Rös @ vrijspringen, zonder zadel spr., met vaandel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 12:32

Ik heb wel de neiging om mijn benen om Röskur te klemmen tijdens de sprong Bloos Maar dat had je wrs al gezien, vooral die laatste foto!! Bloos! Wel vreemd want ik ben er in de springles al zo'n 6 keer afgevallen. Clown Da's dan weer een nadeel van een pony die 'altijd springt', hij springt ook als hij totaal verkeerd uitkomt of er scheef voorkomt o.i.d. Knipoog En dat kan mijn geweeeldige balans niet altijd aan. *LOL*

Whahahahahaha, we hebben nog de sarah-pop van mijn moeder van vorig jaar in de achtertuin liggen... Nagelbijten / Gniffelen (maar om nou je eigen moeder omver te hakken... Bloos!)

Worst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:29

wat een leuke foto's! Lachen
het zijn er misschien wel veel, maar ze zijn wel erg leuk! Lachen
hij kan ook wel hoog springen zeg! Knipoog

YentlKG

Re: Rös @ vrijspringen, zonder zadel spr., met vaandel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:19

haha zoo ik vind dat dekje echt verschikkelijk Bloos! maarja smaken verschillen Knipoog hij kan mooi springe hoor Haha!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 09:58

leuke foto's hoor.. alleen vind ik dat dekje niet echt super mooi... Knipoog maar dat is mijn mening Knipoog Clown

even offtopic...: jullie zitten toch ook op de ksg...
volgens mij heb ik joiu dan wel eens gezien...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 20:38

Tja van mij hoeft niemand het dekje mooi te vinden hoor, smaken verschillen idd, bij dit soort dekjes nóg meer dan bij 1 kleur dekjes... *LOL* Ik hou gewoon van aparte dekjes (en andere aparte dingen Vingers aflikken)... Röskur stond in mijn profiel voor bokt het opvroot niet voor niets onder "pimppaard" met een foto met dit dekje. Nagelbijten / Gniffelen

Ja suusje, ik en AB zitten idd op het KSG. Lachen Spreek me gerust eens aan als je me tegenkomt hoor. *LOL* Wouter zit niet op het KSG, die woont ergens in de betuwe. Lachen

Ray_Ninja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:57

Wat een coole ijslander! Haha!
Springt ook erg leuk!