Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Ik wist niet dat de Spaanse Rijschool in Wenen op Lusitano paarden reed?
Ik dacht ze aleen met Lippizaners reden......
( waar veel mensen zich nog in vergissen ) ShannaY schreef:Jemig zeg, Bokt weer in de bocht?
Zo moeilijk zijn die oefeningen echt niet hoor voor een hengst die van een spaanse rijschool af komt. Ze zal hier heus wel begeleiding mee gehad hebben.
Hebben jullie nou echt niks beters te doen
)
evaline schreef:Hallo,
Het verhaal van Genio is niet uit de duim gezogen van dit 9 jarige meisje. (Alleen zijn kanker aanval is onzin, hij had wat problemen met voer en flink stalbenen)
Het echte verhaal over het leven van GENIO kun je lezen op mijn bericht van 20-02-2005 DE WAARHEID ACHTER MIJN 1E WEDSTRIJD OP LUSITANO HENGST
ShannaY schreef:Als ze nu 9 is, en ze was 8 toen ze die wedstrijd reed, is dat dus een jaar geleden. Toen waren er volgens jou nog geen anky dekjes?
Die waren er al 2/3 jaar geleden hoor
jammer van zen staart 

grappig zicht zo zonder staart

meiske16 schreef:en hengst...die gedragen zich wel anders!!
evaline schreef:

Pegasus4ever schreef:
Nou die foto klopt geneens bij de foto's van de topicstarter, als je kijkt naar de topicstarter's knieen van het paard zijn die wit, op deze foto zijn ze zwart!~dus ik geloof niet dat die hetzelfde zijn
piedrolover schreef:Pegasus4ever schreef:
Nou die foto klopt geneens bij de foto's van de topicstarter, als je kijkt naar de topicstarter's knieen van het paard zijn die wit, op deze foto zijn ze zwart!~dus ik geloof niet dat die hetzelfde zijn
Ooit wel eens van zomer en winter gehoord![]()
En paarden die dan een kleurverschil laten zien
Citaat:veranderd de kleur van de manen dan ook???