wat een beauty joh!
en wat is ie groooot
whahahha
ik vind het er super uitzien
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Renske20 schreef:hij is en blijft geweldig, echt waar
je hebt mij als grootste Tycho-fan op bokt weer helemaal blij(en jaloers) gemaakt met deze foto's!
Hij doet het echt super zo te zien!! ben heel benieuwd hoe jullie eerste wedstrijd gaat!
alleen vind ik wel dat als ie nog iets groeit, hij toch ingeruild moet worden tegen een kleinere bv mijn 2 jarigedie is ook zwart dus wie weet merk je t verschil niet eens als ik dat stiekem doe.....
vind Tycho echt TE leuk geloof ik.....

) he!!
het ziet er echt heerlijk uit, ook zo lekker zonder sporen en zweepje. goed hoor! KarinvdM schreef:Leuke foto's. Het ziet er vriendelijk uit.
Volgens mij is hij trouwens geen 4 maar 5.
EngelAngela schreef:toen ik je fotos zag dacht ik meteen: ik ben niet de enigste muis op een olifant!!
Hij is groot maar vind hem zeker niet lomp tonen. vind hem echt supergaaf. super uitstraling ook. Zullen we ruilen
Ik heb nog 2 honden in de aanbieding
. Ik hoop voor je dat hij klaar is met groeien
. Ziet er netjes uit hoor, een B proefje moet je makkelijk met winst kunnen rijden als ik het zo zie!

dus niet eerder gereageerd.

Solide schreef:Hey Lenn, ik zie je topic nu pasdus niet eerder gereageerd.
Maar wat ziet Tycho er toch weer geweldig uit zeg!
Wat een lekker ding, en groot![]()
Heb je binnenkort hier in de buurt wedstrijd want dan moet ik echt eens komen kijken.
Ik ben wel erg benieuwd naar Tycho in real life.
Heb je verder trouwens nog iets van Vaan gehoord??? Gaat het goed met hem?

Went snel
)
Wat een schitterend paard zeg, kan ook niet anders natuurlijk met Ferro als pappie
Dat belooft heel wat voor de toekomst! Hij is echt machtig, toont enorm en loopt heel ruim wat ik er van zie, geweldig! Veel plezier met hem & succes op je wedstrijd! *Tamara* schreef:loopt heel ruim wat ik er van zie, geweldig!
In draf dan he,.. in galop daarentegen is hij in 3 sprongen aan de overkant