Fab @ work! Aan de teugel!!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dimola

Re: Fab @ work! Aan de teugel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 22:54

Zij is nog nooit bij ons op stal geweest en ik zie jouw vaak zat joh snol! Jij fietst heel vaak langs! Als ik je zie sgeldt ik je helemaal verrot paasei snol Boos! je maakt ons egt boos !!! want maya zij het zelf ook! en ik heb jou heel vaak zien roken!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 23:41

joh pascale, ten eerste ga je erg offtopic
en ten tweede vind ik het erg knap als je mij hebt zien roken, ik heb het nl. nog nooit gedaan Lachen en waarom zou ik ?
ja je ziet mij heel vaak, wat heb ik eraan ? ik ga naar mn paard en weer naar huis en ja dan kom ik langs je (verzorg?)paardjes.

edit ;ach.. waarom zouden we ruzie maken ?
houd het gezellig Lachen
wat hebben we eraan ?
ik heb geen zin in ruzie dus als jij je rustig houd doe ik dat ook. je hebt nooit last van me gehad en ik niet van jullie dus laten we dat lekker zo houden.

dimola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 23:46

je hebt niet eens een eigen paard jij kan dat niet betalen ik en laura wel!..het zijn onse paardjes! En ik heb jou tog egt zien roken deze week met een heel groepie! Sigaar Sigaar Sigaar Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 23:54

Leuk ponytje Lachen echt schattig Lachen

Vind alleen jou doorgedram tegen dat andere meisje een beetje apart? Hou het gezellig ofzo? Rolleyes

dimola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 23:59

Die trut loopt me altijd af te zijken volgens haar doe ik niets goed!

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 00:09

Ehm, zo kan hij wel weer? Verward Ik zou vooral zo door blijven gaan als ik jouw was. Je plaatst foto's en er staat nergens dat je geen commentaar wil hebben. Ik vind het er best leuk uit zien, maar ga je eerst focussen op voorwaarts rijden, pas als je shet goed aan het been is kun je hem nagevelijk proberen te rijden, maar het ziet er behoorlijk netjes uit. (als je andere topics ziet van kindertjes op shetlanders Lips are sealed)

Maar je bent nu iig onnuttig bezig, om mensen zomaar uit te schelden! Dat slaat werkelijk nergens op. En wat maakt het uit of iemand rookt of niet? Die mandy_b_s is naar mijn idee een stuk ouder dan jou die zelf wel kan bepalen of ze het doet of niet? iig jij doet je nu voor als een klein kind Scheve mond

Succes met je pony.

dimola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 00:39

Ja ze moet gewoon zich er niet mee bemoien ze doet altijd alsof ze alles is maar dat is ze niet!..En ik heb take fives wel met Maya Ingereden!..Allebij! Dus! Boos!

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 00:42

Vecht dit dan via pb uit Knipoog of stop met dit kinderachtige gedoe. Want nu verpruts je een beetje je eigen topic.
Ik zou zeggen; Ontopic gaan!!!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:09

mandy_b_s schreef:
joh pascale, ten eerste ga je erg offtopic
en ten tweede vind ik het erg knap als je mij hebt zien roken, ik heb het nl. nog nooit gedaan Lachen en waarom zou ik ?
ja je ziet mij heel vaak, wat heb ik eraan ? ik ga naar mn paard en weer naar huis en ja dan kom ik langs je (verzorg?)paardjes.

edit ;ach.. waarom zouden we ruzie maken ?
houd het gezellig Lachen
wat hebben we eraan ?
ik heb geen zin in ruzie dus als jij je rustig houd doe ik dat ook. je hebt nooit last van me gehad en ik niet van jullie dus laten we dat lekker zo houden
.

je kan niet in mn portomonnee kijken pas, dus zeg niet dat ik iets niet kan betalen.
je kan me best hebben zien zitten met een groepje dat rookt, maar ik rook niet.

en meer dan het stuk tekst dat ik heb vergroot zeg ik niet meer.

dimola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 11:23

Ja best! En dag he!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:26

fijn, dankje wel.
hier hebben we nl. allebei niks aan.
ga lekker door met je paardje, ik doe dat ook en ik heb geen last van je en jij niet van mij. nooit geweest ook.
ik zal zelfs nog vrolijk zwaaien ook.

Fabb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:39

Ey naamgenoot Knipoog en nog een lief poepie ook Haha! Ik heet niet Fabiola hoor, maar Fabienne wordt ook lekkr afgekort tot Fab Cool

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:38

Kan het weer normaal?

Je hebt nergens gezegt dat je géén commentaar op je foto's wilt, dus commentaar kun je verwachten.
Bovendien is het niet eerlijk om iemand zo maar voor poedersuiker snol uit te maken. En in combinatie met je MSN-taal...................

En wat doet het er toe of iemand rookt of niet?
Je gaat er over door, wat heeft dat met die pony te maken? Dat moet ieder toch voor zich weten?

Lips are sealed

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:11

Dimola, ik vind jou ronduit zielig. Beetje lopen schelden enzo.
Het is nou eenmaal zo dat e je teveel focust op de voorkant. Rijd het paardje rustig aan je been voorwaarts en voor met de teugels moet je niks doen.

Je kunt me nu wel gaan lopen uitschelden, maar iedereen in dit topic heeft wel gelijk.
Maar dat is moeilijk te begrijopen voor pennymeisjes. Die hebben nou eenmaal altijd gelijk en weten alles beter. Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:23

niks aan toe te voegen,Milkaatjuh.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:36

Ik kijk al liever niet in dit soort topics met in de titel aan de teugel rijden. Hierin zie je toch vaak dat een paard of pony in de krul wordt getrokken omdat het er mooi uitziet..
Toch moest ik even kijken omdat het inmiddels al op 3 bladzijdes stond..

Ik heb een tip voor jullie: Neem les!

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:05

Hoi!
lieve shet hoor! maar ben je niet te groot? Verward
't ziet er niet echt kloppend uit!
En dattie aan de teugel loopt ziet er ook niet zo goed uit.. het ziet erg niet eht ontspannen uit maar meer gedwongen!
sorry dak zo lomp ben Tong uitsteken
xxx

winfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 19:31

haai,haai!!!
hier ben ik (laura) weer!!
ik weet niet of jullie het weten maar dit was de pas de 2 keer dat we het deden!!!(het maak niet uit dat jullie dat niet wisten) en op sommige momenten is ze inderdaat heeeeel gespannen maar op sommige momenten helemaal niet maar dat kan je echt niet op foto's zien!!(vindt ik zelf) en ik vind het voor de 2e keer best goed hoor!! en ik weet dat me vriendin niet echt ''Aardig'' was!!! daarom zegt ze nu echt heeel plechtig Sorry!!!dat meent ze Echt maar ze was gewoon heeel sago omdat er wat erg was geberut owkey vinden jullie dat niet erg
maar kijk effe goed we trekken echt niet !!!
we rijden allebij op een manege(verschillende) en daar leren we het erg goed en we hebben het aan volwassen gevraagt(heeel veeel) en die zeiden dat we het zo en zo moesten doen en dat deden we dan ook)

xxx-laus!!! bedankt voor de leuke reacties

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 19:39

Dit topic gaat op slot.
Blijkbaar kunnen bokkers niet in hun waarde gelaten worden door andere bokkers.
Kom op werk op een opbouwende manier met elkaar in plaats van elkaar gaan uitschelden.