Flame 1.30 gesprongen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Flame 1.30 gesprongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:16

livo schreef:
Zijn techniek is niet perfect maar dat t paard wel wil is zeker ook niet onbelangrijk....en als ie met gemak (zo ziet t er wel uit) 1.30 springt is t niet zo verkeerd hoor Haha!

Dat heb ik vaker gehoort Ja Bij ons in de springles hoorde ik het bijna elke les, mijn pony heeft niet de beste techniek, maar ze doet haar best voor je. En dat is zeker zo belangrijk.

Als ik de foto's zo zie, denk ik echt niet: Die heeft een slechte techniek zeker niet, vind het er best netjes uitzien en aan techniek kan gewerkt worden.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:10

De techniek is echt niet slecht, maar idd niet perfect...
Je ziet wel flink verbetering vergeleken met die foto's van een tijdje geleden. Lachen
Trouwens een leuk paard hoor!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:25

van de 1e foto's het valt wel op dat de balken bij het halster passen Clown

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:22

oei, ging de landing na die 2e foto nog goed???

leuke foto's voor de rest! paardje doet het met veel plezier volgens mij.
ze mag zich wat ronder maken in de rug, dit kan je zowel vrij als onder het zadel gaan oefenen met inuitjes, daarbij wordt veel meer ruggebruik gevraagd

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 18:50

LiSSy schreef:
oei, ging de landing na die 2e foto nog goed???

leuke foto's voor de rest! paardje doet het met veel plezier volgens mij.
ze mag zich wat ronder maken in de rug, dit kan je zowel vrij als onder het zadel gaan oefenen met inuitjes, daarbij wordt veel meer ruggebruik gevraagd

ja ze red zich dan wel goed. Ze galopeerde gewoon over het gevallen balkje heen. Toch vind ik dat soort dingen wel eng. Heb pas in uitjes laten vrijspringen. Was een ramp want ze deed een beetje irritant. Soms heeft ze dagen dan is ze te vrolijk voor het springen. Onder het zadel doe ik meestal in uitjes.