0zzy @ work met fasty_lover

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Re: 0zzy @ work met fasty_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 14:46

fasty_lover schreef:
ja ga lekker iemand anders zijn topic verpesten.. altijd commentaar op de foto's die ik plaats... word het een beetje zat..
dag Doei!

haha, maar nu heb jij er niks mee te maken. Knipoog Ik vind dat kim weleens wat normaler kan doen tegen haar tante, die alleen maar probeert te helpen, en er waarschijnlijk een stuk meer verstand van heeft dan kim.
Maar nog ff op het topic terug, nicole, ik vond dat je het erg goed deed voor de 2e keer, ik zou er niet eens opstappen! Hij liep best ontspannen, en echt opgekropt viel wel mee, al hoewel hij juist die zekerheid nodig heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 14:53

fasty_lover schreef:
ja ga lekker iemand anders zijn topic verpesten.. altijd commentaar op de foto's die ik plaats... word het een beetje zat..
dag Doei!

Misschien ligt dat aan je leeftijd, maakt helemaal niet uit. Maar het is actie/reactie, ken je dat? Er word niks verziekt, er word gespeculeerd over het diertje, iedereen wil toch weten wat het beste voor hem is?

Ps. Foto's zijn er om commentaar op te krijgen, je kan niet altijd rozengeur en manenschijn verwachten.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:55

Kimmie_girl schreef:
Esmeralda schreef:

dus je wil zeggen dat jij het er wel uit krijg of hem goed kan rijden.. als dat zo was had je in die vijf minuten dat je er op za them wel in draf gekregen of minste zijn tolt gang..
Maar nee dat lukte je niet.

ik had het al aan jou uitgelegt, maar doe het nu nog maar een keer Haha!
ozzy ging zwaar in verzet, omdat ik veel vroeg en omdat ik nu eenmaal veel zwaarder ben dan anita en jij komen mijn hulpen wat harder aan.
Ik kon twee dingen doen, de strijd aan gaan, en anita d,r schrik van d,r leven bezorgen, zodat ze er niet meer op zou durven, of heel verstandig afstappen en anita lekker zelf laten rijden, zoals zij het als prettig ervaart. Helaas ben ik niet zo,n natuurtallent zoals jij dat je binnen 5 min een paard de sterren van de hemel kan laten rijden.
Dus bij deze laat ik jullie lekker met je paardje, hopelijk veel plezier ermee. En neem je lessen Knipoog

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 16:03

ow .. nu snap ik het wel een beetje ja
maar ja laten we er nu gewoon over op houden okee en kim en anita er van genieten.. Haha!

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:58

genieten ze er wel van dan? Ik hoop het wel hoor daar niet van maar sommige dingen begrijp ik echt niet

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:12

Het ziet er wel goed uit alleen het lijkt net of je pony met rechterstelling op de linkerhand loopt? maar dat kan aan mij liggen

Verder een leuk paardje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:13

windhond schreef:
genieten ze er wel van dan? Ik hoop het wel hoor daar niet van maar sommige dingen begrijp ik echt niet

Precies, ik word er al eng van als ik het beestje voor me zie rijden in bak, moeite met zijn gewicht te dragen, laat staan die van een mens. Ik vind het zo sneu voor hem.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:39

ShannaY schreef:
Kimmie_girl schreef:
dus je wil zeggen dat jij het er wel uit krijg of hem goed kan rijden.. als dat zo was had je in die vijf minuten dat je er op za them wel in draf gekregen of minste zijn tolt gang..
Maar nee dat lukte je niet.

Sorry het topic van de ts dendert weer lekker uit elkaar Ach gut

Dus als jij 5 minuten op een paard zit heb jij ook direct alle knopjes gevonden, en loopt een paard naar beneden op de correcte manier?
Ik denk dat je tante hem meer op het rechte pad zal krijgen dan jullie 3en !

goh en bedankt..

Ik vind dat je ozz echt op een heleboel marnieren zit af te kraken van hij kan dit niet hij kan zus niet ik vind het zielig ik vind dat..
heb je ook nog positief iets..??

Anita geeft het beesie een kans zodat die niet van her naar hot gesleurd word. Ozz hoeft niet de sterren van de hemel te lopen zolang hij er plezier in heeft en anita waarom zal ze dan niet lekker met hem bezig zijn?? Waarom zal ze hem niet houden..

Jeetje was een gezuer over over ozz volgens mij is een paard bij jullie alleen maar goed en netjs als je ver in de dressuur kan komen en als je de sport in mee kan.. Snappen jullie dan niet dat ze ozz voor de fun heeft..????

En dat over ik in 5 minute alle knopjes heb gevonden slaatt ook nergens op!! ik hou me verder uit dit topic wil nicole der topic niet verzieken.. Sommige mensen snappen het gewoon niet!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 22:28

Kimmie_girl schreef:

Jeetje was een gezuer over over ozz volgens mij is een paard bij jullie alleen maar goed en netjs als je ver in de dressuur kan komen en als je de sport in mee kan.. Snappen jullie dan niet dat ze ozz voor de fun heeft..????

Hmm, dat had ik Bob nooit gekocht hoor als ik die gedachte zou hebben Koe

Dat hij het nou eenmaal goed oppakt, kan ik ook niks aan doen... Bloos