Romy voor het eerst met zadel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 11:30

livo: dan moet jij toch eens even de KNHS gaan raadplegen, officieel is ze 3.
ze is trouwens van 11 april, dus 2 jaar en 9 maanden oud. als romy af en toe longeren niet aan zou kunnen zou ik het niet doen. ik weet dondersgoed waar ik mee bezig ben en heb proffesionele begeleiding.
nu is dat gezeur klaar, als iemand daar nog weer over begint te zeveren laat ik die reactie weghalen.

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:47

misschien moet je eens leren lezen...ik heb nooit gezegd dat je niet mag longeren want dat kan ook wel met een tweeeneenhalfjarige...maar als je er nu al een zadel oplegt zit je er waarschijnlijk met een week of twee ook wel op...ik heb alleen gewaarschuwd dat je het beter rustig aan kan doen...heb nooit gezegd dat je dat niet deed......verders wat de knhs zegt over de officiele leeftijd heeft niks te maken met de mate waarin eenpaard volgroeid is of werk wel of niet aankan......misschien moet je eens naar je paard kijken ipv naar hoe het officieel is.....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 10:55

dan moet jij ook eens leren lezen blijkbaar... ik heb al meerdere malen gezegd dat romy al zeer volwassen is voor haar leeftijd. dit geld voor haar koppie en ook voor haar bouw. als romy dit niet aan zou kunnen zou ik het heus niet doen.

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:15

wat jij wil succes met aanrijden ervan..ik hoop voor je dat je je verstand blijft/gaat gebruiken in de toekomst.....t is jouw pony niet de mijne

Saltow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:25

Leuke pony !
Leuk zadeldekje !
Ik vind ze geen slappe achterhand hebben hoor ...
Ik vind dat je dat zelf moet bekijken of je paard er klaar voor is : ja/nee.
Denk niet dat dat op foto's te beoordelen valt !