Sullie97 schreef:Geweldig beestje, altijd al gevonden. Maar wie is dat op de allerlaatste foto, de pony die naast haar staat?
Die had ook een kur op muziek gereden,
Stephanie Versteden met Vitalo
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
gabyfedde schreef:Gaaf!
Mara kan echt super rijden. Reed vroeger (lees= paar jaar geleden) op haar Shet al de sterren van de hemel. Ik zie haar nog op die Shet het wedstrijdterrein over crossen, echt heel leuk.
Tegen Marrigje en Power heb ik wel eens gereden, dat vond ik toen ook wel een erg spectaculaire combinatie.
Maraatjuh schreef:hoi mensjes!
nee joh,maakt me ook helemaal nie uit als iemand zeg dat k te groot er voor ben, was maar geintje!!!!![]()
maar k heb gewoon super veel geluk gehad dat k op powertje mag rijde, dus jah, dat ik dan iets te groot ben neem k maar op de koop toe tog!?![]()
dikke kus
Mara
gabrycha schreef:Power and paint is geen welsh maar een deutsches reitpony, een zoon van Power boy uit een moeder van Dancer. Hij is goedgekeurd bij het rheinische pferdestammbuch en heeft iig 1 goedgekurde zoon een zwarte genaamd potter, hij zal er meer hebben rondlopen maar dit is wat ik zo snel kond vinden.
Vind m prachtig net als vele andere duitse collega ponyhengsten
Maraatjuh schreef:nou jah ook bedankt als k er te groot voor ben! tsss
maar met maria, dat meisje van 10, gaat het egt super,ze gaaat zometeen voor het eerst M1 starte!
xxMara+Power
(Hahaha??)
pony!!! Ben helemaal fan van em. Ik hoop em nog vaak bovenin uitslagen terug te vinden, onder marrigje liep hij al zo super, maar nu is ie bijna nog mooier! Ik dacht alleen dat ie weer naar duitsland zou gaan als marrigje eraf ging?