Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wendygirl schreef:Leuke foto`s maarre.....
In je profiel staat dat je 24 jaar bent. En op je 18e moet je naar de rijvereniging toe en daar mag je wel met een pony rijden en die moet een bepaalde hoogte hebben. 1,5nogwattus meter. Hoe kun jij dan met een shet wedstrijden rijden.
wendygirl schreef:Leuke foto`s maarre.....
In je profiel staat dat je 24 jaar bent. En op je 18e moet je naar de rijvereniging toe en daar mag je wel met een pony rijden en die moet een bepaalde hoogte hebben. 1,5nogwattus meter. Hoe kun jij dan met een shet wedstrijden rijden.
siets schreef:ik zie hier idd ook niet echt aan af dat het een M combinatie is. En dat jij 24 bent geloof ik evenmin, dan heb je zeker een verjongingskuur ondergaan ofzo. Het is een mooie pony, dat kan ik niet ontkennen, maar ik wil wel eens foto's zien van de shet zonder deken en met zadel....
en van die verjongingskuur ik heb dus een groeistop gehad, veel mensen schatten mij echt veel jonger
Tulandro schreef:Ik geloof best dat je met een shet M1 kan worden, maar ik geloof het over deze pony gewoon niet. De manier waarop ze het vertelt, en de foto waarop dat beestje een beetje rond staat, vind zij een hele mooie foto.
Sharlyn schreef:opeens weet je het![]()
................
PENNY-ALARM
Renske20 schreef:aniekie, t enige wat heel bokt stil krijgt van bewondering en jou allemaal laat geloven, is als je jouw combinatienr wat op je startcoupon staat bekend maakt, daarmee kan je op de site van de KNHS de standen van de winstpunten opvragen
!
).