Ziet er goed uit, Astrid! Hij loopt lekker! En dat setje: hebben hebben!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
! Echt leuk! Het is inderdaad het setje van Harry's Horse, ik heb hem niet bij Piaffe vandaan, maar daar kun je ze ook kopen. Deze kleur is nu echt in de mode, dus dat vond ik ook superleuk (enig bijkomend nadeel is dat het een ruin is, mmm...
). In het echt is het inderdaad nog iets mooier van kleur, ja, het is echt mijn favoriete setje
. Mooi roze is niet lelijk, hahaha. Ilkkah schreef:ziet er netjes uit, alleen het lijkt net zo'n draver op zo'n renbaar,
volgens mij ging ze daar heel hard
. Op beide foto's ging HIJ
absoluut niet hard, alleen maar verruiming van achter. Hij mag van mij over het algemeen zelfs wel een beetje harder van de jury
. Het zijn trouwens screenies van filmpjes, maar dat is een beetje groot om erop te zetten. Anders had ik dat natuurlijk wel even gedaan!
. Vandaar dat het net lijkt alsof ik in de camera kijk
.
. Ik vind het altijd maar een ukkie
. astridastrid schreef:Dat heet nu een middendraf. Op beide foto's ging HIJ
absoluut niet hard, alleen maar verruiming van achter. Hij mag van mij over het algemeen zelfs wel een beetje harder van de jury
. Het zijn trouwens screenies van filmpjes, maar dat is een beetje groot om erop te zetten. Anders had ik dat natuurlijk wel even gedaan!
Aan de andere kant hangt trouwens een spiegel, daar keek ik in. Vandaar dat het net lijkt alsof ik in de camera kijk
.
Hij is trouwens maar 1m40, vind dat op de foto's nog niet eens zo aan hem af te zien. Ik vind het altijd maar een ukkie
.