Foto's hengstenkeuring FEC - Peter Spahn en Adel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Wieke_

Re: Foto's hengstenkeuring FEC - Peter Spahn en Adel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:14

Die zijn mooi! Vooral die laatste foto (ookal is hij een beetje donker) is leuk!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:30

Ooooh Geweldig !!
Adel is en blijft gewoon een superbeest, ben helemaal gek van dat paard Lovers

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 10:58

Auky schreef:
Ooooh Geweldig !!
Adel is en blijft gewoon een superbeest, ben helemaal gek van dat paard Lovers

Even off-topic: Zit jij ook niet op het Friezen Forum?? Afbeelding Kim_Auky ?? Afbeelding

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 13:30

hele kicke fries ik kon hem nog niet, maar ik vind het heel zonde dat hij zo heel erg kort in de nek is, maar dat heb je natuulijk al heel snel met friezen. Bloos

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 19:37

mariellexxx schreef:
maar ik vind het heel zonde dat hij zo heel erg kort in de nek is, maar dat heb je natuulijk al heel snel met friezen. Bloos

Het lijkt idd bij veel Friezen zo, maar dat komt ook omdat ze heel anders gebouwd zijn dan andere paarden, ik bedoel de halshouding zegmaar. Ook omdat ze meeste Friezen een zwaardere hals hebben dan een KWPN'er lijkt dat zo.

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:29

Nadinetjuhh schreef:
mooie foto's alleen die stang en trens wordt echt te strak gebruikt hij houd het bijna bij het bit zelf vast Boos!

Dat dacht ik ook meteen..... MISbruik van Stang en Strens!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:46

Fenny schreef:
mariellexxx schreef:
maar ik vind het heel zonde dat hij zo heel erg kort in de nek is, maar dat heb je natuulijk al heel snel met friezen. Bloos

Het lijkt idd bij veel Friezen zo, maar dat komt ook omdat ze heel anders gebouwd zijn dan andere paarden, ik bedoel de halshouding zegmaar. Ook omdat ze meeste Friezen een zwaardere hals hebben dan een KWPN'er lijkt dat zo.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, een fries heeft inderdaad VAAK een kortere zwaardere nek, Friezen hebben helaas de neiging in hun eigen opgekropte houding te lopen, vooral voor leken ziet het er geweldig uit, terwijl ze dan in meerdere stukken lopen......

De kunst bij het rijden van een fries is juist om ze langer en lager te rijden en om contact te maken van achter naar voren.

Ik vind die fries overigens wel prachtig hoor en ik ken Peter Spahn niet persoonlijk, dus daar kan ik niets over zeggen Haha!

Djoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:54

Toch zijn het moment opnames waarbij Adel misschien wat te kort in de hals is. Peter rijdt Adel gewoon super echt waar, anders waren ze nooit zo ver gekomen als dat ze nu zijn. En dat juist met een fries, waar toch al veel Grand Prix juryleden en -ruiters een vooroordelen over hebben, vind ik het van buitengewone kwaliteit wat Peter met Adel voor elkaar heeft weten te boxen. In Mechelen heeft hij inderdaad een super kur laten zien waarbij hij 4e werd, nou dat doe je hem niet snel na! Kan er niets anders over zeggen dan dat ik buitengewoon veel waardering heb voor deze combinatie Pling

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:46

Djoke schreef:
Kan er niets anders over zeggen dan dat ik buitengewoon veel waardering heb voor deze combinatie Pling

Eindelijk eens iemand die positief is over deze combinatie OK dan! Knipoog

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:53

leeuk!! echt keii leuk!
enne die nek... Vingers aflikken
SUPER!
lijkt me echt leuk omdat eens van dichtbij mee te maken!