rijfoto's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 18:10

meisjuh schreef:
heyhey mensies

ff vraagje wrm zijn jullie moyra zo aant afkrake want ik heb ook een paard van 3 namelijk en mijn paard heb ook een martigaal om maar dat heb mijn instructeur mij aangeraden (ed van der mey) hij rijd jonge paarden in voor andere mensen dus een martigaal is helemaal niet slecht, en ik heb moyra aangeraden om die martigaal te gaan gebreuke omdat die heel erg met ze kop gooid en moyra geen zin heb om iederex haar kop tege haar kop aan te krijge.
ik heb mij paard ook zelf ingereden dus please doe ff normaar tege moyra wand het paard word wel goed gereden dus nou gewoon iedereen ze mond houde ik ga jullie tog ook niet afzitte krake dus kap er nou gewoon mee iedereen doet wel is wat fout dus hou als je blieft op.

Nou graag nog een keer in het Nederlands, hier is geen touw aan vast te knopen

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:24

heey halow,
suus wrom heb je die foto's op internet geset?
hoe sou jij het vinden als daan dit bij jou sou doen?
haal se der ff af... k vin ut een beetje triest...

meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:29

heyhey mensies

nou ik bedoel dat martigaal helamaal niet slecht is en niet idereen rijd zo als ankie van grunsven.
dus nou iedreen dat gekommetaar voor zig houde anders ga ik me der ook goed mee bemoeie ben dat ge-ze-ik van jullie zal dus kappe nou Cool

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:31

Dames, dames.......... alsjeblieft typ gewoon nederlands........ dit haalt jullie zo naar beneden. Als je gewoon Nederlands schrijft dan wordt je ook wat serieuzer genomen

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:39

Kim dit is een dezelfde persoon en dat is of Suus anders die moyra.
Maar dan onder een schaduwaccount!

Steeds als suus of wie dan ook uit dat clubje commentaar krijgt duiken deze personen op Haha!

meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:42

heyhey mensies

ik bedoel alleen dat jullie moyra niet zo af motte krake da vint ik gewoon banketstaaf.
en ze is heel goed voor desteny dus en ik kan ut wete dus nu op houde okey ( A.U.B ).

-xxx-mij-xxx-

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:45

meisjuh schreef:
heyhey mensies

ik bedoel alleen dat jullie moyra niet zo af motte krake da vint ik gewoon banketstaaf.
en ze is heel goed voor desteny dus en ik kan ut wete dus nu op houde okey ( A.U.B ).

-xxx-mij-xxx-

Leer jij op school niet normaal nederlands?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:46

meisjuh schreef:
heyhey mensies

-xxx-mij-xxx-

Nu ga ik temmen, misschien wil je het WEL van een moderator horen dat er hier regels gelden met betrekking tot het gebruik van de Nederlandse taal

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:01

kom op mensen!!! laten we er nu gewoon vanuit gaan dat we allen geen verstand van paarden hebben!! Haha! ik kan ook wel oordelen over deze foto's....ik weet van mezelf ook wel wat ik hier van vind.

en bekijk het eens wat positiever...beter een martingaal dan een tiedeman of slof!!!! zo is het toch!!! en ik vind het niet eens zo kwalijk dat ze er mee rijd. ze heeft de teugels toch niet strak, ze trekt haar paard toch niet in zijn mond, paard loopt op eigen benen en zolang er niet aan die teugels wordt getrokken zal de inwerking van martingaal dus ook wel meevallen!! en misschien moet je bij een 3 jarige wel de martingaal wat langer maken! maja wie gaat daar nu over...

ze zegt dat ze les krijgt

en trouwens, welke bokker neemt iets aan van een andere bokker??? we weten het immers toch allemaal beter??
Schijnheilig

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:12

Ik vind het een leuk paardje, jammer dat er (wederzijds) geen normale discussie mogelijk is. Het enige dat ik erover te zeggen heb is dat je idd beter nog even een rondje verder had kunnen rijden na je val. Het paard zal het niet opvallen dat hij geen muesi heeft gehad, laat staan dit in verband brengen met jouw val.

Verder vind ik het niet onverstandig dat je met martigaal rijdt (idd beter dan een slof of thiedeman..) gezien het rennerige gedrag van het paard. Graag zou ik van anderen willen horen waarom dit nu zo slecht zou zijn (de martigaal moet natuurlijk wel goed passen en niet te strak zitten).

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 20:22

Hallo,

Even hier heeel wat recht zetten.
ten 1e

Femke waarom maak je me zwart?
ik een schadow account nee hoor dit is danielle op die van moyra..ik heb hier 1 account en dat is xsuusx.
Veder zit zei hier alles te zeggen en ik niet..
1 ding heeft ze op mn naam geschreven per ongeluk toen ze bij me sliep en dat is dat met de martugal ofzo Knipoog
Veder geef ik danielle helemaal geen advies ze rijd bij iemand op stal die der lesgeeft dus een intructiese.
Femke waarom praat je over selina zo erg dat ze een darm is,Selina is totaal geen dram en ze bokt en steigert niet meer.
Niet iedereen is zo heilig als guus.
en yvaka je weet nu waarom via msn.
En femke als je langs wilt naar danielle regel je dat met haar maar desnoods geef ik je dre 06 nr.
Veder zoeken jullie het met moyra maar uit die wou dit topic overnemen dus dat mag vanaf nu.
Dus ik zal zeggen brand los met haar en hou mij erbuiten.
en femke blijf eerst zelf even op guus zitten kan me heel wat herinderen van van de zomer Clown

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:40

Volgens mij kan hier beter een slotje op.
Er is een hoop gezeik en dat maakt de topic niet leuker.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:40

Haha Suus ik ben in 3 jaar tijd 1x van Guus gevallen en dat was omdat ik op alleen een dekje reed en Guus ontzettend bokte!
Maar dat geeft niets hoor! Guus is een Lief paardje wat niet stijgert of bokt uit protest.

EN als moyra echt zo zeker van haar zaak is dan hoor ik haar vanzelf wel Knipoog En als het waar is wat jullie zeggen dan komen er foto's op bokt die precies hetzelfde zijn als deze en dan kan ik beamen dat het waar is wat jullie zeggen.

En ik maak niet zwart... jouw paardenkennis en omgang van paarden staat mij en vele andere niet aan. Erg onverantwoord en vaak weet je voor de helft niet wat je aan het doen bent. En dan heb ik het met name over hulpteugels tuigen enz.

Jij denkt alleen aan wat jij wil... niet aan wat het beestje aan kan of wil. Je rijd uren op een groen paard buiten. Je gaat uren met een shet en wagen op pad wat normaal nooit loopt. Als het shetje dan helemaal stijf is ga je nog even hard zijn benen staan poetsen.... en dan gek vinden dat hij slaat Blond

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:42

Even afwijkend van al het commentaar; wat een leukerd Lachen

Inderdaad nooit stoppen als je bent gevallen, want oehh, dan weten ze meteen dat je dan opgeeft, en dan lig je er de volgende keer zo weer af Vork

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:55

Even tussenkomst van mij;
Willen de mensen die commentaar hebben het ten eerste netjes houden en ten tweede _goed_ onderbouwen waarom dat commentaar?
Willen dan ook de mensen die daarop antwoorden wederom ook gewoon netjes blijven?
Commentaar/kritiek is niet altijd negatief, het is maar net hoe het beschreven wordt dus zodra dat al netjes gebeurd zul je bijna niet meer zien dat een topic fout en zuur gaat.

Verder; MSN/Breezertaal willen we op Bokt niet hebben.
Jong en oud moeten het gewoon kunnen lezen.
Ik vraag vriendelijk of iedereen zich vanaf nu houdt aan mijn vragen, zo niet zal er toch een slotje op komen en hopelijk hoef ik dan niet aan de gang met mensen uit elkaar te trekken en OW's moet uitdelen...

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 21:22

goh velen staan ook jou kop niet aan..
maar goed ik berijd mijn paard met hulpteugels etc..kom een keertje kijken..
tja dan zulje zelf zien dat mn paardje normaal vooruit loopt.
Maar goed dit gezeik ben ikj zat nu graag slotje erop.
als mensne nog commetaar hebben of beter weten over mn paardje berijd haar zelf eens...
en waar selina pijn moet hebben mag god weten,ze is namelijk gewoon goedgekeurd.
ow jah als je selina wilt opzoeken kom maar naar Leiderdorp nieuwedijkshoeve.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:32

fsoudan schreef:
Haha Suus ik ben in 3 jaar tijd 1x van Guus gevallen en dat was omdat ik op alleen een dekje reed en Guus ontzettend bokte!
Maar dat geeft niets hoor! Guus is een Lief paardje wat niet stijgert of bokt uit protest.

EN als moyra echt zo zeker van haar zaak is dan hoor ik haar vanzelf wel Knipoog En als het waar is wat jullie zeggen dan komen er foto's op bokt die precies hetzelfde zijn als deze en dan kan ik beamen dat het waar is wat jullie zeggen.

En ik maak niet zwart... jouw paardenkennis en omgang van paarden staat mij en vele andere niet aan. Erg onverantwoord en vaak weet je voor de helft niet wat je aan het doen bent. En dan heb ik het met name over hulpteugels tuigen enz.

Jij denkt alleen aan wat jij wil... niet aan wat het beestje aan kan of wil. Je rijd uren op een groen paard buiten. Je gaat uren met een shet en wagen op pad wat normaal nooit loopt. Als het shetje dan helemaal stijf is ga je nog even hard zijn benen staan poetsen.... en dan gek vinden dat hij slaat Blond

pardon...??????? arme arme shettiej toch Huilen Huilen Huilen Huilen

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:41

Nee suus velen kunnen wel commentaar geven maar niet incasseren Schijnheilig

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:43

en daar bedoel je mee....

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:58

reddytobias schreef:
en bekijk het eens wat positiever...beter een martingaal dan een tiedeman of slof!!!! zo is het toch!!! en ik vind het niet eens zo kwalijk dat ze er mee rijd. ze heeft de teugels toch niet strak, ze trekt haar paard toch niet in zijn mond, paard loopt op eigen benen en zolang er niet aan die teugels wordt getrokken zal de inwerking van martingaal dus ook wel meevallen!! en misschien moet je bij een 3 jarige wel de martingaal wat langer maken! maja wie gaat daar nu over...

helemaal goed gezegd!

ik moest echt lachen om die belachelijke opmerkingen over die martingaal,jeetje mensen overdrijven is een kunst he hoe sommige erop reageren!

en verder,de toppic starter vind dat de eigenaar van het paard zich niet echt helemaal met haar toppic mag bemoeien,maar het is toch haar paard Verward vind dat ze dan ook zelf reactie's mag geven en zich zelf mag verdedigen Pling

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:25

uhh oke, je hoeft je toch niet zo aangevallen te voelen?!?!?! Bloos! ze proberen je toch alleen maar uit te leggen wat er fout is zodat je dat kan verbeteren >;) ik zou het juist fijn vinden als die me wilden helpen maja, geldt blijkbaar niet voor iedereen Clown

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:28

Jeeh mesen dit is wel een ECHT bokt topic Vork , ik vind dat ze zelf mag weten of ze met martingaal rijd of niet, als zij dat nodig vind doet ze dat... Maar ja dat is mijn mening..

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 23:29

nickepickje schreef:
Jeeh mesen dit is wel een ECHT bokt topic Vork , ik vind dat ze zelf mag weten of ze met martingaal rijd of niet, als zij dat nodig vind doet ze dat... Maar ja dat is mijn mening..

ja dat heb ik hier nou net geprobeerd te verwoorden Bloos

viewtopic.php?f=25&t=368283

Haha!

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 23:34

hey heey
ik vind het een leuk paardje om te zien, alleen als ik jou was, zou ik nog niet zo vroieg beginen met martingaal rijden, maar dat moet je zelf werten, tjah ik kan me wel voorstellen dat als je helmaal onder de modder zit er niet ,meer op wil, maar tog zou ik het wel gedaan hebben

Maar een super paardje Haha!

Romeo_haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 01:45

tuurlijk het zou is niet zo wezen, als je su nou niet mag moet je lkkr niets over haar zeggen ook femke, want ik rij nu best vaak op selina en ik kan helemaal nog niet zo heel goed rijden, maar leer genoeg op selina, of jij lekker veel belangrijks met guus doet ofzow, linda rijd er mee buiten, en jij durfde dat niet eens omdat als guus een bok geeft vlieg je er af zei je, omdat guus niet zo braaf was buiten, dus oordeel niet over selina, en oke misschien heeft suus het 1 of ander fout gedaan, maar we zijn niet allemaal perfect. en van fouten leer je. maar ja wil me verder er niet mee bemoeie of zo maar selina steigert en bokt nie meer, kwam gewoon omdat iedereen haar sloeg bij die oooo zo goede boerderij drakenstein Sigaar