knap hoor doe ik je nog niet na met Selina..Haha..
ga wel zo door hoor ik vind hem wel leuk springen..(plaats voortaan meer fotos)

Misschien zie ik je zondag wel op het strand

Gr Susan
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mariek87 schreef:Wat ik me nog afvraag... Heeft hij zijn voorbeen bij laag werk ook zo?
amando schreef:normaal heeft hij goede voorbeen gebruik en van achteren helemaal!!!!!!!!
ik heb les van herman wientjes (ik weet niet of jullie die kennen) maar hij zegt dat hij goed been gebruik heeft met veel kracht!!! en dat het een goede pony is!!!
amando schreef:normaal heeft hij goede voorbeen gebruik en van achteren helemaal!!!!!!!!
ik heb les van herman wientjes (ik weet niet of jullie die kennen) maar hij zegt dat hij goed been gebruik heeft met veel kracht!!! en dat het een goede pony is!!!
Mariek87 schreef:Heb je daar een foto van? Als dat zo is zou ik namelijk snel stoppen met dit soort hoog werk voorlopig, want hier heeft hij dan heel erg veel moeite mee, hij duwt zich er als het ware overheen omdat hij jou waarschijnlijk niet wil laten zitten..
Mariek87 schreef:weet je wat het is..Heb je daar een foto van? Als dat zo is zou ik namelijk snel stoppen met dit soort hoog werk voorlopig, want hier heeft hij dan heel erg veel moeite mee, hij duwt zich er als het ware overheen omdat hij jou waarschijnlijk niet wil laten zitten..
amando"]
het lijkt mij dat je het dan moet trainen of niet!!!?! hij kan het makkelijk aan alleen ik heb niet meer foto's!!
[/quote]
Het lijkt mij dat je dat dan op ander (lager) werk moet gaan trainen, zodat hij sterk genoeg wordt voor wat meer hoogte, voordat hij zijn vertrouwen verliest als het een keer verkeerd gaat. Want als hij idd normaal wel goed springt zoals jij zegt, heeft hij gewoon zoveel moeite met deze hoogte dat hij zijn hele techniek vergeet.
[quote="amando schreef:weet je wat het is..
ik spring bijna nooit!
dus een keertje is niet erg en ik krijg binnen kort les in drenthe van een professionele ruiter dan kijken we wel wat hij zegt!
hij vond namelijk dat ik goede pony had en dat hij me graag les wou geven zo dat wij af en toe konden gaan springen!
zelf rijd ik veel dressuur dus ik doe weinig aan springen
)