Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
BarbaLala schreef:ja ik zou idd op je enorme stoelzit letten.
vooral het meisje (sorry weet je naam eff niet) in het gele truitje. is echt zonde dat je je benen zo optrekt en naar voren legt, anders was het top!
![]()
contact blijven houden met je paard, lang en zwaar maken, dan hebben je hulpen ook meer effect.
Riant schreef:Ik vind het er erg netjes uit zien maa ik zou direct met de eigenaar gaan praten over het zadel want ik denk dat dat ook de reden is va de ligging van je ondereen. Het ziet eruit of het in iedergeval opgevuld moet worden en ik vind het inderdaad anbsoluut niet mooi passen.
Daar kan de ruiter echt niks aan doen maar je kan er misschien iets van zeggen. Een goed zadel doet ook wonderen met je houding want die is echt zo slecht niet.
Mr_Mikey schreef:Dankje, ik ga ook idd met de eigenaar praten, want dit kan eigenlijk niet...

Vooral op foto 6 zie je goed dat dit zadel/de ligging jouw houding niet ten goede komt) Mulan schreef:Zou ik ook doen, want hoewel het zadel je benen in een positie brengt die niet bepaald voordelig is voor je houding, zorgt het zadel er ook nog eens voor dat je niet mooi diep in je zdel zit, maar eigenlijk wat te ver naar achteren.
Zo krijg je je paard nooit mooi onder je.
Dus als een ander zadel geen optie is, kan je altijd nog kijken wat opvullen doet voor de ligging van dit zadel...
(Ben toch wel benieuwd hoe de plaatjes eruit zouden zien als jij in een goed passend dressuurzadel zou zitten.....)
Verder wel een heel leuk dier hoor!
(Ik heb de foto's nog eens zitten bekijken en ik vind het bij nader inzien gewoon knap dat je nog zo kan rijden op een zadel wat zo bagger ligt en waar jij zo bagger inzit. Je zit op sommige foto's zo ongeveer achter het zadel! Nou ja, bij wijze van spreken dan...Vooral op foto 6 zie je goed dat dit zadel/de ligging jouw houding niet ten goede komt)
Olevalover schreef:Hej, ziet er leuk uit !!
Ik houd helemaal niet van friezen (vraag me niet waarom), maar als ik jou zo zie rijden bedenk ik me toch wel hoe fijn het moet zijn om ermee te rijden.. die gangen en de balans die ze uit zichzelf aannemen.. lijkt me toch wel gaaf voor een keertje ofzo..
Maarja, ik geniet er ook al van als ik het zo zie, dus ik gun jou de plezier wel, ga zo door
ik hield eerst ook helemaal niet van friezen, maar sinds ik hem doe, is mijn mening veranderd
BarbaLala schreef:moet wel een héééééééél slecht zadel zijn als je alleen aan dat zadel je stoelzit dankt:S:S:S
Ik rij ook andere paarden en daar zit ik niet in de stoelzit, dus dat ligt niet aan mij
In mijn profiel staan die foto's voor als je echt denkt dat het aan mij ligt..