Waarom is het ingevlochten? had je wedstrijd gehad.. of moest je naar een wedstrijd..
Ik snap alleen niet dat je meteen al gaat springen.. straks struikelt het beestje en dan istie weer kreupel..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
patsur schreef:je wilt veel reacties, je krijgt ze, wil je ze nietJe krijgt goed bedoelde tips van je mede-bokkers en zomaar sluiten is niet mogelijk. Als jou het commentaar niet aanstaat moet je niet meer in je topic kijken of nooit meer een HAW-topic openene wan negatief en positief commentaar krijg je altijd wel. Daar moet je tegenkunnen!
Zelf vind ik dat je gewoon stom bezig bent met dit paard.. Hij loopt totaal niet ontspannen, rug weggedrakut, jij zet je handen vast en zit tegen de beweging bij het springen en laat je handen niet meekomen. Verder is de sprong ronduit gevaarlijk [en dat de bezems ervoor liggen maakt niets uit, die dunne kijk hij niet zien en daar moettie overheen!] maar daar kom je wel achter als hij een keertje de balk eraf tikt en die stok komt mee tussen zijn ahcterbenen, k denk dat je dan niet blij bent. Als dit de eerste keer is dat je hem weer rijd sinds hij kreupel is geweest vind ik het ook dom om 2 [!!!] andere vriendinnen erop te laten enhet is ook al niet jouw paard, dus wat moet de eigenaar hier van vinden? Verder m oet er nog veel aan je houding en zit gesleuteld worden, misshcien is privéles wel handig!
chagrijntje schreef:mooi paardje..
Waarom is het ingevlochten? had je wedstrijd gehad.. of moest je naar een wedstrijd..
Ik snap alleen niet dat je meteen al gaat springen.. straks struikelt het beestje en dan istie weer kreupel..
Cheveyo schreef:mooie kleur vacht heeft dit paardje, de rest is al gezegd.
Waarom dienen eigenlijk de beschermers om de achterbenen, en dan met name dat stuk om de kogels? heb dit nog nooit zo gezien namelijk.
Nu lijken het dezelfde als voor maar dan wat maten groter.
Biepje schreef:Je rijdt haar netjes en het is een erg mooi paard, probeer alleen je handen rechtop en voor je te houden. En waar ik me wel vragen bij stel: is het verstandig om een paard dat net van een blessure genezen is alweer te laten springen?
maar ik las al waarom, wees tch maar voorzichtig, maar goedde bodem is wel zaht.
ladyenpippi schreef:en wat ik niet snap is die hindernis de springpalen zijn heel dun is dit wel verstandig. jou paard moet wel kunnen zien waar hij over heen moet springen maar ik kan het ook verkeerd hebben hoor. maar verder wel een mooi paard en verder veel succes ermee
Rowanlover schreef:nou even duidelijkheid dan maar
ik snap wel dat het als tips is bedoeld enzo maar het is zwaar irritant als toch iedereen het zelfde zegt kan er niks aan doen maar dat gaat je irriteren dan heb ik liever dat er wat van me paardje wordt gezegd...
en het kan zijn dat ze erg gespannen loopt maar ze was die dag ook niet te houden echt de hele tijd alleen maar bokke en steigere en springe dus laat ik dur ook een beetje uitrenne en jah dan drukt ze dur rug een beetje weg dat zou best kunnen maar anders wordt je er tog alleen maar gek van ze liep heel netjes maar toen begon ze telkens weer te bokken en om dur nou netjes te laten lopen maar dan heel gespannen daar heb ik al helemaal niks aan dus dan heb ik dur liever even zo lopen maarjah ieder rijd zijn paardje anders..en dat van die hindernissen dat kunnen jullie fout vinden daar kan ik ook niks aan doen maar had op dit moment niks anders en hoog is het niet maar dan weet ik het voor de volgende keer dat ik dat niet moet doen ofzo maar kon nou niet aan andere hindernisse enzo komen dus had ik het eerst even zo geprobeerd want we springen heeel zelden vandaar dat het even zo werd gedaan maar zal volgende keer wel bij de buren de hindernissen lenen (Woeww schouwe maar) maarjah die vorige reactie was niet zo stinkmodder bedoelde maarjah als iedereen het zelfde zegt wordt je er ook gek van maar dat jullie het even snappen ok??? ik hoop dat jullie mij nou een beetje begrijpen en me weer een beetje waarderen om mijn mening ...
groetjes,rowanlover
?