werken aan een ruimer voorbeen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wonderwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 23:18

ik vindt het er mooi uit zine hoor..!!
erg mooi paard ook!
rij je wedstrijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 00:04

Dominque schreef:
misschien als je nooit met een zweep rijd kan je proberen om toch een zweep te pakken, als ie daar heet van wordt kan je gewoon blijven rijden en hem verzameld houden, terwijl ze toch richting uitstrekken gaat.

T is niet effectief bij elk paard, sommige zijn gewend aan een zweepje en reageren niet echt, anderen gaan juist te veel vluchten. Maar misschien is het te proberen Lachen

Even een up-date:

Ik heb vandaag voor het eerst in het leven van Lois nav jouw tip er de laatste 5 minuten van de training een zweepje bij gepakt. Ik heb de zweep nauwelijk hoeven gebruiken, het enige dat ik gedaan heb is hem een heel klein kriebeltje over zijn kruis geven over de lange zijde tijdens het strekken. Het gaf hem net de impuls om iets meer te gaan zitten, netjes te blijven draven en naar voren door te blijven trekken. Volgens mij heb ik wel wat super goede passen laten zien. Dat was weer dikke winst vandaag!!

Ik zal over een paar weken weer een wat foto's laten schieten om te laten zien of hij er op vooruit is gegaan.

Bedankt voor je tip OK dan!