zorg eerst dat je paard voorwaarts is en dan pas proberen om hem nagevelijk te krijgen.. leuk beestje sucses!
Karnaval
Geplaatst: 21-01-05 18:07
zorg eerst dat je paard voorwaarts is en dan pas proberen om hem nagevelijk te krijgen.. leuk beestje sucses!
Sjel
Geplaatst: 21-01-05 18:32
Ach ik zie wat bekends op jou foto's!
Je onderbenen te ver naar achteren. Ik heb het momenteel ook, terwijl ik het zelf niet in de gaten heb. Zodra ik aan wil drijven gaat mn hele onderbeen naar achter en omhoog. Probeer op je Zitbeenknobbeld te gaan zitten, lekker achterover voor jou idee ( wat dus eigenlijk rechtop is). Dan MOETEN je onderbenen wel meer naar voren, kun je ze niet zo veel meer naar achter leggen.
Want je zit nu al achter de buikspieren van je paard, dus aandrijven op deze plaats heeft niet zoveel zin. Waarschijnlijk zal hij zonder sporen als jij je benen meer terug heb, zelfs beter aan je been zijn. Niet om vervelend te doen hoor, maar ik heb er zelf een goede instructrice voor, dus misschien heb jij er ook wat aan.
Bij mij word er nu 2 dagen opgelet, en ik ben er al bijna weer vanaf. Stiekum zit het nog lekkerder ook. Voor de rest vind ik het er niet verkeerd uitzien!
Kelly_Taco
Geplaatst: 21-01-05 18:43
Ik zie inderdaad een onderbeen wat tever naar achter ligt maar ik zie geen spoor in haar buik verdwijnen! Zo te zien ligt je spoor er gewoon tegenaan maar prik je ze er niet in! Overigens vind ik het een hele gave pony, een kopie van mijn eerste pony alleen die had een wit voetje.
milo
Geplaatst: 21-01-05 19:05
ja, maar dan vraag ik me af:
als je met je benen onder de buik hangt, waarom draag je dan sporen?
kan een domme vraag van mij zijn hoor, maar ik was alleen wondering.