Klopt Marieke, maar daarom vind ik het nog wel jammer om haar weer weg te doen want het is echt een super fijn dier, eigenlijk heeft ze alles wat ik in een paard zoek.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
supertygetje schreef:Tja, het HOORT zo, wat natuurlijk niet echt een excuus is, maar het zit ook echt beter hoor. Zeker als je op een jong of schieterig beest zit! Je zit echt steviger met lange beugels, dan kan je je been namelijk verder strekken en je hak goed uitdrukken.

Mariek87 schreef:Dat van die beugels vind ik een beetje onzin.. Ik rijd zelf ook altijd met zulke korte beugels, zolang je knieën niet voor de wrongen uitkomen, en dat doen ze bij haar echt niet, heb het IRL gezien, dan zie ik het probleem niet.
Zolang je je hak maar goed uitdrukt. Dan zit je juist extra stevig. Helemaal als ik op een jong of schieterig beest zit doe ik mijn beugels altijd lekker kort..

kissbambino schreef:Je rijd pas lekker als je rijd op jou'n manier, toch?
je kan wel zeggen van oo wat kort maar als je met lange beugels rijden niet fijn vind..
doe het dan op je eige manier, dan kan je beter aan de andere dingen denken
en niet van ooeeh dit zit niet..!!
En ik heb toch ook niet gezegt dat ze niet kan zitten..
Manuutje1990 schreef:Ieder zn manier natuurlijk..
Ik kan persoonlijk een paard beter uitzitten als m'n beugels net een tikkeltje langer zijn dan normaal, en als ik m'n hakken goed uitdruk..
Met vrij korte beugels, voel ik me eigen ook een beetje opgepropt zitten..![]()