Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_Lot_ schreef:Leuke pony heb je, vind alleen wel dat je op een andere manier kan reageren op het commentaar dat je krijgtje reageerd zo fel, terwijl bokt nou eenmaal een discussieforum is.
Kendera schreef:Maar LauraE, het is toch ook juist de bedoeling dat je slofteugel heel strak staat en dat ze met haar neus op der borst loopt? Zo rijd ik mijn pooony ook altijdmijn mama zegt dat dat goed is zodat ze dan steeds meer last krijgt van haar rug, en daardoor rustiger word zodat ik fijn kan rijden!
laurae schreef:Het hele idee achter discusieren is dat je allebei je mening geeft. Dus als ik me niet kan vinden in jou verklaring dan hoef ik me daar niet bij neer tel eggen, en vervolgens leg ik uit waarom niet. Betekend niet dat je het met mij eens hoeft te zijn, ik wilde alleen graag een inhoudelijk reactie van je hebben.
Je enige reactie tot nu toe is geweest is : ik weet wel waar ik mee bezig ben. Ik heb uitgelegd waariom ik denk dat het zo niet gaat zoals het zou kunnen. Niet om te zeggen dat jij niets kunt of dat ik alles weet, maar gewoon omdat ik hier anders over denk.
Ik geef aan dat ik denk dat jij je hulpteugel verkeerd gebruikt en je naar mijn mening beter kunt gaan werken aan ontspanning en gehoorzaamheid. Heeft niets met mishandeling te maken, gewoon met mijn kijk op dressuurrijden.
Dus nogmaals: waarom denk je dat het meer zin heeft om hem met zijn hoofd naar beneden te'dwingen met een hulpteugel dan te gaan werken aan ontspanning en gehoorzaamheid?
Citaat:sorry hoor maar als dit jullie manier is om iemand te helpen hoop ik niet dat jullie een helicon opleiding gaan doen!