leuke zomer foto's

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LePopp

Re: leuke zomer foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:39

lonnie schreef:
ik heb toch altijd gehoord dat een shet tot de 80 kilo kan dragen (normale shet), ze werden vroeger ook voor zwaar werk gebruikt immers en zijn daarop gefokt.

Trekkracht is wat anders dan wat ze kunnen dragen op hun rug. Haal dat niet door elkaar Lachen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:49

talented schreef:
Dit zijn echt van die foto's waarbij je zo snel scrollt dat je hoopt dat je ze allemaal gezien hebt. Alles behalve leuk om naar te kijken...

Amen...

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:16

piedrolover schreef:
Wat zit iedereen hier weer te zeuren Rolleyes
Het ziet er niet geweldig uit nee, maar hoe kunnen wij nou van achter onze computer zien of deze shet het houdt of niet.
Deze meiden zien er alles behalve zwaar uit en die pony ziet er harstikke vrolijk uit!
Let er alleen volgende keer op dat het eerste meisje haar handen bij het zadel houdt, haar voeten goed houdt en dus wat netter gaat zitten Knipoog

Niks meer aan toe te voegen......

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:21

zomer moet idd echt terug komen of gewoon komen.(ik=winterdippersoon Knipoog ) Super mooie shetlander die zwarte. Die mini haflinger trouwens ook echt super leuk. Die zwarte lijk heel erg op mijn paardje. Wat is de pappa van de zwarte?
Vingers aflikken

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:22

Leuk shetje is het wel Ja

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:22

het is een shetlander!! Die houd het MAKKELIJK het is geen welshje die je zo kunt omgooien omdattie zo dun is

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:28

Dat je er af en toe op rijd kan geen kwaad, maar ga dan op zn minst normaal zitten, dit is voor de shet ook niet erg prettig...
Ik bedoel, heb je dan helemaal geen respect voor het dier waarop je zit?
Misschien komt dit bot over maar zo denk ik erover.
En zoals al vaak is gezegt, op een forum kun je nou eenmaal negatieve reacties verwachten...

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:39

Leuke shetjes! Geef je groot gelijk dat je zo lekker rijd hoor!
Laat de anderen maar zeiken.
Alleen die 1e 2 foto's zijn een beetje raar Tong uitsteken

tycoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:20

tja ik zie niet echt dat de shetten er moeite mee hebben ofzo...
kijk je bent te groot, maar als het eenmalig is moet het me echt geen ramp lijken.
en wat betreft die eerste foto's
leuk dat je zoveel plezier hebt, ook ik heb wel eens zo op een paard gezeten, maar trek hem dan alsjeblieft niet zo in zijn mond.
opstandig hengstje of niet...zo gaat hij nooit meewerken, eerlijk is eerlijk toch?

tycoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:21

punkies schreef:
het is een shetlander!! Die houd het MAKKELIJK het is geen welshje die je zo kunt omgooien omdattie zo dun is

lol!!!!! ook shetten kunnen omvallen hoor Vork

Rayorgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:42

hetismij schreef:
talented schreef:
Dit zijn echt van die foto's waarbij je zo snel scrollt dat je hoopt dat je ze allemaal gezien hebt. Alles behalve leuk om naar te kijken...

de woorden worden uit me mond genomen _/-o_

waarom kijk je ernaar als je het tog niet wilt zien, jullie verpesten deze topics zwaar, stuur een pmtje ofzo naar haar dan, ik vind het echt hele leuke foto's hoowr ^_^ Als diej shetlanders er echt zoveel last van hadden zouden ze wel met hun oren in hun nek en met hun ogen wijd open ervandoor racen.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:46

Milkaatjuh schreef:
Leuke shetjes! Geef je groot gelijk dat je zo lekker rijd hoor!
Laat de anderen maar zeiken.
Alleen die 1e 2 foto's zijn een beetje raar Tong uitsteken

dit is pas AMEN totaal meeens

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:47

tycoon schreef:
punkies schreef:

lol!!!!! ook shetten kunnen omvallen hoor Vork

iets midder snel Knipoog
Die welshen zien er altijd uit, dat als je ze een tikje geeft dat ze dan omliggen Clown

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:54

Ik ga er niks over zeggen dat jullie te groot zijn, dat weten jullie zelf ook wel.
Maar ik vind het niet leuk hoe het rijden eruitziet. Je kunt niet "alleen voor de lol" rijden en tegelijk "rijden voor zijn streekjes".
Rijden voor de lol, oké Lachen.
Maar ga dan alsjeblieft zo zitten dat je pony er ook nog lol in kan hebben.
Er zijn meer mensen die rijden voor de lol maar dat betekent niet dat je niet op je houding hoeft te letten. Je moet niet voor niets op een bepaalde manier op je paard/pony zitten om hem niet te hinderen.

Ik kan er gewoon niet tegen als mensen foto's posten waar ze zitten als een aardappelzak en zeggen dat ze voor de grap rijden terwijl ze toch de pony willen laten gehoorzamen en het dan vreemd vinden als mensen niet alleen maar reacties geven als: "wat leuk joh, wat een gave shet!!"
Dit soort dingen doe je niet op je pony maar op een hobbelpaard.

Ik heb er helemaal niks op tegen als mensen afentoe een lolletje met hun pony uithalen en er even niet op letten of hij perfect loopt en of ze perfect zitten maar maak het niet te bont.

Oftewel: ik heb er niks op tegen als mensen op shetjes rijden en jullie zijn naar mijn idee niet te zwaar, ik vind het alleen niet kunnen dat je wilt dat je pony gehoorzaamt terwijl je er zelf niet normaal op kan rijden.

Verder wil ik jullie helemaal niet aanvallen. Ik doe zelf ook niet altijd even normaal. En jullie hebben leuke shetjes hoor Lachen

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:05

Die shetjes hebben volgens mij echt helemaal nergens last van hoor, ze habben hun oortjes naar voren, en lopen ook niet echt moeielijk of zo, en die meiden zijn echt niet te zwaar of zo, en ik vind dat het hier niet gaat of het plaatje er prettig uitziet maar het gaat gewoon er gewoon om dat de paardjes en die meiden het naar hun zin hebben..
en ze zeggen toch zelf ook al dat ze het niet zo vaak doen

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 08:52

hohoi

ik ga elke week met xsuusx mee naar haar shetje bobby!~
en die gene op de eerste foto is niet xsuusx maar michelle12 van bokt.
en zo rijd suus echt niet hoor en te zwaar suus Verward dat is 1 ding wat ze voor de shetlander niet is !
ze is inderdaad geen dressuur tutje maar lekker gewoon rijden.

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 16:27

Je hoeft ook helemaal geen dressuur tutje te zijn als je gewoon in een goede houding zit!

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 16:31

Ik ben het er best mee eens dat je niet perfect hoeft te zitten.
Maar gewoon lekker rijden klopt niet helemaal met wat je zegt over zijn streekjes.
Als je wilt dat hij braaf wordt zul je serieus met hem bezig moeten zijn en niet een lolletje trappen.

Maarja, ik stel me dan ook meteen voor dat jullie er elke keer zo op zitten Nagelbijten / Gniffelen

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 19:36

nogmaals ik ben die gene niet die erop zit!!
dit zijn anderen mensen van bokt.nl
ik zit er dus niet op ik rij wel serieus op hem..oke ik rij ook weer niet als een dressuur tutje maar ik berijd hem echter toch prima.
dus voor de mensen die niet lezen ik ben het niet die erop zit!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 19:44

Tjonge wat kan bokt toch zeuren Slapen
Ik zie toch echt veel liever dit dan een vet gemeste shet waar nooit wat mee gedaan word!
Het ziet er misschien niet super uit, daar zijn we het misschien allemaal overeens, maar komop!! Zo'n shet kan wel wat hebben hoor!

Leuke shetjes hoor Lachen

Romeo_haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 19:45

kijk dit noem ik nog is AMEN Knipoog

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 20:59

iedereen rijd op deze shet en dondert iedereen er nog wel eens van af..of je nou 60kilo weegt of 20 heeft hij echt geen probleem van hoor Knipoog (over de kilos ff verzonne bij wijze van)
Maar goed..bokt ken idd afentoe zeuren..

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 23:48

Marieke_456 schreef:
Tjonge wat kan bokt toch zeuren Slapen
Ik zie toch echt veel liever dit dan een vet gemeste shet waar nooit wat mee gedaan word!
Het ziet er misschien niet super uit, daar zijn we het misschien allemaal overeens, maar komop!! Zo'n shet kan wel wat hebben hoor!

Leuke shetjes hoor Lachen

IDD ik heb ook altijd op twee shethengstjes gerden van 1.05 hoog, maar wel rank gebouwd. Dit heb ik gedaan tot zeker mijn 14 e jaar, toen woog ik denk ik 45 kilo ofzo.
En verder vind ik het er heel leuk uit zien..okeej de eerste 2 fotows zijn wat minder maar ik ga ook weleens scheef op mijn paard zitten waarom mag je niet een keertje dollen is ook leuk voor het paard weer eens iets anders dan neus tussen de borst, en altijd maar die saai rondjes over de hoefslag.
Meides ik vind dat jullie lekker door moeten rijden en ik hoop dat jou broertje er nog veel plezier van gaat hebben want het is niet niks om zo'n ziekte te hebben. Ik hoop ook dat hij hierdoor wat afleding heeft en het helpt hem vertrouwen in dieren te krijgen.
Enne jullie merken vanzelf wel of het je shet hindert of niet en dan stoppen jullie er toch wel mee?
Veel plezier nog hoor Haha! Knipoog

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 23:53

Tsja..
het ziet er niet uit alsof de ponys er last van hebben hoor!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 10:44

Wat is het weer gezellig op bokt olé olé Slapen