Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, dan weet je dat ik het hebt over het door jou o zo geprezen advies om je handen hoger te zetten...!!!
!
....
.... Niet iedereen is hetzelfde... En als je in Casanova haar profiel kijkt dan zie je haar rijden met hoge handen maar volgens mij ook met veel gewicht op de handen en een pony welke naar voren duikt...!!!
Kaja schreef:Ik doelde op iets wat ik nog niet weet Bets...
Ik snap ook zeker de methode wel![]()
Maar mijn vraag is: Waarom deze methode bij een jong of onervaren paard toepassen, terwijl het overduidelijk is dat het dier nog niet eens op eigen benen loopt???
En waarom oprichten als het niet in staat is op eigen benen te lopen, zichzelf te dragen?? Terwijl daar het probleem ligt...
Het is een paard wat gemakkelijk voorover duikt en steun zoekt in de handen....
Als je dit paard sterker maakt en op eigen benen laat lopen, het vanuit de ontspanning van achter naar voren rijdt waardoor het zichzelf op den duur oprichtdan zijn we toch waar we wezen moeten....????
Je dwingt het paard nu in een houding, waar zowel paard als ruiter niet aan toe zijn..!!!
Deze methode geef je aan iemand waar je van weet hoe zij rijden en dat je met eigen ogen kunt aanschouwen hoe, wat en waar..!!!
Dit is geen methode om klakkeloos door te geven, want bij verkeerde toepassing, is het paard de dupe....
Misschien dat je deze nog eens door kunt lezen Bets, en GOED lezen en het niet als een aanval zien, maar als een discussie
.
... (hihi)
Nou volgens mij zie je het niet zo Bets
Mijn standpunt is duidelijk..!!
Ik begrijp wat je bedoeld Bets, alleen jij mij niet.... Kaja"]
Dus ik kap ermeeMijn standpunt is duidelijk..!!
[/quote]
De mijne is ook duidelijk![]()
[quote="Kaja"]
Zij geeft Casanova te kennen als raadvolger of via eenzelfde methode en de foto in haar profiel geeft aan wat ik verkeerd vind aan deze methode...
[/quote]
Persoonlijk ken ik Casanova niet, heb haar nog nooit eerder gesproken dan in deze topic. Wie zegt dat zij al lang te maken heeft met systeem van Heinrich. Ze kent de klassieke methode misschien van lezen of zien, maar wie zegt dat ze er lang mee bezig is. Dat kan ik niet zeggen. Maar we kennen wel de klassieke rijmethode.![]()
[quote="Kaja schreef:Ik begrijp wat je bedoeld Bets, alleen jij mij niet....