Is Fardau nu beleerd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Magneet

Re: Is Fardau nu beleerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 16:59

Hoihoi,

ik ben sinds kort aan t 'bokken' en kwam een topic tegen over siegerswoude en van daaruit kwam ik terecht op jouw site.
Leuke fries hoor, ziet er wel fijn uit! Wel toevallig dat je gaat lessen bij michella en zag nog iemand van bokt die daar ook lest (misnynke). Ik heb namelijk ook les van haar, ik vind haar hartstikke leuk en goed lesgeven! Ze kan je vast goed verder helpen met fardau!
Veel suc6.

Anna85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:05

heey joyce!

De foto's staan dr al een tijdje op zie ik, maar ik wou toch nog ff reageren Vingers aflikken

Ziet er goed uit hoor!

Groetjes Anna

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 23:22

Hey Joyce! Ik vind het er super uit zien joh! Die longeerfoto's vind ik ook heel mooi, ze is vrij breed zo te zien.

Ik zou zeggen dat ze nu beleerd is en haar nu aan het doorrijden bent Knipoog

Succes!

Groetjes Klaas

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:16

heb je al weer nieuwe foto's?
ben toch wel benieuwd Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 11:42

hihihihi, had al heel lang niet meer gekeken of er nog reacties waren geplaatst, toevallig via iemand anders toch maar even gaan kijken...

Van rijden is de laatste weken vrijwel niets gekomen vanwege het weer en andere omstandigheden. Ze konden er geregeld niet uit, waardoor ze erg druk was en ook stijver werd (en daardoor lastiger te rijden)
Ook is ze druk aan het wisselen de laatste tijd.

Ben net van de week weer begonnen met kort longeren en als de bak weer wat beter wordt en ze weer wat losser is, dan klim ik er weer op.

De laatste weken dat ik reed ben ik vooral veel gefilmd. Dat heeft meer waarde voor onszelf dan foto's, maar als we straks weer lekker bezig zijn (en hopelijk eindelijk kunnen beginnen met lessen!) zal ik weer eens foto's laten maken.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:55

joyce B schreef:
hihihihi, had al heel lang niet meer gekeken of er nog reacties waren geplaatst, toevallig via iemand anders toch maar even gaan kijken...

Van rijden is de laatste weken vrijwel niets gekomen vanwege het weer en andere omstandigheden. Ze konden er geregeld niet uit, waardoor ze erg druk was en ook stijver werd (en daardoor lastiger te rijden)
Ook is ze druk aan het wisselen de laatste tijd.
Ben net van de week weer begonnen met kort longeren en als de bak weer wat beter wordt en ze weer wat losser is, dan klim ik er weer op.

De laatste weken dat ik reed ben ik vooral veel gefilmd. Dat heeft meer waarde voor onszelf dan foto's, maar als we straks weer lekker bezig zijn (en hopelijk eindelijk kunnen beginnen met lessen!) zal ik weer eens foto's laten maken.

Wat knap joh! Gallopwissels voor zo'n jong paard!

Haha nee k snap je wel Clown Cool Sigaar Tong uitsteken Vork Koe

Riannuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:21

Heey Joyce,

Ik vind het trouwens wel heel erg knap van je dat je Fardou al zo snel na het beleren zo leuk hebt rijden zoals onder andere op die foto's van zadelkamer enzo. Vind ik echt leuk!!

Ik hoop trouwens dat je dit nog even leest vandaag, want de springclinic van henny coremans gaan vandaag niet door doordat hinke net is bevallen. Het begint nu dus volgende week. Komt mij trouwens niet goed uit want heb dan maandag, dinsdag en woensdag les. Maarja het moet maar Tong uitsteken .
Doeggg Rianne

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 10:55

Zal die foto hier nog even tussen zetten:
Deze is van begin april, toen ik er weer voor de derde keer op zat na twee maanden winterstop... Ze is dus nu in totaal 4 maanden onder het zadel, met hoogstens 2x per week rijden en nog een keer longeren...
We hebben vorige week voor het eerst op commando gegalopeerd, ik wordt nog alle kanten op geschud, maar ze galopeert op haar goede hand al netjes aan vanuit normale draf, op de slechte hand neemt ze eerst een aanloopje Haha!
Afbeelding

Dank je! Het gaat echt nog niet altijd van een leien dakje hoor Knipoog
De ene keer loopt ze fantastisch, de andere keer weer zo scheef als wat... Ik zie mezelf er nog geen onderlinge wedstrijd mee rijden Tong uitsteken

Jammer dat de clinic uitgesteld is, pittig weekje voor je!
Ik zal kijken of ik foto's kan komen maken...

mirarocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 17:20

ik ken dat plaarsje wel waar jij rijdt ik herkende het meteen vooral in de film zag ik het nog een stukje beter jullie wonen vlakbij fixet is het niet in siegerswoude volgens mij al ofnie?
ik vind het trouwens een super mooi paard maar heb je dat paardje al ee keer in de wie zien staan daar in siegerwoude een wit bruin paardje.?
die heb ik half ingereden maar moet nog veel gebeuren galop snapt ze nog niet echt.
mare ga zo door

groetjes miranda dat meisjes met die gele bak waar de borstels dan inzitten Vingers aflikken

mirarocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 17:20

ik ken dat plaarsje wel waar jij rijdt ik herkende het meteen vooral in de film zag ik het nog een stukje beter jullie wonen vlakbij fixet is het niet in siegerswoude volgens mij al ofnie?
ik vind het trouwens een super mooi paard maar heb je dat paardje al ee keer in de wie zien staan daar in siegerwoude een wit bruin paardje.?
die heb ik half ingereden maar moet nog veel gebeuren galop snapt ze nog niet echt.
mare ga zo door

groetjes miranda dat meisjes met die gele bak waar de borstels dan inzitten Vingers aflikken

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 19:16

Je hebt het juiste huis voor je (is nog wel Ureterp) , helaas woon ik er zelf niet Knipoog Zou ik wel willen! Tong uitsteken hahahaha...
Kun je iets preciezer omschrijven waar jouw (verzorg)paardje staat? Dan zal ik eens goed opletten als ik er in de buurt ben...
Fiets je vaak langs met je poetsbak?
Groetjes, Joyce

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 19:43

wat een leuk beestje! Het gaat wel goed zo op de foto`s te zien. ik ben nu ook met een fries bezig maar heb haar nog maar 2 maanden onder het zadel.. misschien ooit in de toekomst worden we concurenten Tong uitsteken

mirarocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 19:20

jah ik fiets vaak langs met mijn poetsbak vandaag nog toen was er ook iemand aan het rijden volgens mij was jij dat
mmmmmm nog duidelijker even kijken een huis met een lange oprit aan de linkerkant van de weg met witte hekken voor aan de oprit maar ze staat momenteel achteraan in het weiland bij bomen achter het huis dus dan kun je haar net niet zien als je met de fiets erlangs fietst dan kan je haar misschien wel zien maar dan moet je wel tussen 12 en halfvijf langsfietsen anders staat ze al binnen

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 20:20

Volgens mij heb ik je vandaag inderdaad langs zien fietsen met je poetskist achterop Haha!
Maar ik had mijn handen vol aan Fardau want de paarden stonden vandaag voor het eerst in het land en Fardau was erg gespannen doordat de andere paarden los naast de bak stonden en zij erin aan het werk moest Haha!
Gelukkig ging het later wat beter, want in het begin kon ik er niets mee...

Ik zal proberen op te letten, als ik eens richting Siegerswoude rijd. Meestal ga ik richting Ureterp Knipoog
Volgende keer als ik je zie zal ik zwaaien!

mirarocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 10:18

oke!
misschien kijk wle eens een keer vanaf het fietspad.
want het zag er gisteren vet mooi en netjes uit. Haha!