Mulan: 4-jarig monster -----RIJFOTO'S

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:12

Volgende keer moet ik toch echt komen kijken geloof ik! Schijnheilig *LOL*
Geen takken nodig dus Haha!

Kelly_ann schreef:
Alleen geeft mevrouwtje niet zo vlug op.... Maar ik ook niet!

OK dan! De aanhouder wint!

lotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:36

gaaaf paardje joh Knipoog:)

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:53

wat een gaaf ding vind het knap dat ze hem dan zo rijd Lachen
Lovers lief koppie

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 23:23

Kelly_ann schreef:
Mulan is dus in volle vaart met mij de parkeerplaats opgevlogen... (dat krijg je in een bak zonder omheining).

De truukendoos was (of is) nog lang niet gesloten... Ik heb d'r dus even duidelijk moeten maken dat dit niet helemaal de bedoeling was ~~}>
Alleen geeft mevrouwtje niet zo vlug op.... Maar ik ook niet!

Bloos Dat doet ze anders nóóóóit hoor....

Erg he.. Mulan krijgt zaterdag voor straf geen zakgeld!

Nou ja Kelly, jij zal je nu ook wat minder gauw later overdonderen en er snel bijzijn als je denkt dat ze weer zo'n leuke actie gaat uitproberen.

Ze heeft bij mij al een indrukwekkende hoeveelheid idiote dingen uitgehaald, maar de bak uitrennen was voor mij ook nieuw hoor!
Toch zaten er hele mooi stukken bij, jammer van dat geklier van Mulan tussendoor.
Moeilijk om dan te bepalen waar dat vandaan komt. 't zal vanalles wel wat zijn; stukje onwennigheid, stukje protest omdat het moeilijk is, stukje angst, stukje uitproberen...

Wie weet, als je haar volgende keer zover krijgt dat ze wat wil ontspannnen (met je stem kan je erg veel), doet Mulan goed d'r best en durft ze zich/zal ze zich wat meer overgeven.

Irritant he, dat je haar af en toe moet aanpakeen omdat ze ongehoorzaam is, maar dat dat dan ook weer zoveel spanning bij haar oproept!

Ik kom wel weer kijken als je weer gaat rijden...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 03:19

Ik vind het best wel een mooi paardje eigenlijk. Idd nog wel druk Lachen Vooral in haar hoofd-halshouding lijkt ze nog wat nerveus, maar dit hebben jullie zelf al uitgelegd, en ik vind dat ook best normaal bij zo een jong dier. Ze lijkt ook idd een moeilijke bouw te hebben om een makkelijke aanleuning te vinden geloof ik.
Maar wat mij bij dit paard onmiddellijk opviel was niet de voorkant, maar het geweldige achterbeengebruik! En dat voor zo'n jong ding! Dat komt wel goed denk ik Lachen

daantjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 14:28

Leuke foto's Jasmijn! Het ziet er, op wat miscommunicaties na Knipoog , zeker niet verkeerd uit Lachen
Sta je bij stal De Kroo nu?

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 15:01

daantjuh schreef:
Leuke foto's Jasmijn! Het ziet er, op wat miscommunicaties na Knipoog , zeker niet verkeerd uit Lachen
Sta je bij stal De Kroo nu?

De Kroo, dat klopt.

Ze komt uiteindelijk aan huis te staan, maar tot die tijd staat ze op De Kroo.
Dat kan best nog even duren voordat ik daar wegga, maar ik sta er prima (en Mulan ook!) dus ik vind het niet erg dat ik nog een tijdje geduld moet hebben...
Met jou ook alles goed? B+8 zie ik, leuk hoor!

Overigens, ik ben niet van de Viersprong naar de Kroo verhuist hoor, Mulan heeft drie maanden bij onze buren gestaan, dar stond ze de hele dag buiten en had ze een uitloopstal, en op de Viersprong was de weidegang maar zeer beperkt.
Toen het weer slechter werd, wilde ik weer naar een manege verhuizen, en toen heb ik i.p.v. terug naar de Viersprong voor De Kroo gekozen.

daantjuh

Re: Mulan: 4-jarig monster -----RIJFOTO'S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 11:11

Fijn dat ze uiteindelijk aan huis kan komen staan!
De Kroo vind ik ook een erg mooie manege, met inderdaad ook meer mogelijkheden tot weidegang.

Met Amrad en mij gaat het ook goed. Ben weer een paar dagen aan het rijden, na 1.5 week ziek geweest te zijn. Gisteravond heb ik weer wedstrijd gehad. Had er totaal geen verwachtingen van na 2 weken bijna niet gereden te hebben. Donderdagavond nog een privelesje gehad van Els en dat heeft toch nog goed geholpen, want ik ben naar huis gegaan met twee eerste prijzen en 156 en 170 punten. Inmiddels B+11 dus Lachen

Beterschap met je knie!

Roos27

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:02

Heel gaaf paard om te zien zeg!!!!
Show paardje!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:13

dit vind ik nou een supermooi paard Ja

Echt een mooi beest, mag je trots opzijn Haha! Ennuh, beter voorwaarts dan niet vooruit te branden Lachen

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:17

hahaha, dat commentaar.. erg leuk.. ik vind het er netjes uitzien.. en ik vind het echt een super paardje...
ga zo door OK dan!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 18:58

leuk commentaar.
erg leuk paard, lekker pittig
die 1e rijfoto Clown