuke foto's hoor! Wat een leuk paard! Ja

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:59

Hewy leon hoe is het nou???
Leuke pony hoor!!!
Maar heb je nieuw email ofzo je bent nooit online
Groetjes linda

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 22:55

Moowsy en Rinske:

Iemand plaatst niet perse fotos om negatieve kritieken te krijgen hoor!
Veel Bokkers durven al geen rijfotos meer te plaatsen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 00:58

Trouwens... sommige paarden ogen nooit vriendelijk als ze aan het werk zijn. Dat is bij mensen idem.

Ik kan me ook nog wel foto's van een bepaalde fjord herinneren. Dat 'oogde' zogenaamd ook niet vriendelijk. Het blijven foto's en hoe iets overkomt kan iets heel anders zijn dan dat men direct verwacht.

Maarja ach, een oordeel klaar hebben is zo makkelijk he. Een zinnetje is zo getypt. Al helemaal als voorgaande al zoiets hebben geschreven.

kleinelinda schreef:
Leuke pony hoor!!!

Snowdon is een paard.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 01:02

snowdon schreef:
Trouwens... sommige paarden ogen nooit vriendelijk als ze aan het werk zijn. Dat is bij mensen idem.

(En nee, hier doel ik niet meteen op het paard in kwestie)

Ik kan me ook nog wel foto's van een bepaalde fjord herinneren. Dat 'oogde' zogenaamd ook niet vriendelijk. Het blijven foto's en hoe iets overkomt kan iets heel anders zijn dan dat men direct verwacht.

Maarja ach, een oordeel klaar hebben is zo makkelijk he. Een zinnetje is zo getypt. Al helemaal als voorgaande al zoiets hebben geschreven.

kleinelinda schreef:
Leuke pony hoor!!!

Snowdon is een paard.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:37

Natasha schreef:
Moowsy en Rinske:

Iemand plaatst niet perse fotos om negatieve kritieken te krijgen hoor!
Veel Bokkers durven al geen rijfotos meer te plaatsen.

Negatieve kritieken kunnen heel nuttig zijn. Maar zeg het dan op een normale manier. En niet 'OOH WAT ZIELIG!!!'. En het hoeft ook geen 22x herhaalt te worden.
En idd.. Als je rijfoto's op Bokt zet moet je heel voorzichtig zijn met wat voor foto's je erop zet. Want als er net 1 foto bij zit waar je per ongeluk iets te veel in de mond zit dan ben je gelijk een dierenmishandelaar. Ik denk dat iedereen dat wel is een keer overkomt..

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:49

gaaf paardje hor
ziet er leuk uit Lachen

petrahin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:49

He Leon,

Hele leuke foto's. Snowdon is inderdaad een echt paard geworden dat had ik een paar jaar geleden toch niet gedacht dat het zo'n lekkere tank zou worden.

Ik ben benieuwd hoe ukkie uitgroeit Haha!

groetjes Petra

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:56

snowdon schreef:

kleinelinda schreef:
Leuke pony hoor!!!

Ik vraag !!!!!!!
Hoe is het nou met je?????
Ik hoor niet s meer van je de laatste tijd!!!!!!
Groetjes Linda

Snowdon is een paard.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 09:38

Ik vraag !!!!!!!
Hoe is het nou met je?????
Ik hoor niet s meer van je de laatste tijd!!!!!!
Groetjes Linda

Ik bedoelde de shetje maar je paard is ook een lieverd!!!!!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:34

KleineLinda, kan je dat anders via pb doen, dit is niet echt ontopic geloof ik Knipoog