Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Iris1702 schreef:Sommige paardjes gaan juist met hun staat spelen als ze het heel erg leuk vinden wat ze aan het doen zijn....
Zou toch ook kunnen???
lovelance schreef:Pellie schreef:hé steef goed dat je weer les bent gaan nemen. het bljift dus nog wat rommelen met zijn rug? vervelend hoor!!
hey, zijn rug had ie eigenlijk nooit last van. Hij was wel eens wat stijf ja, maar het was meer zijn achterknie. Dat is helemaal over, alleen nu paste het zadel niet meer goed. Ook heb ik op een stal gestaan waar ik amper kan rijden, dus door dat alles is ie weer wat terug gevallen. Gelukkig gaan we nu weer de goede kant op. We staan nu weer op een goede stal![]()
Vinden jullie trouwens van het zelf gemaakte dekje![]()
lovelance schreef:Hiervoor had ie geen last van z'n rug. Nu had ie dat dus wel, maar is weer aan 't goed komen gelukkig. Volgens mij klopt 't verhaal wel.
Misschien nog een keer goed lezen
Eefjes schreef:lovelance schreef:
Hiervoor had ie geen last van z'n rug. Nu had ie dat dus wel, maar is weer aan 't goed komen gelukkig. Volgens mij klopt 't verhaal wel.
neej klopt niet want in het begin zeg je hij heeft goed last van zijn rug gehad en nu zeg dat ie eigenlijk nooit last van zijn rug heeft gehad

Frank schreef:Loopt dat paard altijd zo ver onder de loodlijn???
? Of geldt er ook een boven-loodlijn
?
.lovelance schreef:Eefjes schreef:lovelance schreef:
Hiervoor had ie geen last van z'n rug. Nu had ie dat dus wel, maar is weer aan 't goed komen gelukkig. Volgens mij klopt 't verhaal wel.
neej klopt niet want in het begin zeg je hij heeft goed last van zijn rug gehad en nu zeg dat ie eigenlijk nooit last van zijn rug heeft gehad
Ik bedoelde de periode bij Carole, daar had ie geen last van z'n rug. Pellie vroeg of ie nog steeds aan het rommelen was met z'n rug. Dat klopte dus niet. Het is niet nog steeds.. want HIERVOOR had ie er geen last van. Misschien is het wat vaag geformuleerd, daar kwam ik later ook achter.. maar het klopt echt wel, ik ga geen onzin neerzetten natuurlijk
Anoukie schreef:Frank schreef:Loopt dat paard altijd zo ver onder de loodlijn???
Je bedoelt achter de loodlijn? Of geldt er ook een boven-loodlijn
?
Ik zie maar heel, heel weinig foto's waar dit paard met zijn neus achter de LL komt.
Wel vind ik hem wat stijf in zijn rug en achterhand, maar ik begreep dat je daar ook aan werkt?
Pellie schreef:idd ik wist nog wel dat ergens last had maar niet precies waarvan
Dat was toen z'n achterknie, daar had ie een blessure aan gehad.. gek paard

om te zien