Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
AnneMieKe_89 schreef:ahum!
er zou geen verschil moeten zijn tussen wedstrijd en thuis!
een paard moet voor je werken als je dat wil!
niet ow nu zijn we thuis, nu hoef je niet door te gaan hoor,,
ow nu zijn we op wedstrijd, nu moet je het wel goed doen!
daarlijk denktie goh thuis doe ik het zo, waarom zou ik dan op wedstrijd wél mijn best doen?
en nee ik zie geen paard voor me die alles zelf doet nee!
ik heb zelf een pony die ontzettend precies gereden moet worden met springen, omdat ze anders balkjes gaat tikken.
en dan nog blijft ze heel makkelijk, dus nee ik weet heus wel wat werken is met een springpony, met sgw gaat het namelijk heeel erg om teamwork!
maaarr,, ik verwacht alleen dat een pony wel doorgaat op de sprong, aan de techniek valt te sleutelen, maar als je pony al niet eens wil doorgaan op de sprong, hoe wil je dan verder werken?

AnneMieKe_89 schreef:okee jij leest dus ook de rest van me berichten niet!
als het er netjes uit ziet zeg ik dat ook!
en waarom zet ze dan anders foto's hier? om alleen complimentjes te ontvangen??
en ze zegt toch zelf dattie vanuit stilstand springt?
nou dat is niet echt netjes zou ik zeggen!
en als je geen zin hebt in gezeik, dan moet je geen foto's op een topic zetten, je kan niet altijd alleen complimenten krijgen, ook wel eens kritiek!
AnneMieKe_89 schreef:nee je ziet iemand die een niet zo'n goede spring techniek ziet!
sorry hoor maar hoe verwacht je dan dat ik het zeg!
en ja je ziet dat wel, dattie ze 8erbenen meesleept over de hindernis, omdat ze er heel lag overheen komen, en hij trekt ze niet erg hoog op, maar dat is op de foto's, en ja het is een momentopname!
maar het is op heel veel foto's te zien, en ik heb het toch ook over de foto's?
en als je niet tegen commentaar kunt, moet je maar geen foto's gaan plaatsen hoor!
Siegje schreef:Maar dit leuke fjordje doet het toch maar even!
En dat kunnen niet veel mensen met een lekker barok, kortgebouwd paardje...
Siegje schreef:Heerlijk hoe mensen altijd wat te zeuren hebben op springende haflingers en fjorden...
Natuurlijk hebben ze niet de techniek van een springgefokt kwpn paard dat op 2,5 jarige leeftijd al getraind is.![]()
Maar dit leuke fjordje doet het toch maar even!
En dat kunnen niet veel mensen met een lekker barok, kortgebouwd paardje...
AnneMieKe_89 schreef:nou dan liggen de meningen verdeeld siegje!
en wat missSisa zegt is dus wél zo..