na een roze hoofdstel volgt een......

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Taron

Re: na een roze hoofdstel volgt een......

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 19:34

wel gaaf dat roze!! maar bij een ruin......?? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 19:54

Kimpjeuh schreef:
het is heel grappig en erg barbie maar het trekt eigelijk echt op niets vind ik, ik vindt het meer voor een 5 jarig kind
ocharm die pony moet zich wel belachelijk voelen
sorry dat ik het zo zeg maar dat is mijn smaak, mijn idee Pling

Denk nou niet dat die pony ergens last van heeft.. Knipoog Het gaat er toch om de of de ruiter het leuk vindt, smaken verschillen nu eenmaal Clown

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:01

Luckey schreef:
Kimpjeuh schreef:

het is heel grappig en erg barbie maar het trekt eigelijk echt op niets vind ik, ik vindt het meer voor een 5 jarig kind
ocharm die pony moet zich wel belachelijk voelen
sorry dat ik het zo zeg maar dat is mijn smaak, mijn idee Pling

Denk nou niet dat die pony ergens last van heeft.. Knipoog Het gaat er toch om de of de ruiter het leuk vindt, smaken verschillen nu eenmaal Clown

Mee eens... Ik vind het zowiezo belachelijk dat mensen het "iets voor een 5-jarig kind vinden" alleen omdat het roze is... Verward Ik denk dat Rydar zich juist uniek voelt... Tong uitsteken Tong uitsteken

RoOws

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:11

wat gaaf zeg!! waar koop je z'n hoofdstel?

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:09

love_sodera schreef:
patries_kjp schreef:
hahaha coowl!! ik zag laatst iemand op wedstrijd... ze had het volgende; een rose GPA pikeur cap, rose springblouse onder dr jasje, rose handschoenen, rose dekje en rose peesbeschermers en strijklappen Go jij! Go jij! en dat op een paardenwedstrijd... hahaha wat heb ik gelachen zeg!!! maar goed je fjordje staat het wel coowl!! misschien moet ik het ook eens kopen zodat albert( onze springruiter ) ermee kan rijden, zal ie leuk vinden hahaha Knipoog

Waar haal je een roze GPA vandaan? ken wel mensen die een blauwe sticker streep eroverheen hebben geplakt, had zij er een roze overheen geplakt? Man dat gaat wel heel ver! zag gistr wel iemand compleet bijna in t rood, ok, maar ROZE!!!!!!!!!
Ik vind mijn merrie al zielig als ze alleen een lichtroze dekje om heeft, hoe zielig zijn jullie pony's dan?!? Tong uitsteken

tsja... hij was gewoon echt helemaal rose met paars, zag er niet uit als een sticker!! Cool