Annetje schreef:Haha het is net een ijslanderpromoot-movie
Wel heel erg leuk.Ik krijg zelf ook helemaal zin om op een ijslandertje te stappen
Ja, het 2e promotiefilmpje is al bijna af... misschien moet ik de NIJPS eens inlichten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Annetje schreef:Haha het is net een ijslanderpromoot-movie
Wel heel erg leuk.Ik krijg zelf ook helemaal zin om op een ijslandertje te stappen
Les_Fjal schreef:Helemaal geweldig !!!! Wow gewoon.....heb helemaal dubbel gelegen.....samen met Alouette ( van drie ). Die schreeuwe bij het zien van Fraea, wat een mooi paard ! En ook koos was geweldig !
Ik hou me zeker aanbevolen voor de volgende movie met mijn stoere mannen![]()
We're impressed !!
zit het wel goed 
En hele toepasselijke muziek! K word helemaal jaloers als ik al die ijsjes zie
Echt een heerlijk gevoel is dat, ijslanders

FjordieLover schreef:Hoe je het allemaal maakt is mij een raadsel![]()
Echt niet te doen !!
Echt super!! 

:D *had eigelijk de hele versie gehoopt
* 
ShadowFax schreef:horssie schreef:wauw! geweldig filmpje!
*vind het stiekem wel jammer dat ik er niet tussen zit *![]()
haha vind het echt een stoere film!
als je er nog één wilt maken...![]()
heeft Iris nog een leuk filmpje liggen pas ik er ook tussen![]()
vind het echt een stoer filmpje!
Groetjes Lineke
Sjips Horsie, volgensmij had ik inderdaad een filmpje van Iris gekregen van jou... kan nu even niet kijken, omdat de andere pc uitstaat (en daar staan alle bestanden)... dus weet niet meer of ik nou dat filmpje had... maar er balen meer mensen dat ze er niet tussen zittenik krijg nu van Marjolein (van Eisla) een lading filmpjes... was ze vergeten dat ze die had
Deze week heb ik nog heerlijk vrij... dus hoppa... volgende filmpje wordt gemaakt hoor!
Zijn er nog meer mensen die ertussen willenLeelo????
Dus die heb ik je niet opgestuurt. Maar ik had nog beloofd aan haar dat ik 'm zou uploaden.
En in het topic uit mijn onderschrift staat ook nog een tolt filmpje van haar. (alleen daar zitten galopsprongen tussendoor.
) Ik heb wel een leuk spring-filmpje van horssie, die zal ik nog uploaden voor als je nog een filmpje wil maken i/d toekomst?