Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pattyrex schreef:Jeetje, zit hier echt met kippenvel te lezen, brok in mijn keel.. Zo'n mooi paardje.. superveel sterkte meis!! t was (is) echt een supermooi paardje hoor! Gelukkig heb je een mooie tijd gehad, en herinneringen raak je nooit meer kwijt.. vooral die bewerkte foto van jou en Cis is erg mooi
en het is zwaar echt waar... iedere dag weer.... maar nogmaals de troost dat ik regelmatig fotos en mail krijg en ik haar op mag zoeken wanneer ik wil troosten me een beetje, al is het wel heel ver weg... maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over en gelukkig ziet ze er uit zoals ik haar ken... heel gelukkig.. ze herkende me gelukkig nog wel maar ik merk ook dat ze zich hecht aan denieuwe baasjes... voor de pony fijn voor mij wat emotioneel.... Vooral omdat ze zich aan niemand hechtte... en zo eenkennig was...
Goed dat je weet waar ze staat.
Wat vervelend dat je haar hebt moeten verkopen! Echt verschrikkelijk voor je... Heel mooi paardje jullie waren echt een mooie combi en als ik je verhaal lees klikte het enorm samen!
komt omdat ik steeds meer wil vertellen over haar
. 

Pattyrex schreef:Jeetje, zit hier echt met kippenvel te lezen, brok in mijn keel.. Zo'n mooi paardje.. superveel sterkte meis!! t was (is) echt een supermooi paardje hoor! Gelukkig heb je een mooie tijd gehad, en herinneringen raak je nooit meer kwijt.. vooral die bewerkte foto van jou en Cis is erg mooi

Waldo schreef:Heel mooi en leuk paardje!!
Leuke combinatie ook!
Wel jammer dat je haar moest verkopen!
Ik weet hoe rot het is als een paard weggaat...
Ik hoop dat het toch weer beter zal gaan in de toekomst!
Succes ermee!
Veel liefs, karlijn