erg mooie fotos wel veel maar is de moeite waard..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:34

mooi paardje..
Waarom is het ingevlochten? had je wedstrijd gehad.. of moest je naar een wedstrijd..

Ik snap alleen niet dat je meteen al gaat springen.. straks struikelt het beestje en dan istie weer kreupel.. Scheve mond

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 14:01

nou even duidelijkheid dan maar
ik snap wel dat het als tips is bedoeld enzo maar het is zwaar irritant als toch iedereen het zelfde zegt kan er niks aan doen maar dat gaat je irriteren dan heb ik liever dat er wat van me paardje wordt gezegd...
en het kan zijn dat ze erg gespannen loopt maar ze was die dag ook niet te houden echt de hele tijd alleen maar bokke en steigere en springe dus laat ik dur ook een beetje uitrenne en jah dan drukt ze dur rug een beetje weg dat zou best kunnen maar anders wordt je er tog alleen maar gek van ze liep heel netjes maar toen begon ze telkens weer te bokken en om dur nou netjes te laten lopen maar dan heel gespannen daar heb ik al helemaal niks aan dus dan heb ik dur liever even zo lopen maarjah ieder rijd zijn paardje anders..en dat van die hindernissen dat kunnen jullie fout vinden daar kan ik ook niks aan doen maar had op dit moment niks anders en hoog is het niet maar dan weet ik het voor de volgende keer dat ik dat niet moet doen ofzo maar kon nou niet aan andere hindernisse enzo komen dus had ik het eerst even zo geprobeerd want we springen heeel zelden vandaar dat het even zo werd gedaan maar zal volgende keer wel bij de buren de hindernissen lenen (Woeww schouwe maar) maarjah die vorige reactie was niet zo klote bedoelde maarjah als iedereen het zelfde zegt wordt je er ook gek van maar dat jullie het even snappen ok??? ik hoop dat jullie mij nou een beetje begrijpen en me weer een beetje waarderen om mijn mening ...

groetjes,rowanlover

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 14:03

patsur schreef:
je wilt veel reacties, je krijgt ze, wil je ze niet Verward Je krijgt goed bedoelde tips van je mede-bokkers en zomaar sluiten is niet mogelijk. Als jou het commentaar niet aanstaat moet je niet meer in je topic kijken of nooit meer een HAW-topic openene wan negatief en positief commentaar krijg je altijd wel. Daar moet je tegenkunnen!

Zelf vind ik dat je gewoon stom bezig bent met dit paard.. Hij loopt totaal niet ontspannen, rug weggedrakut, jij zet je handen vast en zit tegen de beweging bij het springen en laat je handen niet meekomen. Verder is de sprong ronduit gevaarlijk [en dat de bezems ervoor liggen maakt niets uit, die dunne kijk hij niet zien en daar moettie overheen!] maar daar kom je wel achter als hij een keertje de balk eraf tikt en die stok komt mee tussen zijn ahcterbenen, k denk dat je dan niet blij bent. Als dit de eerste keer is dat je hem weer rijd sinds hij kreupel is geweest vind ik het ook dom om 2 [!!!] andere vriendinnen erop te laten enhet is ook al niet jouw paard, dus wat moet de eigenaar hier van vinden? Verder m oet er nog veel aan je houding en zit gesleuteld worden, misshcien is privéles wel handig!

ik heb prive les al een half jaar

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 14:05

chagrijntje schreef:
mooi paardje..
Waarom is het ingevlochten? had je wedstrijd gehad.. of moest je naar een wedstrijd..

Ik snap alleen niet dat je meteen al gaat springen.. straks struikelt het beestje en dan istie weer kreupel.. Scheve mond

neej wou een vriendin van mij even proberen ...of het mooi stond enzo en zei vind het leuk om te doen vandaar
maar had wel gekunt voor wedstrijd klopt...

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 14:08

Cheveyo schreef:
mooie kleur vacht heeft dit paardje, de rest is al gezegd.

Waarom dienen eigenlijk de beschermers om de achterbenen, en dan met name dat stuk om de kogels? heb dit nog nooit zo gezien namelijk.
Nu lijken het dezelfde als voor maar dan wat maten groter.

heej meis...
dankje...
jah ik weet het zelf eigelijk niet precies heeft het baasje van mij verzorgpaard gekocht en als het goed is zijn dat gewoon peesbeschermers voor achter zeg maar maar die reactie krijg ik wel vaker en ik kende het zelf ook nog niet dus dat is niet raar dat je dat vraagt

Cassielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:41

leuke foto's maaruh, zou je niet is strijklappen kopen???

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:47

leuke fotoos Lachen
gave shet ook Haha!:D

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:06

Heeej, ik dacht al.. DIT BOS KEN IK! maar dat klopt.. Gennep he? Knipoog
Helaas moet ik weer een jaar wachten voor ik weer naar centerparcs ga met mijn knollie... of ik moet vd zomer nog "even een weekje ertussenuit gaan"

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:43

Rowanlover schreef:
hahaha laura lekker van vosje gevallen:P:P grappig maarjah vriendin van mij kan zo mooi vlechten robin zit ook ergens op een foto erop

Ik ben niet van vosje gevallen Bloos! wel heel vaak bijna Tong uitsteken .
Sandra is er wel afgevallen Bloos .

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:48

Is dat Sandra met trivette als ze veels te vroeg afzetten?

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:29

Biepje schreef:
Je rijdt haar netjes en het is een erg mooi paard, probeer alleen je handen rechtop en voor je te houden. En waar ik me wel vragen bij stel: is het verstandig om een paard dat net van een blessure genezen is alweer te laten springen?

dat vraag ik me ook af Scheve mond maar ik las al waarom, wees tch maar voorzichtig, maar goedde bodem is wel zaht.

leuk paard verder, na een tijdje loopt ze vast ook super dressuur

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:01

Passionato schreef:
Heeej, ik dacht al.. DIT BOS KEN IK! maar dat klopt.. Gennep he? Knipoog
Helaas moet ik weer een jaar wachten voor ik weer naar centerparcs ga met mijn knollie... of ik moet vd zomer nog "even een weekje ertussenuit gaan"

klopt maar ken jou niet:P

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:02

sorry maar wat is hte verschil tussen strijklappen en peesbeschermers?? dat zijn er gewoon voor op de achterbenen

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:24

leuk paardje hoor. die shet trouwens ook!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:12

vind de eigenaar het geen probleem dat je er zo veel anderen op laat rijden?? ik sluit me voor het commentaar bij de anderen aan.

Jansen007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:34

Als het paard de 'balk' niet had gezien had ie er denk ik niet zo overheen gesprongen..

(p.s. vond de laatste bosfoto het mooist)

ladyenpippi schreef:
en wat ik niet snap is die hindernis de springpalen zijn heel dun is dit wel verstandig. jou paard moet wel kunnen zien waar hij over heen moet springen maar ik kan het ook verkeerd hebben hoor. maar verder wel een mooi paard en verder veel succes ermee Haha!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:00

maar toch is het wel gevaarlijk om een paard over zo'n hindernis te laten springen. maar ze moet het allemaal zelf weten dit is mijn mening. en daar blijf ik ook bij.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 17:07

Ja, dat was een zaterdag. (vrijdag,zondag en maandag was ik er ook)
Ik was met me 2 paarden op vakantie. Ze stonden bij stal Bergamo naast elkaar op de plekken van Ammoretto en Calypso.
Je kon ze niet missen, want ze liepen keihard te hinniken en de een draaide bijna de hele tijd rondjes. Ze waren erg druk.
Als het klopt is het best heel grappig, want ik herkende je paard voornamelijk aan zijn hoofdje en witte peesbeschermers.

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 20:32

ooow dan weet ik al welke paardjes het waren denk ik kei mooie:D

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:06

Ik heb jullie niet gezien Bloos! .

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 17:48

wat had je niet gezien laura?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:17

Rowanlover schreef:
nou even duidelijkheid dan maar
ik snap wel dat het als tips is bedoeld enzo maar het is zwaar irritant als toch iedereen het zelfde zegt kan er niks aan doen maar dat gaat je irriteren dan heb ik liever dat er wat van me paardje wordt gezegd...
en het kan zijn dat ze erg gespannen loopt maar ze was die dag ook niet te houden echt de hele tijd alleen maar bokke en steigere en springe dus laat ik dur ook een beetje uitrenne en jah dan drukt ze dur rug een beetje weg dat zou best kunnen maar anders wordt je er tog alleen maar gek van ze liep heel netjes maar toen begon ze telkens weer te bokken en om dur nou netjes te laten lopen maar dan heel gespannen daar heb ik al helemaal niks aan dus dan heb ik dur liever even zo lopen maarjah ieder rijd zijn paardje anders..en dat van die hindernissen dat kunnen jullie fout vinden daar kan ik ook niks aan doen maar had op dit moment niks anders en hoog is het niet maar dan weet ik het voor de volgende keer dat ik dat niet moet doen ofzo maar kon nou niet aan andere hindernisse enzo komen dus had ik het eerst even zo geprobeerd want we springen heeel zelden vandaar dat het even zo werd gedaan maar zal volgende keer wel bij de buren de hindernissen lenen (Woeww schouwe maar) maarjah die vorige reactie was niet zo stinkmodder bedoelde maarjah als iedereen het zelfde zegt wordt je er ook gek van maar dat jullie het even snappen ok??? ik hoop dat jullie mij nou een beetje begrijpen en me weer een beetje waarderen om mijn mening ...

groetjes,rowanlover

ooit al eens van leestekens gehoord Clown ?

Ik vind de foto's er niet geweldig uitzien, het ziet er nogal stoekerig uit. Helemaal niet ontspannen en nog wel meer dingen. Dat ga ik maar niet zeggen, voor ik weer een dosis commentaar over me heen krijg van je...

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 20:18

[color=red] [da kan ieder zijn eigen mening maar als jij er toen misschien op had gzeten had het misschien niet eens anders uitgezien want jullie weten niet of ze toen al opgefokt was enzo dus...
maar ieder mag zijn eigen mening uiten he!/color]