Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Fellor schreef:'Leuk hindernismateriaal zeg! Blijf erbij dat ik het toch neit zo'n mooi gezic ht vind zo'n groot iemand op kleine pony en denk dat hij met passende ruiter nog wel hoger komt.
Met een passende ruiter (= 8 jaar?) komt hij nog niet over 40 cm heen
)
. Pinoarabier schreef:Je bent veels te groot! en je kan niet zonder zadel springen! Je moet pas zonder zadel gaan springen als je goed kan blijven zitten met gewoon al draven en galoperen! Het is volgens mij voor de pony veel moeilijker om te springen als jij zonder zadel zit, Je komt niet omhoog ofzo je blijft gewoon zitten, en dan ga je juist nog verder naar achteren met je kont!
Met een kleiner kind zou de pony denk wel ver kunnen komen. Met zadel spring je stukken beter, ook veel makkelijker voor de pony! Maar dan ben je nog te groot. Vind het niet zielig springen zonder zadel hoor, doe het zelf ook maar ik zit goed.
Niet zo heftig en overdreven reageren als het kan! 
Pinoarabier schreef:Je bent veels te groot! en je kan niet zonder zadel springen! Je moet pas zonder zadel gaan springen als je goed kan blijven zitten met gewoon al draven en galoperen! Het is volgens mij voor de pony veel moeilijker om te springen als jij zonder zadel zit, Je komt niet omhoog ofzo je blijft gewoon zitten, en dan ga je juist nog verder naar achteren met je kont!
Met een kleiner kind zou de pony denk wel ver kunnen komen. Met zadel spring je stukken beter, ook veel makkelijker voor de pony! Maar dan ben je nog te groot. Vind het niet zielig springen zonder zadel hoor, doe het zelf ook maar ik zit goed.

Ik zet het op links zodra hij weer in werking is!
. Gelukkig ken ik mijn pony het beste, dus neem dat maar van me aan

Maar wie weet, ooit 
Leuke hindernisjes en ik vind dat je verzorgstertje er goed mee rijd hoor
En volgens mij zit ze hem helemaal niet in de weg met het zonder zadel springen
Citaat:Pinky: super. En iedereen die de ruiter te groot vindt (of de hindernissen): zie Pinky genieten! Je pest hem alleen maar door dit niet te doen. Het plezier straalt van alle foto's af.
*