Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

poes schreef:Ok, ik heb het zelf maar even opgezocht. Een mexicaanse neuriem werkt idd sterker in. Maar volgens mij gaat die alleen maar inwerken als het paard probeert zijn mond open te trekken, en anders toch niet? Dus wat is daar dan zo fout aan?
Sjonniej schreef:owhjeej.... Bokt ziet een Mexicaanse neusriem en slaat al lichtelijk op hol. Na grondige inspectie wordt er ook nog een pessoabit gesignaleert; nu komen er min. 5 pagina's en het eindigd met een slotje!
Hafgirl; Als jij deze spullen hebt op aanraden van je instructrice, maak je niet druk.... Er zijn meerdere wegen naar Roma en als jouw manier de foute is kom je daar vanzelf achter!
Vind het nog mooi staan op je haflinger!!
) Zij zal het wel beter weten zeker of het echt nodig is
dat is wel een heel scherp bit en ik denk dat je het zelf heel er lastig zou vinden wanneer men het in jouw mond zou steken !
omdat mijn pony zo hard en zo sterk was kon ik hem op mijn dunne trensje niet houden en gingen we de andere kant op(tegen de muur aan) dus ik volte maken(word als weigering gezien).