Taaclover schreef:Nee he zus, over het erg gesleept worden en hard aan de kletter gaan
Haha vergeet die rodeoshow niet met die ereronde na dat 4 tal, toen ik iets te veel spoor gaf kon ik 3 fikse bokken van hem terug krijgen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marijke82 schreef:Djeezus, typisch bokt dit!!
Vereo mijn complimenten!! Vind het echt super dat je zo ver hebt gereisd om Kelly even uit de brand te helpen.
Verder vind ik dat je hem netjes voor elkaar hebt!! (ik ken Taco hier denk het best op kelly na dus ik weet dat hij niet de makkelijkste is)
. en wat betreft er met die sporen inzitten... ik heb taac van de zomer ook drie weekjes gereden, en een keer teveel spoor en hij reageert echt wel hoor. Kortom, de pony is totaal niet afgestompt en als vero er teveel in had geramt had je taac echt wel anders zien lopen. Daar durf ik zelfs vergif op in te nemen, aangezien ik hem zelf gereden heb
(toen kel op vakantie was, wel buiten en niet dressuurmatig maa rtoch ) 
Sjonniej schreef:Over de zit is genoeg gezegt.
Maar ik vind het jammer dat er nog zoveel druk op de teugels staat. Waarschijnlijk ben ik heel raar, apart en stom bezig, maar ik zou het echt niet durven om deze druk uit te oefenen als ik voor het eerst op een paard zit. Het lijkt mij dat je de eerste keer(en) je voornamelijk over het ritme van het paard concentreert en je boogjes in je lijnen hebt....
Dan kan ze hem net zo goed even een paar weken gaan longeren.
Sjonniej schreef:Over de zit is genoeg gezegt.
Maar ik vind het jammer dat er nog zoveel druk op de teugels staat. Waarschijnlijk ben ik heel raar, apart en stom bezig, maar ik zou het echt niet durven om deze druk uit te oefenen als ik voor het eerst op een paard zit. Het lijkt mij dat je de eerste keer(en) je voornamelijk over het ritme van het paard concentreert en je boogjes in je lijnen hebt....