Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Subalia schreef:Hi,
Wat een super paard!!![]()
Ik had een paar vraagjes, ik heb namelijk een paard waarvan de vader Nashua is.
Is zijn vader Iroko? Heeft hy in 1999 gedekt? Heeft Gerdine Maree hem bereden toen hy jong was en komt hy uit Amerika, ik had gehoord dat Nashua naar Amerika is gegaan en dat hy daar is uitgebracht in de grand prix dressuur.
kusz denise
!
jeeej ben ik ook een beetje mama binnekort
!
eebaatje schreef:En dan heeft hij dus GP gelopen?
Kan die de pi/pa? Of nog niet aan die knoppen gezeten?
Veel succes ermee en ben benieuwd of hij van binnen er ook zo goed uit ziet! Ik hoop het wel voor je!
En is het nu een ruin? Of nog hengst?
!

Suel schreef:Wat leuk. Dat is dan dus de vader van mijn paard. Ik was ook altijd in de veronderstelling dat die in Amnerika zou zijn.
Ik mag zeker niet een keer komen kijken???
!!! Er zijn er al meerdere dat dat gevraagd hebben
maken we er gelijk de Nashua-boktmeeting van
Belli schreef:Hij is wel degelijk KWPN goedgekeurd!
Biebel schreef:Belli schreef:Hij is wel degelijk KWPN goedgekeurd!
Voor zover ik weet is hij nooit KWPN goedgekeurd als dekhengst (ik kan hem nl niet terugvinden in mijn zeer complete hengstenboek en daar staan echt ALLE ooit door het KWPN goedgekeurde dekhengsten in)
Hij heeft uiteraard wel een KWPN papier, maar dat is wat anders....
Suel schreef:
Dan vraag ik mij af hoe het met de papieren van mijn paard zit. Dan heeft mijn paard dus een KWPN moeder en een KWPN vader(weliswaar als dekhengst niet goedgekeurd, maar oke) houdt dat nu in dat mijn paard dan gewoon zijn geboorterecht als KWPN-er mag opeisen?
Biebel schreef:Voor zover ik weet is hij nooit KWPN goedgekeurd als
dekhengst
(ik kan hem nl niet terugvinden in mijn zeer complete hengstenboek en daar staan echt ALLE ooit door het KWPN goedgekeurde dekhengsten in)
Hij heeft uiteraard wel een KWPN papier, maar dat is wat anders....