Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

....
). Wil je dit nou echt? Waarom niet gewoon een lekker braaf (en pittig) merrietje waarmee je iets kan. Ik kan niet buitenrijden met hem, ik kan niet wedstrijden rijden (wel, maar niet zo makkelijk), ik kan ook niet zonder zadel op hem rijden en spelletjes doen (ik doe het wel, maar ik ben gek). Ik kan mij wel herinneren dat al dit doen met 'mijn' eigen paard, mijn droom was...

En vooral als het pas je eerste echte eigen paard is, ik zou gewoon een rustige pony hebben genomen een mooie new forest, haflinger, welsh, weet ik het. Ik heb gekozen voor tumtum (new forest) en bobo (welshxnwfrst) En als je een paard op een goed niveau wilt hebben moet je toch maar is naar je eigen gaan kijken. Advies: goed nadenken!

Dit is duzz echt liefde op het 1e gezicht
en ik ben helemaal weg van dr een vriendin die daar staat die is nu allemaal info voor me aan het vragen
O maar ze is echt sweet en als ik dit bericht nie had neergezet dan had ik waarschijnlijk niet eens naar deze leuke merrie omgekeken omdat ik een hengst wou!nu nie meer ik weet het zeker deze wil ik heel graag hebben Alleen het is een luchtzuiger maar met een luchtzuigband gaat het prima wat zouden jullie doen?
She really a angel!!!!!!Als ze weet (dat zegt iedereen die op haar heeft gereden!!) dat degene die op dr rug zit kan rijden dan is ze lief maar pittig en als er iemand zonder rij ervaring opzit schijnen ze nie eens te merken dat het een Arabier is! Ze is ook heel mooi bruin met mooie lange zwarte manen en een klein kolletje verder geen aftekeningen! en het is echt een schat na me 3x te hebben gezien herkende ze me al! Haar afstamming weet ik nie maar ik heb voldoende tijd om met haar om te gaan en ze kan blijven staan waar ze staat en daar kun je ook de wei op maar ik ga binenkort weer naar haar toe en dan ga ik met de eigenaar praten want ik wil effe kijken hoe ze verder is En NATUURLIJK laat ik haar keuren mijn ouders zullen echt geen probleem zijn als ze zien hoe ze is 
Adventure schreef:je wilt een hengst maar weet niet of het slim is?
nou als hij niet bij je past is het niet echt slim, ik vat de vraag niet echt het is toch je eigen beslissing.
en heb je ervaring met een arabier ik heb er zelf ook een.
heb je er ruimte voor en tijd voor ik zou hem alleen kopen als je zeker weet dat het slim is
Marja schreef:En voor iedereen die nu denkt dat alle hengsten mensenkillende monsters zijn:
Die van mij valt wel mee hoor!
Maar ik ben blij dat er genoeg gezond verstand heerst, zodat niet iedereen aan hengsten begint. Een 'gewone' pony is veel leuker en makkelijker in de omgang en tijdens het rijden.
Ik ben gek op Maestro, maar heb ondertussen ogen en oren aan alle kanten ontwikkeld om iedere situatie te beoordelen en snel te handelen.
Zoals al eerder gezegd, het blijven hengsten.
En veel plezier met het zoeken en vinden van een leuke pony!