Vind het er leuk uitzien, en je hebt hem nog maar kort, dus dat rijden komt waarschijnlijk helemaal goed
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Natasha schreef:Ik heb het niet in de gaten, wat achter de teugel lopen is.
Dat komt waarschijnlijk omdat jij met je 19 jaren meer ervaring hebt als ik!![]()
Citaat:Het gaat er niet over of de Fjord in t verleden achter de teugel liep, hier, op de fotos, doet ie dat niet.
Ik heb aan een kenner ( want ik ben dat niet)zojuist even de fotos laten zien, en hij loopt gewoon netjes hier, met de hals die hij heeft.
Citaat:Als je een loodlijn trekt van de neus naar de grond, is het ok, loopt ie iets VOOR de loodlijn is het voor de echte kenners nog beter, zoals in foto 2 van Jasper hier, loopt ie ACHTER de loodlijn is het niet goed.
Dit voorbeeld zie je t beste in de 2e rijfoto in je eigen profiel, ShannaY.
Klein tipje hoor
ShannaY schreef:Nou kom dan eens op met die tip, of moet je nu eerst iedereen gaan navragen hoe dat moet. Ik heb het nu al 2 keer gevraagd, maar je kunt er blijkbaar niet volwassen op antwoorden en met een goed antwoord komen.
maar ik heb jou verder niks te zeggen..louskeh schreef:jaa idd ff aan iedereen vragen.. je denkt wel dat je heel wat bent en weet..
Mischien moet je zelf eerst leren rijde..En navragen aan iedereen wat t is..maar ik heb jou verder niks te zeggen..
Fijn dat je mijn topic verziekt hebt...trouwens..
ShannaY schreef:Ik verziek niks, ik voer een discussie waar jij blijkbaar niet volwassen genoeg voor bent, blijkt wel uit wat voor antwoord je nu geeft.
Maar om mezelf een plezier te doen om niet langer te zitten wachten op een antwoord dat ik toch nooit zal krijgen, ben ik klaar in dit topic.
Van sommige mensen kan ik echt niet begrijpen dat ze van die miljoenen zaadjes de snelste waren....![]()
Daar nogmaals have fun met je fjordje !
).
En super mooi hoofdstel!
Of heb ik het fout??
) ,, dus daar zeg ik niks over,, ik vind wel dat je een super cool beestje hebt,, veel plezier met hem! dressagelady schreef:Heej! Leuke fjord heb je!En super mooi hoofdstel!
![]()
Maar,, ben ik de enige die het opvalt dat je 'pianohandjes' hebt??Of heb ik het fout??
![]()
De rest van het commentaar is al genoeg gegeven,, () ,, dus daar zeg ik niks over,, ik vind wel dat je een super cool beestje hebt,, veel plezier met hem!
XxX Debbie
Natasha schreef:Ik heb het niet in de gaten, wat achter de teugel lopen is.
Dat komt waarschijnlijk omdat jij met je 19 jaren meer ervaring hebt als ik!![]()
Het gaat er niet over of de Fjord in t verleden achter de teugel liep, hier, op de fotos, doet ie dat niet.
Ik heb aan een kenner ( want ik ben dat niet)zojuist even de fotos laten zien, en hij loopt gewoon netjes hier, met de hals die hij heeft.
Mijn vraag aan jullie , Jasperkenners, is wel: heeft ie soms met een Pessoa/ of stang gelopen?
Nog even MIJN defenitie van achter de teugel lopen voor alle duidelijkheid, want misschien denken we anders over t begrip ShannaY.
Als je een loodlijn trekt van de neus naar de grond, is het ok, loopt ie iets VOOR de loodlijn is het voor de echte kenners nog beter, zoals in foto 2 van Jasper hier, loopt ie ACHTER de loodlijn is het niet goed.
Dit voorbeeld zie je t beste in de 2e rijfoto in je eigen profiel, ShannaY.
Citaat:Opbouwend comentaar is welkom...
Voor de wet is louskeh ook niet volwassenen, dus waarom begin je daar mee te smijten.?Citaat:ik voer een discussie waar jij blijkbaar niet volwassen genoeg voor bent
Esmeralda schreef:alle mesnen wat een gezemel, er is iemand zeer gelukkig met jaspertje en rijdt met veel fun rond, ze heeft het beest een krappe 2 weken , wat verwachten jullie nou, dat er gelijk de sterren van de hemel gereden worden, schei toch uit. Ze rijdt er beter op dan een aantal van jullie die het geprobeert hebben. (hier ga ik niet over in discursie) Meid geniet met volle teugen van je fjordje en laat ze lekker kletsen hier. Ben benieuwt naar de nieuwe rijfoto,s over een paar weekjes.
x_shirley_x schreef:Ze weten het allemaal beter maar dan kijk je in hun profiel..
) die ik lesgeef mag zeggen dat ze hun handen rechtop houden
Paljassofie schreef:even offtopic maareuh, het is niet omdat het zelf nog niet lukt, dat je niet weet wat je verkeerd doet, en wat een ander dus verkeerd doet, of kan verbeteren. Ik denk dat je dat zelf ook wel goed beseft, dat het makkelijker is om een fout of tip te geven dan hem zelf ook zo te rijden. Het wil dus niet zeggen dat omdat ik zelf bv vaak met pianohandjes rijd (stom voorbeeld) en zelf wel weet dat het niet goed is , maar er moeite mee heb het te verbeteren dat ik niet tegen de kinderen (niet dat het er zo veel zijn) die ik lesgeef mag zeggen dat ze hun handen rechtop houden
![]()
sorry , maarja, het moest eruit