De lang verwachte foto's van Bogachka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:13

Uiteindelijk is het toch alleen maar bedoeld om je te helpen? Ze had niet door dat je het al wist. Stel dat niemand het had gezegd, dan zou het misschien nog vaker gebeuren? Misshcien ook niet? Dat weten wij toch niet?
Ik denk dat je het beter 15 keer hoort dan geen één keer. Al de mensen die het zeggen bedoelen het goed met je en je kan ze alleen maar bedanken voor de hulp en het aandachtig bekijken van de foto. Zelfs als ze de 200ste zijn die het zegt. Niet?

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:16

hahaha die peesbeschermers *LOL* *LOL* (voor de rest zeg ik er nix over. Ik moet er alleen om lachen, van fouten moet je leren)

Jullie zijn echt een superleuke combinatie!!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 21:17

Nou kijk,er waren er maar 2 met goede raad gekomen.

De andere die zeiden van "ja je peesbeschermers zitten verkeerd" vind ik een errug domme opmerking.Net alsof ik niet kan lezen.Als ze me nou is vertellen hoe ik die verdomde krengen om moet doen dan heb ik er ook nog wat aan.Wat heb ik er nou aan "Hoe heb jij je peesbeschermers wel niet zitten???????????" ......Nou sorry hoor,oke als ik het 2x heb gehoord/gezien is het wel voldoende in mijn ogen.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:30

[quote="Nathalie"]
Sunny doe niet zo op je teentjes getrapt zeg!!!
Wees blij dat ze het zegt.
Aan deze reacties zie je dus echt dat je je eigen heel dom vind dat je ze zo hebt zitten. Anders zou je er niks om geven dat ze het zei.
Doe gewoon eens rustig joh.. ze zegt het alleen! :x :x :x Jezus zeg!
[/quote]

Aan de reacties te merken ben jij behoorlijk jaloers! Alsof jij het perfecte paard hebt. En ookal vind jij haar niet spectaculair, dat heeft ze toch ook nooit gezegd! Het is gewoon maar een NAAM die dit paard heeft omdat ze toeval een arabier is met een stamboom !!!!! Die hebben meestal zo'n naam. En naar mijn mening is dit wel een mooi paardje om te zien, wat maakt het nou uit om haar te scheren of wat dan ook.
En wat betreft die peesbeschermers, ze maakte alleen die foto's om haar paardje te laten zien op bokt! Verder toch niet mee gereden ofzo? Dan had ze het heus wel gemerkt. Fouten maken is menselijk, en als iedereen op bokt nou allemaal tegelijk zegt dat ze de peesbeschermers verkeerd om heeft zitten heeft ze er net zoveel aan als dat 1 iemand het zegt!
Dus hou je jaloerse, opzettelijk irriterende houding voor je of zeg het met een beetje tact!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 21:32

Dankjewel Manda Lachen

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 21:40

En trouwens,wat heb ik nou aan "je peesbeschermers zitten verkeerd!" of "hoe heb jij je peesbeschermers wel niet zitten????????????!!!!!!"

Sorry hoor,daar heb ik toch nix aan,leg het me dan UIT hoe het moet.
En het begint inderdaad al op jaloers gedrag te lijken.
Oke misschien zit ze er mager uit,daar word vanalles aan gedaan.
Maar heb je wel niet gezien hoe je eigen paard eruit ziet Ymke? En waarom is ze dan uit Rusland gehaald? Waarom heeft Arabian Fantasie haar dan gehad? Omdat ze compact gebouwd is? Neeee....omdat ze mooi is en omdat ze een zeer goede stamboom heeft.Het reisgeld was het waard om haar naar nederland te halen,en het gebeurd niet zomaar hoor, dat een paard naar NL word gehaald vanuit Rusland!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:50

ik hoop niet dat die mevrouw haar eigen peesbeschermers ook zo om doet bij haar paard, dan zit er iets goed mis met haar! maar ach, zo erg is het niet.. en idd als je was gaan rijden had je heus wel gemerkt dat ze niet goed zaten want dat loopt niet echt lekker *LOL*
je bent heus niet de enige die het verkeert doet voor de eerste keer, bij ons op de manege help ik de kleintjes met opzadelen en de beginnertjes doen het ook altijd zo omdat ze niet weten hoe het moet. Toen ik voor het eerst helemaal alleen moest opzadelen zat ik op een paard met pijpkousen, ik wist ook niet hoe die verdomde dingen ommoesten en er was niemand die me kon helpen.. ik wist iig dat de plaatjes aan de buitenkant moesten en de bescherming een de binnenkant van het been, maar ik had ze dus aan de achterbenen gedaan ipv de voorbenen Frusty Bloos maar van fouten leer je! ik weet nu wel zeker dat jij t nooit meer verkeerd zul doen *LOL*

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:52

Manda"]
[quote="Nathalie schreef:
Sunny doe niet zo op je teentjes getrapt zeg!!!
Wees blij dat ze het zegt.
Aan deze reacties zie je dus echt dat je je eigen heel dom vind dat je ze zo hebt zitten. Anders zou je er niks om geven dat ze het zei.
Doe gewoon eens rustig joh.. ze zegt het alleen! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Jezus zeg!

Aan de reacties te merken ben jij behoorlijk jaloers! Alsof jij het perfecte paard hebt. En ookal vind jij haar niet spectaculair, dat heeft ze toch ook nooit gezegd! Het is gewoon maar een NAAM die dit paard heeft omdat ze toeval een arabier is met een stamboom !!!!! Die hebben meestal zo'n naam. En naar mijn mening is dit wel een mooi paardje om te zien, wat maakt het nou uit om haar te scheren of wat dan ook.
En wat betreft die peesbeschermers, ze maakte alleen die foto's om haar paardje te laten zien op bokt! Verder toch niet mee gereden ofzo? Dan had ze het heus wel gemerkt. Fouten maken is menselijk, en als iedereen op bokt nou allemaal tegelijk zegt dat ze de peesbeschermers verkeerd om heeft zitten heeft ze er net zoveel aan als dat 1 iemand het zegt!
Dus hou je jaloerse, opzettelijk irriterende houding voor je of zeg het met een beetje tact!
[/quote]

mmmm voor zever ik weet heeft nathalie niks over de naam gezegt alleen dat ze hem nie ez speciaal vind. goh ik vind hem ook nie zo speciaal maar vind bv wel heel mooi. kan zijn dat sunny queen helemaal niet mooi vind. iedereen vind zijn eigen paard het mooist en ik vind jou reactie beetje overdreven. en die reactie van nathalie vind ik juist een hele goede opmerking. je kan het beter 15 x horen dan dat iedereen het voor zich houdt. tuurlijk is het niet leuk dat iedereen het zegt maar we hebben iig het beste met je voor sunny ook al neem jij dit niet zo op.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:57

Ik heb maar een ding gequote maar de reactie was niet alleen op Nathalie bedoeld, ja het meeste, maar ook in het algemeen! Er zijn genoeg reacties over die naam geweest, wat belachelijk is en nergens op slaat. Een naam is een naam!!!!!! En mijn reacties overdreven? Ja overdreven eerlijk en opzettelijk aanvallend op de andere reacties, maar zeker niet kwetsend.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 21:57

Wat een ontzettend leuk paardje zeg. Ze heeft een heel lief, aansprekend koppie.
Ik hoop dat je een hele fijne tijd met haar gaat krijgen.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 22:00

Misschien moeten sommige mensen op deze site dan maar een brilletje gaan kopen,daar zullen ze dan goed aan doen.Ik heb er in ieder geval geen nodig want ik heb aan uitleg hoe ik die dingen om moet doen voldoende. (Thanx Laura & shaienne!) Ze kunnen me beter 1x uitleg geven dan 15 x zeggen dat ik ze verkeerd om heb zitten...Daar heb ik toch g.v.d nix aan? Ja sorry hoor maar nu word ik een beetje pissed,
en las ik toevallig niet dat Ymke en Nathalie zeiden van "ja toen ik die naam las dacht ik aan iets spectaculairders"........Mhh laat ik verder maar mijn mond houden want Manda heeft precies getypt wat ik typen wou.

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:01

Manda schreef:
Ik heb maar een ding gequote maar de reactie was niet alleen op Nathalie bedoeld, ja het meeste, maar ook in het algemeen! Er zijn genoeg reacties over die naam geweest, wat belachelijk is en nergens op slaat. Een naam is een naam!!!!!! En mijn reacties overdreven? Ja overdreven eerlijk en opzettelijk aanvallend op de andere reacties, maar zeker niet kwetsend.

nee alleen die reactie van dat nathalie jaloers zou zijn... dat vond ikwel overdreven maar begrijp nu dus al dat ik het verkeerd had begrepen.... sorry

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 22:03

ik begin hier anders behoorlijk het idee te krijgen dat sommige mensen het elkaar misgunnen.En als ik ergensn niet tegenkan is het dat wel Boos!
Stelletje jaloerse gasten hier op bokt bah Misselijk

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:06

Slotje? Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:06

Sunny, ik heb gezegd dat je peesbeschermers niet goed zaten en er meteen bij vermeld hoe ze wel moesten. (okeej zonder plaatje dan wel)
Sorry, ik vind haar niet spectaculair mooi. Tja, mijn mening. En neej, ik ben niet jaloers. Want ik heb mijn superbokkie ( ook een arabier). Ik ben blij voor je, maar als je foto's op bokt neer zet kan je commentaar verwachten ( dat is bokt gewoon)

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 22:08

Ja helaas kan je dat op bokt verwachten ja

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:08

greetje schreef:
Slotje? Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op.

idd dit gaat weer helemaal nergens over

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:11

Waarom elke keer een slotje kunnen we het zelf niet oplossen. Boos!
Laat nou één keer niet een sleutel er aan te pas komen en los het verder op via PB ofzo (niet banketstaaf bedoeld) en komen er verder alleen maar reacties die niks met peesbeschermers te maken hebben.
Ik vind het een heel lief ding maar ik zou ook graag foto's willen zonder hoofdstel en zadel en zonder jou erop Extreme duivel . Omdat ik dan het paardje beter kan zien het ligt niet aan jou hoor haha.
(Sorry voor die reactie van mij van de peesbeschermers alleen ik dacht dat je het toen nog leuk vond. En wij hebben het beste met je voor Haha! )

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:12

oke, sjongejonge, mensen kunnen we ons ook nog volwassen gedragen???
dat gezeur over die peesbeschermers. sunnylover weet het nou ook wel dat ze verkeerd zaten.
ik plaats een slotje want dit gaat weer nergens over