rijfoto's van waccabuc tomahawk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:06

janne8 schreef:
hier ben ik het volledig mee eens...
ik heb die uitrijdeken voor al op omdat ik gehoord!! heb Tong uitsteken dat onder de kont zeg maar zijn nieren zitte en die het niet fijn vinden om gelijk de kou in te gaan... en daardoor je zo'n uitrijdeken goed unt gebruiken zelfde met als je klaarben met rijden...
dit klopt toch of zit ik fout..

want die nieren koelen anders denk ik te snel af stel het vriest en normaal staat buc met deken op op stal van 360 gram en dan zo naar niks vind ik niks..

ik neem dan liever hetzekere voor het onzekere

Je heb groot gelijk hoor.
Als het echt heel koud is en draaf ik zelf ook nog even 3 rondjes in de Binnenbak met mijn deken. Daarna moet ik 'm wel afdoen van mijn instructrice.
Maar zo van 360 naar niks, want hij is nog niet warm ook. Kan niet heel goed zijn, ook niet voor een ongeschoren paard. Dan kan je idd beter het zekere voor het onzekere nemen.

Gewoon lekker blijven doen, zodra hij warm is kan die deken eraf.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 19:09

ja toch... zo zat ik ook te denken Haha! ma goed buc gaat niet dood van een beetje warmte...
hij is al ouder heeft totaal geen vacht en is mager... nou dan wil ik zelf ook wel graaaaaaag een deken op hoor Haha!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:12

janne8 schreef:
ja toch... zo zat ik ook te denken Haha! ma goed buc gaat niet dood van een beetje warmte...
hij is al ouder heeft totaal geen vacht en is mager... nou dan wil ik zelf ook wel graaaaaaag een deken op hoor Haha!

Er werd ook gezegt dat hij stond te zweten onder zijn Winterdeken en Zweetdeken. Dan zou ik wel even de zweetdeken eronder vandaan halen hoor. Liever dat hij het iets te koud heeft op stal, dan moet hij maar wat dieper in zijn stro liggen. Maar als hij zweet dan droogt dat weer op maar staat hij wel onder een bezwete deken, waar hij dus ziek van kan worden.

Maar dit hadden ze ook wel wat vriendelijker kunnen overbrengen naar je. Knipoog

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 19:19

ik zet hem nooit onder een bezweetdeken.... volgens mij... kan het natuurlijk fout hebb maarnog maal let k hiet heeeel erg goed op net wat je zegt... door een nat deken kan hij ziek worde..
toen hij die zweetdeken en winterdeken op had... ik heb nog een wolle deken die kreeg ie op om uit te zweten daarna ging ide zweetdeken als schuurding er op maar dat hielp dus niks tege t schuren.... en daarop dewwinterdeken... dus die zweetdeken hoefte niet als zweetdeken toen te funcktionere.
Laatst bijgewerkt door Jenbuc op 21-01-05 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:22

lyszannuh schreef:
Jah, hij staat nu met !!!!2!!! dekens op!!
Omdat hij het "koud"heeft, een zweetdeken en een winterdeken heeft hij op....
Dit vindt ik zelf overdreven, want hij ZWEET eronder.....
En sluit me verder helemaal by MissDonna aan

groetjess Lysanne

Naar aanleiding van deze reactie dacht ik dat je hem onder 2 dekens had staan. Dat bedoelde ik. Knipoog

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 19:24

heb me berichtje ook even aangepast hij stond idd onder 2 dekens maar niet die zweetdeken om uit te zweten maar tege de schuurplekken wat dus niks heeft gehoilpe

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 23:01

wauw die eerste 2 foto's.. lekker kleurtje Tong uitsteken

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 11:35

nog een picca van buc:

Afbeelding

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 20:51

wat een verschil je.... qwa kleur.. die rij foto's kleur van buc en de kleur hier boven op de foto... buc veradnred heel erg in de zomer zoals je kunt zien