Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

LloiDLoVeR schreef:Hij ziet er bij jou heel ontspannen uit..
bij dat kleine mokkel is het zo'n sufkopje...
sorry maar het is echt jammer
maar mischien voor hem wel fijn, hij hoeft niet zo hard te werken
LloiDLoVeR schreef:Hij ziet er bij jou heel ontspannen uit..
bij dat kleine mokkel is het zo'n sufkopje...
sorry maar het is echt jammer
maar mischien voor hem wel fijn, hij hoeft niet zo hard te werken
hij past zich aan op het niveau van het kleine meisje
.Ze zijn er nog blij mee en hij heeft het goed wat wil je nog meer..... NaVy! schreef:Myrth, Tiek vermaakt zich daar. Zo fijn als bij jou zal 'ie het nooit hebben, maar welk paard wel? Jij gaf alles op voor hem, en bovendien is er een gigantisch verschil in consequentie en verantwoordelijkheid tussen jou en "zij". Tiek heeft twee sterke punten: de werkwillige en getalenteerde Superpony die jij naar boven haalde, en de trouwe, lieve kinderknuffel die hij nu mag laten zien. Over een jaar of 2 wordt dat meisje serieuzer en wil ook zij harder werken, en loopt Tiek alsnog zijn wedstrijdjes. Met jou aan de kant natuurlijk!
Ik ben trots op je meis!
(die foto van mij had echter niet gehoeven)
Dimple schreef:Het is niet banketstaaf bedoeld, maar dit zijn de consequenties van je paard verkopen.
Eerlijk gezegd, vind ik het nogal overkomen alsof jij geweldig bent en dat meisje niet. Je kan het niet vergelijken. Jij hebt bergen meer ervaring en bent ook veel ouder.
Zo aan de foto's te zien heeft hij het gewoon super naar zijn zin en vindt hij het wel goed zo![]()
Hij had het slechter kunnen treffen
Eigenlijk veel te jong voor een paard. Kinderen kunnen de verantwoording gewoon nog niet aan, of ze moeten een goede begeleiding krijgen. Idee misschien???
Tiko schreef:
Hai,
Nu ik het zo terug lees vind ik idd dat het wat 'arrogant' overkomen. Onzorgvuldig geformuleerd en negatief tegen over het meisje dat hem gekocht heeft. Het was gewoon een gevoel dat ik van mij afschreef, niet nadenkend over hoe het overkwam. Dom....
Sharmila schreef:Sjeetje wat zonde zeg! Tiko vond ik altijd een van de tinkers hier op bokt die geweldig mooi lopen en altijd super in conditie is. Dat wordt zo even in 4 maanden om zeep geholpen. Prettig....![]()
Slecht voor zijn gezondheid, en zijn kwaliteit van leven wordt er wel minder door. Maar ja wat wil je....dat meisje is 10, ook wel logisch aan de ene kant.Eigenlijk veel te jong voor een paard. Kinderen kunnen de verantwoording gewoon nog niet aan, of ze moeten een goede begeleiding krijgen. Idee misschien???

Zou leuk zijn als zij ooit ook met hem zo'n goede combinatie gaat vormen als jullie waren. Maar dat kan natuurlijk ook nog niet in die 4 maanden.