He wat rottig dat ze nu weer even uit de running is. Ik hoop voor haar en voor jou dat Joy snel beter is, Marloes!
Ik vind de foto's er erg goed uit zien. Wat me wel opvalt is, dat wanneer haar hoofd lager is, dat ze dan ook duidelijk meer op de voorhand loopt. Hing ze daar ook niet aan het bit?
Verder vind ik haar (achter)been gebruik leuk om te zien.
Straks als je weer met haar aan het werk kunt kun je denk ik meer gaan werken aan verzamelen en iets hoger richten waardoor ze meer op haar achterhand komt.
Zelf je gewicht wat naar achter plaatsen en diep zitten wil daarbij mooi helpen 
Ik heb een foto gedraaid, omdat de bakrand vrij scheef was. Dan krijg je moeilijk een indruk of ze nu op de voorhand loopt of niet.

Dit ziet er goed uit. Ze loopt met haar hoofd en hals houding een stukje hoger als op de andere foto's en een stuk minder op de voorhand.
En zo als al gezegt is: je zit keurig 
Alleen je kijkt naar de grond (of naar je knappe merrie
), en dat is minder.
Toch proberen om voor je uit te kijken.
Ik reed eerst een tijd terug wel eens een paard wat vrij moeilijk te rijden was. Ze reageerde totaal niet op de zit. De instructrice die ik toen had zei dat ik bij het terug rijden maar gewoon naar het plafond moest kijken.
En dat hielp, je verplaatst dan je hele gewicht wat meer naar achter en ze kwam veel beter terug. Ook bij het doorzitten merk ik duidelijk verschil met als dat ik naar de grond kijk, Opera komt er oa. veel beter door op de achterhand