Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mexx2 schreef:ach,da's bokt hé!
!
SuperSmurf schreef:jep, een OPENBAAR forum, waar iedereen een eigen mening heeft. JAmmer alleen dat die nooit door iedereen gerespecteerd wordt
En djundjunl je moet wel lezen... Ik had t niet over het paard. Ben ervan overtuigd dat t hier om een ervaren paard met alle nodige knopjes gaat.
Ik was (en ben) alleen van mening dat de basis er bij de RUITER er eerst goed in moet zitten voordat je verder gaat met al die kunstjes.
maar dat gaat in dit geval niet zo op, omdat TS lichamelijk niet in staat is om te rijden.
En jullie kunnen het allemaal niet met me eens zijn (en met de anderen die wat kritiek uitten) dit is puur míjn mening...

SuperSmurf schreef:even een vraag tussendoor: hoe komt t dat je zenuwen beschadigd zijn? En (mssn bot om te vragen) komt t wel weer helemaal goed?
Verder laat ik de discussie maar zitten, aangezien er gewoon een meningsverschil is. Iig leuk dat je er zo'n lol mee had!
Belli schreef:Iig een spoor kan nodig zijn voor de verfijning, bijvoorbeeld een pirouette kan je onmogelijk starten zonder sporen, dan moet je aan de juiste knop komen met die spoor en dat is een bepaald puntje waar je even laat weten, nu komt die pirouette... dit is een hoge oefening natuurlijk... maar elk iets of wat hoog opgeleid dressuurpaard moet je met sporen rijden, als je een galopappuyement doet dan ga je dat toch ook rustig aangeven met je spoor ipv te zitten duwen met je benen en schoppen om het paard opzij te krijgen...