Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janneke18 schreef:@Bets: Annetje staat zelf niet op de fotoos, dit zijn andere ruiters die volgensmij niet op Bokt zitten
livo schreef:hallo de meesten zitten op een half steigerend of bokkend paard.....of zijn gewoon half aan het vallen...haha...nou al vallend zit ik ook niet rechtop hoor....hihi zal een mooi zooitje geweest zijn daar..was dat allemaal in een les?
Bets schreef:Terug draaien gaat niet nee, maar in de toekomst denken aan welzijn van paard wel ja. Het is maar hoe je het bekijkt. Jij vind lachwekkend, ik vind het zielig en belachelijk voor woorden dat er zo met levende wezens omgegaan word. Maar ieder zijn mening he...
siets schreef:jeej, wat ben jij zwaar op de hand. Ik ken ergere vormen van mishandeling...... Ik heb hierboven toch ook al gezegd dat ik het er niet mee eens ben, maar het is wel zo dat iedereen het moet leren...
runningkawa schreef:Iedereen moet idd leren
maar zo leer je niks
of ja, hoe je moet vallen misschien
Dat er iemand afvalt in een les, dat kan
Dat er zoveel mis gaat in een les, kan niet
dan is er duidelijk iets mis met de les.
runningkawa schreef:Dan is het helemaal stom
Als je een nieuwe groep of persoon les geeft, begin je vaak ff onder het nivo, omdat later per les, als je ziet wat iedereen echt kan, omhoog te brengen.
Wat heb je eraan boven het kunnen van ruiter en paard les tegeven?
Nogmaals, vraag ik me deskundigheid van deze instucteur af.
runningkawa schreef:Bij wijze van, wel ja
niet in een uurtje omdat er ff gesprongen moet worden.
verschrikkelijk belachelijk, als je dit zo ziet.
Vraag me dan direct af hoe deskundig de dressuurlessen zijn en schrik ineens wat minder over de rt vragen die hier voorbij komen...
runningkawa schreef:Bij wijze van, wel ja
niet in een uurtje omdat er ff gesprongen moet worden.
verschrikkelijk belachelijk, als je dit zo ziet.
Vraag me dan direct af hoe deskundig de dressuurlessen zijn en schrik ineens wat minder over de rt vragen die hier voorbij komen...