En ook mijn zwartje Nimondro weer eens ITP!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Re: En ook mijn zwartje Nimondro weer eens ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:49

klomp schreef:
Tulandro schreef:
Het enige wat me echt ontzettend stoort, is die rare houding van je armen. Je hebt er geen buiging in, en ze liggen op je benen. Wel een leuk beestje hoor!

inderdaad!! je handen liggen bekant op je bovenbenen. houd je handen gewoon netjes rechtop, naastelkaar en hoger. dan is het plaatje af!! want het is verder een super mooi paardje!!

klopt helemaal Knipoog handen hoger en schouders meer naar ancheren dan ga je automatisch wat nar achteren zitten Haha! Knipoog (Ik heb daar eest ook veel last van gehad, maar doordat ik mijn handen hoger hield ging ik ook beter in het zadel zitten Pling )

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:55

Goh!
Wat weet iedereen hier toch goed hoe je moet paardrijden! Boos!

Ik denk dat we voor de dressuurploeg heel veel Nederlandse deelnemers krijgen bij de volgende olympische spelen! Lips are sealed

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:21

Ziet er goed uit! Jullie zijn goed vooruit gegaan in het afgelopen jaar, complimenten!
En over je handen enz. blijven oefenen! Knipoog
Als bij iedereen alles in een keer perfect gaat is de lol er ook al snel af denk ik.

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 11:44

Frank schreef:
Goh!
Wat weet iedereen hier toch goed hoe je moet paardrijden! Boos!

Ik denk dat we voor de dressuurploeg heel veel Nederlandse deelnemers krijgen bij de volgende olympische spelen! Lips are sealed

SORRY???? (vriendin zeker?)
Als je hier foto's plaatst kun je commentaar verwachten anders heet het geen fotum he? Blond Hamer