Mooi 3.5 pony@work op de wedstrijd.....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:02

Jimmy_lover schreef:
Hej Hej Iedereen,, Mooj Ponytje Whor,, En Ja Zoals Al Voor My Sz Gezegd Moet Je Misschien Ff Wat Nieuwe Fotows Erop Zetten,, Verder Erg Leuk,, En Ik Hoop Heel Erg Dat Je Je Houding Verandert Tegenover Andere Bokkers,, Want T Sz Echt Niet Leuk Om Dat Te Lezen:(:( Verder Gaak Nix Erover Zeggen;)

Veel Plezier,, En Erg Knap Dat Je L1 Loopt Met Je 3.5 Jarige Paardje,, Maar Zoals Patsur Al Zei: Niet Te Snel Gaan..
Groetjes;)

Scheve mond Is dit Nederlands ?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 18:04

Bedankt voor al jullie commentaar. Nee, ik rij nu lekker in het L1 en eerlijk gezegt gaat het fijn. Op die foto's moest ik hem idd wat actiever laten lopen. Hij loopt erg braafjes. Maar ja, daar is nu al heel wat aan verandert. Ook mijn houding was op die foto's niet echt tof Maar ja, wat er allemaal wel niet kan veranderen in 1.5 jaar......... Nee, ik probeer idd wat aan mijn houding te doen. Maar bedankt voor jullie tips.

Enne over dat wit: Schoon zal hij het niet houden, maar hij wordt er wel apart van Haha!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:37

Ik vind het hele mooie fotos. Ik ga binnenkort starten, en ik vraag me af of dat er veel beter uit ziet. Daarmee bedoel ik niet dat dat van jou er slecht uit ziet. Je zegt dat hij daar wat braafjes loopt, maar dat maakt ja niet uit, is beter!

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:02

leuke foto's hoor, alleen dat aan de teugel lopen komt vast nog wel! Besef dat het paardje nog maar 3,5 jaar is. en denk ik maximaal een half jaar onder het zadel is!!??

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 20:24

Libertylove schreef:
leuke foto's hoor, alleen dat aan de teugel lopen komt vast nog wel! Besef dat het paardje nog maar 3,5 jaar is. en denk ik maximaal een half jaar onder het zadel is!!??

Het zijn foto's van een jaar geleden. Hij is nu dus 4.5 en loopt dus wel goed aan de teugel....Nee, daar liep hij ook nog niet aan de teugel. Hij had het veel te druk met kijken wat er alleemaal om hem heen gebeurde..... Knipoog

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:07

Haha!

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:40

Jongens, ik moet wel zeggen dat MissSia zich in DIT topic erg netjes gedragen heeft en zie het nut er niet van in nu te beginnen over andere topics. Opeens begint iedereen daarover, terwijl dat hier niks mee te maken heeft :S . Zou ook wel graag foto's van NU zien, hier kan je natuurlijk niet heel veel commentaar opgeven, omdat de hele combinatie al veranderd is.

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:50

Kieffertje schreef:
Jongens, ik moet wel zeggen dat MissSia zich in DIT topic erg netjes gedragen heeft en zie het nut er niet van in nu te beginnen over andere topics. Opeens begint iedereen daarover, terwijl dat hier niks mee te maken heeft :S . Zou ook wel graag foto's van NU zien, hier kan je natuurlijk niet heel veel commentaar opgeven, omdat de hele combinatie al veranderd is.

Juist! OK dan!

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:54

hehhe wit wit wit!ik heb het zelfde vooral die geweldige bles heb jij da ook altijd net alsof ze het erom doen he ..en die benen ook altijd goor!
ik vind dat je een leuke pony hebt hij heeft veel van die mij weg kwa bouw...jou houding vind ik niet echt denderend nee maarja zoals je al zegt er kan veel veranderen

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 15:47

LovesSaartje schreef:
nou, dan bemoei ik me er ook maar mee, als je hier gewoon niet op reageert, krijg je zulke reacties niet.

Amen Lachen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 15:59

marije86 schreef:
hehhe wit wit wit!ik heb het zelfde vooral die geweldige bles heb jij da ook altijd net alsof ze het erom doen he ..en die benen ook altijd goor!

Ja......... Haha! Vooral als ik hem voor de wedstrijd heb uitgemest, zijn voeten heb schoon gemaakt........Kom ik de volgende dag......Dikke poepvlek........Natuurlijk is het dan 6 uur s'ochtends en kan ik lekker naar buiten in de kou, zijn voeten weer wit maken. Want als ik op wedstrijd ga moeten zijn voeten WIT zijn......... Haha!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 18:01

Kieffertje schreef:
Jongens, ik moet wel zeggen dat MissSia zich in DIT topic erg netjes gedragen heeft en zie het nut er niet van in nu te beginnen over andere topics.

Het is nu haar eigen topic dus nu gedraagt ze zich wel hoor Knipoog
Leuk paardje Het commentaar erover is al gegeven dus dat ga ik niet nog een keer zeggen. Ben benieuwd hoe het er nu uitziet Schijnheilig

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 19:45

Evy schreef:
Het is nu haar eigen topic dus nu gedraagt ze zich wel hoor Knipoog

Ja, en er buiten ook Knipoog

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 19:46

Mietje schreef:
Amen Lachen

Ja, nu weten we het denk ik wel..... Knipoog

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:52

MissSisa schreef:
Ja, en er buiten ook Knipoog

*ahum..

en of je het wel weet...? denk het niet.. jij weet toch alles beter, dus aannemen zal je het toch niet Haha! maargoed,
vind het wel knap dat je met een pony van 3,5 L rijd OK dan!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:54

Mietje schreef:
*ahum..

en of je het wel weet...? denk het niet.. jij weet toch alles beter, dus aannemen zal je het toch niet Haha! maargoed,
vind het wel knap dat je met een pony van 3,5 L rijd OK dan!

Pony is inmiddels al 4,5, wel blijven lezen hè! Knipoog

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:57

Lalalalalalala la la lalala
*vrolijkt topic op*

Haha!

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:08

Milkaatjuh schreef:
Lalalalalalala la la lalala
*vrolijkt topic op*

Haha!

Precies, zit nu niet meer te zeiken over haar rijkunst dan zal zij het ook niet meer doen!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:18

v0sj schreef:
Precies, zit nu niet meer te zeiken over haar rijkunst dan zal zij het ook niet meer doen!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 09:45

v0sj schreef:

Ach van mijn part zeg je dat ik er onderste boven ophang, wat maakt mij het uit.......

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 09:51

Niets Lachen.

Ik vind het wel een leuk ponytje, verder kan ik niets zeggen, want de pony en jij zullen vast al wel wat veranderd zijn qua rijden Lachen.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:04

Hierbij het verzoek om weer ontopic te gaan.
Dit topic gaat over de geplaatste rijfoto's, niet over allerlei gedoe in andere topics.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:10

patsur schreef:
En dat je L1 rijd met hem vind ik ook erg knap, zeker nu hij nog zo jong is, maar kijk uit dat je niet te snel gaat! Niet voor jezelf maar ook niet voor je pony!

Ik vind het niet te snel in vergelijking met sommige andere beestjes, ken ik ook
een pony die 5 is en Z1 loopt en een pony die 4.5 is en M2 loopt, en dit ponytje
is nu 4.5 en loopt L1 en ik denk dat MissSisa gewoon op goed niveau rijdt, en niet te hard! Lachen

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:41

Wat eeb beauty! Lovers