Joy in een koude, zonnige, vroege les vanmorgen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marloes-joy

Re: Joy in een koude, zonnige, vroege les vanmorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 19:20

bedankt voor alle leuke reacties!
voorlopig zijn we weer even uit de running Huilen
Joy haar longen zijn erg slecht op het moment.
ze moet mimaal 3 wkn op rust, met een bergje medicijnen.. Ach gut
hopelijk houd ze er niets blijvends aan over, en zien jullie over een ruime maand weer wat rijfoto's

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 11:36

weer leuke foto's Marloes, dat mis ik wel hoor mijn verzorgster en fotografe, jij maakte altijd zulke mooie foto's van mijn knollie. Wat vervelend zeg dat ze weer op rust moet, maar gelukkig dat ze er niks aan overhoud, het zit jullie niet mee Ach gut

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 11:56

Je paard lijkt wel vanonder je weg willen te lopen op een paar foto's.
Probeer halve ophoudingen om hem meer verzameld te maken!

Voor de rest vind ik het een superleuk paardje!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 14:58

He wat rottig dat ze nu weer even uit de running is. Ik hoop voor haar en voor jou dat Joy snel beter is, Marloes!

Ik vind de foto's er erg goed uit zien. Wat me wel opvalt is, dat wanneer haar hoofd lager is, dat ze dan ook duidelijk meer op de voorhand loopt. Hing ze daar ook niet aan het bit?

Verder vind ik haar (achter)been gebruik leuk om te zien.
Straks als je weer met haar aan het werk kunt kun je denk ik meer gaan werken aan verzamelen en iets hoger richten waardoor ze meer op haar achterhand komt.
Zelf je gewicht wat naar achter plaatsen en diep zitten wil daarbij mooi helpen Lachen

Ik heb een foto gedraaid, omdat de bakrand vrij scheef was. Dan krijg je moeilijk een indruk of ze nu op de voorhand loopt of niet.

Afbeelding
Dit ziet er goed uit. Ze loopt met haar hoofd en hals houding een stukje hoger als op de andere foto's en een stuk minder op de voorhand.

En zo als al gezegt is: je zit keurig OK dan!
Alleen je kijkt naar de grond (of naar je knappe merrie Tong uitsteken), en dat is minder.
Toch proberen om voor je uit te kijken.

Ik reed eerst een tijd terug wel eens een paard wat vrij moeilijk te rijden was. Ze reageerde totaal niet op de zit. De instructrice die ik toen had zei dat ik bij het terug rijden maar gewoon naar het plafond moest kijken.
En dat hielp, je verplaatst dan je hele gewicht wat meer naar achter en ze kwam veel beter terug. Ook bij het doorzitten merk ik duidelijk verschil met als dat ik naar de grond kijk, Opera komt er oa. veel beter door op de achterhand Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:03

Ah, eindelijk een keer weer Joy! Jammergenoeg met slecht nieuws, dat wel. Ik vind haar er echt weer super uitzien. Lachen

Binnenkort ook weer foto's van Noa? Vork

ricky_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:20

Dat zijn leuke foto's Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 22:45

Mooie vos! Wel opletten dat ze bij het stelling vragen niet haar hoofd gaat kantelen (heeft mss iets te maken met jouw 'tic' van je binnenhand Knipoog ).
Hopelijk kunnen jullie gauw weer aan het werk!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 10:37

Ik vind het er super uitzien voor als je een tijdje geen les meer hebt gehad. Daarbij komt ook wel een beetje dat ik Joy gewoon een heel leuk paard om te zien vindt Knipoog Hopen dat het hoesten snel weer over is.. Ach gut

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 13:35

Ik vind het er erg netjes uitzien.. verder commentaar hoef ik je niet te geven.. Lachen
Ik vind dat Joy echt een leukerdje is..! Leuke uitstraling..! Wat was haar afstamming ook alweer..? Iets met Balzflug toch? Mijne is ook een balzflug Haha! heeft ook zo'n leuke uitstraling!

Jammer dat je nu weer een tijdje eruit bent, hopelijk gaat t snel weer beter! Succes!