Komt het dan doordat het zadel teveel achterover hangt ofzo? En dit is niet afkrakend bedoeld he..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mariska_28 schreef:Mooi paardje joh! Alleen... Ligt het zadel niet helemaal lekker of moeten je beugels langer? Je lijkt zo in een stoel te zitten met je voeten ver voor je schouders uit. Ik kan niet helemaal plaatsen waardoor het komt. En inderdaad proberen hem misschien iets langer en lager te laten lopen. Friesen hebben door hun bouw gauw de neiging hoog te gaan lopen, met een strakke rug. Maar tof dat je op zo`n paardje mag rijden hoor!
Summertje schreef:Bedankt voor je uitleg!! Ik zat al te kijken.. waar komt het toch door..Ja klopt je hebt helemaal gelijk.
Ik zit niet helemaal goed/netjes in dit zadel, het zadel ligt verder goed en m'n beugels zijn ook wel de goede maat. Alleen het zadel is zelf zo groot, mocht een maatje kleiner voor mij, want ik kom niet met m'n knieën mooi voorin het zadel. Ik zit er voor de rest wel stevig in, maar als het nu verder goed gaat dan leg ik het dressuurzadel erop
Veel plezier met hem!