je maakt ons egt boos !!! want maya zij het zelf ook! en ik heb jou heel vaak zien roken! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
je maakt ons egt boos !!! want maya zij het zelf ook! en ik heb jou heel vaak zien roken!
en waarom zou ik ?
echt schattig 
Ik zou vooral zo door blijven gaan als ik jouw was. Je plaatst foto's en er staat nergens dat je geen commentaar wil hebben. Ik vind het er best leuk uit zien, maar ga je eerst focussen op voorwaarts rijden, pas als je shet goed aan het been is kun je hem nagevelijk proberen te rijden, maar het ziet er behoorlijk netjes uit. (als je andere topics ziet van kindertjes op shetlanders
)
of stop met dit kinderachtige gedoe. Want nu verpruts je een beetje je eigen topic.mandy_b_s schreef:joh pascale, ten eerste ga je erg offtopic
en ten tweede vind ik het erg knap als je mij hebt zien roken, ik heb het nl. nog nooit gedaanen waarom zou ik ?
ja je ziet mij heel vaak, wat heb ik eraan ? ik ga naar mn paard en weer naar huis en ja dan kom ik langs je (verzorg?)paardjes.
edit ;ach.. waarom zouden we ruzie maken ?
houd het gezellig
wat hebben we eraan ?
ik heb geen zin in ruzie dus als jij je rustig houd doe ik dat ook. je hebt nooit last van me gehad en ik niet van jullie dus laten we dat lekker zo houden.
en nog een lief poepie ook
Ik heet niet Fabiola hoor, maar Fabienne wordt ook lekkr afgekort tot Fab