SUPER-spring-pony PINKY! (90 cm en zonder zadel!)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:10

'Leuk hindernismateriaal zeg! Blijf erbij dat ik het toch neit zo'n mooi gezic ht vind zo'n groot iemand op kleine pony en denk dat hij met passende ruiter nog wel hoger komt.

Jeannet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:13

Egt lieff Mooie pony:P

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 19:21

Fellor schreef:
'Leuk hindernismateriaal zeg! Blijf erbij dat ik het toch neit zo'n mooi gezic ht vind zo'n groot iemand op kleine pony en denk dat hij met passende ruiter nog wel hoger komt.

Ben ik het niet mee eens Lachen Met een passende ruiter (= 8 jaar?) komt hij nog niet over 40 cm heen *LOL*
Pink is een geweldige springpony, maar enkel als jij ook een goede ruiter bent. Hij legt je er zo langs! (of ruitertje over de hindernis, pony niet Tong uitsteken)
En met zo'n kleine pony vind je BIJNA nooit iemand die EN past EN kan rijden... En de kwaliteit gaat voor het plaatje bij mij, dus vandaar Lachen.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:39

mooie foto's.

lueke show, zo te zien.

knap springen zonder zadel doe ik wel eens bij vriendinnen, maar niet zo hoog.

Pinoarabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:47

Je bent veels te groot! en je kan niet zonder zadel springen! Je moet pas zonder zadel gaan springen als je goed kan blijven zitten met gewoon al draven en galoperen! Het is volgens mij voor de pony veel moeilijker om te springen als jij zonder zadel zit, Je komt niet omhoog ofzo je blijft gewoon zitten, en dan ga je juist nog verder naar achteren met je kont!
Met een kleiner kind zou de pony denk wel ver kunnen komen. Met zadel spring je stukken beter, ook veel makkelijker voor de pony! Maar dan ben je nog te groot. Vind het niet zielig springen zonder zadel hoor, doe het zelf ook maar ik zit goed.
Laatst bijgewerkt door Pinoarabier op 08-01-05 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:48

Zo supergaaf!
90 cm Bloos! Woh super zeg
Ik vind dat hij en goed team is samen met zn verzorgster!

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:09

Pinoarabier schreef:
Je bent veels te groot! en je kan niet zonder zadel springen! Je moet pas zonder zadel gaan springen als je goed kan blijven zitten met gewoon al draven en galoperen! Het is volgens mij voor de pony veel moeilijker om te springen als jij zonder zadel zit, Je komt niet omhoog ofzo je blijft gewoon zitten, en dan ga je juist nog verder naar achteren met je kont!
Met een kleiner kind zou de pony denk wel ver kunnen komen. Met zadel spring je stukken beter, ook veel makkelijker voor de pony! Maar dan ben je nog te groot. Vind het niet zielig springen zonder zadel hoor, doe het zelf ook maar ik zit goed.

Nou nou... Ik vind ze juist een erg goed team en volgens mij heeft Pinky_girl heel erg veel geluk met zulke kleine en dappere bijrijdsters! En ik heb niet het idee dat de pony gehinderd wordt door haar, ze zit erg netjes vind ik. Lachen Niet zo heftig en overdreven reageren als het kan!

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:15

mooi gesprongen!! leuke pony!!
Jij bent toch ook altijd bezig met vrijheidsdressuur?
toen ik op je site kwam, kreeg ik allemaal kruisjes bij de foto's van de pony's. dat was erg jammer. Is er nog iets waarop ik ze wel kan bekijken?

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:19

Leuk paardje. Maar ik vindt jullie wel te groot voor die pony. Misschien kan ie dat best aan. Maar ik zou er toch maar over na denken om een ander te zoeken.

Jolijntjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:26

Zo! dat is niet nix!
Op de foto's dat ze weigert zie je pas echt goed hoe hoog het is vergeleken met haar!
En dat zónder zadel.. ik ben er al een paar keer afgevallen omdat ik zonder zadel over de 30 cm ging Bloos Schijnheilig

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:45

Pinoarabier schreef:

Natuurlijk mag je dit zeggen.
Maar wellicht had je er niet iets langer over na kunnen denken hoe je het formuleerde Knipoog
Het komt op sommige gebruikers nu wat stom over.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 20:50

Klopt renske, helaas ligt mijn page er tijdelijk uit Boos! Ik zet het op links zodra hij weer in werking is!

Zoals ik in mijn vorige bericht al aangaf ben ik niet van plan een andere bijrijdster te zoeken en steek ik er mijn hand voor in het vuur dat hij er bij een jongere of kleinere nooit overheen komt Lachen. Gelukkig ken ik mijn pony het beste, dus neem dat maar van me aan Knipoog

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:00

klopt pinky girl!
laat je niet doen door een meisje met schaduwaccount die wellicht jaloers is op dit team!
ikzelf ben nog meer te groot voor mijn pony, maar zoals je zelf zegt: kwaltiteit gaat boven schoonheid. Zolang deze pony zo goed presteert, zal het niet zijn dat zijn ruiter in de weg zit of de ruiter niet goed kan zitten

ik vind dit een nutteloze opmerking van pinoarabier, dit heeft gewoon geen zin
ik neem aan dat je de volgende keer 3X nadenkt vooraleer je zoiets stooms zegt

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:03

ziet er goed uit hoor goed dat je dat durft Haha! ga zo door Tong uitsteken volgende foto's 1.10 he Tong uitsteken

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:09

Je hebt idd gelijk Frannie, ik schrok heel erg toen ik dat bericht las van pinoarabier. En bovendien je kunt ook niet verwachten dat ik als opeens fantastisch kan springen, daar zou je toch echt eerst voor moeten oefenen. En ik vind dat het idd niet zo super gaat om de grootte, meer om het gewicht en als Pink mij te zwaar vond ging hij echt geen 90 cm springen met mij erop. En dat zonder zadel springen moeilijker voor je pony is is ook niet waar want Fellow kan helemaal niet goed springen dus hadden we eht geprobeert zonder zadel en het lukte veel beter. En ik rijd om dingen te leren, dus ik weet zelf ook wel dat ik niet fantastisch rijd, maar ik had door het springen juist eindelijk weer het gevoel dat het een beetje goed ging, is nu ik dat bericht lees dus ook wel weer over, ik ben ook een mens en ik heb ook gevoelens hoor!

En wat wil je dan trouwens op een kleine shetlander zetten, een pas geboren baby?!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 21:19

Frannie:
Hahaha, bedankt Lachen
Ik maak me ook niet zo druk hoor, ik ken mijn pony en weet wanneer iets hem dwars zit. Hij geniet hiervan en doet niets liever. Ookal zegt de koningin dat ze te groot is, ik blijf erbij dat ik mijn pony beter ken dan ieder ander, dus laat me niet ompraten door zo iemand hoor Lachen

tiqil_mickey:
Hahaha dat is misschien wel een beetje erg hoog gegrepen *LOL* Maar wie weet, ooit Knipoog

Wieke:
Maak je niet druk, wij weten beter Knipoog

esmey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:30

Hoi dat was goed Rock-on, dudes!
Je bent een goeie ruiter Go jij! Go jij!
Mooi paardje Party!!

Groetjes Esme Hyper!

Manonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:33

Mooie pony joh!
Echt leuk!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:45

voor pinkygirl:"je ponys zijn super! ik weet zeker dat je het beste met ze voor hebt!

voor de ruiter: Je doet het geweldig! ik had een e pony merrie en vond 60 cm al eng dus heb bewondering, en ik vind dat je goed op de pony zit en hem niet in de weg zit, aan de grote kant ok, maja inderdaad de juiste ruiter voor een klein epony heeft vaak geen overmacht en je bent lannnnnnnnng niet te zwaar dus ga lekker zo door!!

en voor mensen met negatief commentar: ik heb voor iedereen respect alleen denk ik niet dat pinky-girl haar ponys onnodig in de weg wil zitten en ze pijn wilt doen... dus volgens mij is er niets zieligs aan!

sorry! voor het misschien onnodige commentaar, wil eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het super leuk vind, hoe die meiden met die beestjes om gaan, ik wou dat ik vroeger die kans kreeg toen ik zo klein was om lekker met een gaaf beestje aan de gang te kunnen!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:39

Pinky: super. En iedereen die de ruiter te groot vindt (of de hindernissen): zie Pinky genieten! Je pest hem alleen maar door dit niet te doen. Het plezier straalt van alle foto's af.

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:11

Ik ben het met Shadow0 eens
Pinky is echt OK dan!

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:14

het is zoo'n gaaf beessie!!! zo'n ponytje wil ik nou voor mijn kiddo's later!!!

diana_kerbof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 01:04

Ik vind Pinky echty heel lief, echt zo'n schatje Vingers aflikken Leuke hindernisjes en ik vind dat je verzorgstertje er goed mee rijd hoor En volgens mij zit ze hem helemaal niet in de weg met het zonder zadel springen
Ik vind Pinky zo ook erg leuk met dat randje om zijn oogjes Tong uitsteken

Citaat:
Pinky: super. En iedereen die de ruiter te groot vindt (of de hindernissen): zie Pinky genieten! Je pest hem alleen maar door dit niet te doen. Het plezier straalt van alle foto's af.

Idd Shadow0 *LOL*

*Ik ben Pinky fan Haha! *

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 11:11

Bedankt allemaal Lovers

bartje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:13

leuke fotos en ook een super leuke pony !!