mensen die mij niet geloofden.... hier de M1 shet.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:16

ik geloof ZEKER dat shetlanders de m of zelfs z dressuur kunnen halen onder het zadel net als fjorden/tinkers en haflingers maar..........meest worden shetlanders niet voor dat doel aangeschaft en...de ruitertjes groeien er te snel uit mits ze er ook het talent voor hebben .dus als zij 24 jaar is en er nog op kan dan kan het best.

maar....op deze foto's zie ik ook niets bijzonders,inderdaad alleen een shet die rond staat..

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:31

ik zie hier idd ook niet echt aan af dat het een M combinatie is. En dat jij 24 bent geloof ik evenmin, dan heb je zeker een verjongingskuur ondergaan ofzo Haha!. Het is een mooie pony, dat kan ik niet ontkennen, maar ik wil wel eens foto's zien van de shet zonder deken en met zadel....

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:31

Maar ja, foto's zijn ook door 8 jarige gemaakt.. dus we wachten nog even af.. op nieuwe Tong uitsteken

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:33

ik ben benieuwd Haha!.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:36

Monster schreef:
Zijn erug donkere foto`s Knipoog
kan er neit vele uithalen eigenlijk Scheve mond

nee idd
maar wat ik er aan kan zien,ziet het erop zich toch wel
al netjes uit,met koppie laag enz,doen ook niet veel shets!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:37

siets schreef:
ik zie hier idd ook niet echt aan af dat het een M combinatie is. En dat jij 24 bent geloof ik evenmin, dan heb je zeker een verjongingskuur ondergaan ofzo Haha!. Het is een mooie pony, dat kan ik niet ontkennen, maar ik wil wel eens foto's zien van de shet zonder deken en met zadel....

Clown

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:37

Nou ik geloof je eigelijk nog steeds niet. Die ponys zit maar wat rond te stappen enzo (op de foto's) En het is niet goed te zien! Slechte wkaliteit en te dichtbij. Meschien film maken?

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:39

Leuke foto`s maarre.....
In je profiel staat dat je 24 jaar bent. En op je 18e moet je naar de rijvereniging toe en daar mag je wel met een pony rijden en die moet een bepaalde hoogte hebben. 1,5nogwattus meter. Hoe kun jij dan met een shet wedstrijden rijden Verward .

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:42

wendygirl schreef:
Leuke foto`s maarre.....
In je profiel staat dat je 24 jaar bent. En op je 18e moet je naar de rijvereniging toe en daar mag je wel met een pony rijden en die moet een bepaalde hoogte hebben. 1,5nogwattus meter. Hoe kun jij dan met een shet wedstrijden rijden Verward .

dit is al eerder gezegd, ook ukkepuk start met Zorro, shetlander, bij de paarden in het L1/L2
dus ja het kan wel degelijk!!

*zucht* lezen mensen......
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 15-12-04 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:42

oooo wat lief!!!!
zooo schattig
echt knap dat ie M1 rijdt *LOL*

Aniekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 21:43

ik wil dus absoluuut niet zoals bij mijn andere topic het "gezeur" of het nou wel of geen M1 shet is. als je het niet gelooft doe dan ALSJEBLIEFT of je dit topic niet hebt gezien. En de rest: dank je voor je leuke reacties.
de volgende keer met een wedstrijd zal ik foto's maken. ( ik heb net een webcam, dus ik heb niet meer foto's dan dit)

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:43

Leuke foto's en een leuke shet..
Maar ik kan nu niet zien dat je een M combinatie ben or..
Ik wacht wel op andere foto's of een filmpje..
verder ziet het er wel leuk uit or..~!

Aniekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 21:44

piedrolover schreef:
Mooie shet hoor!!
Wat zie jij d'r trouwens nog jong uit voor 24 jaar! Haha!
dat nieuwe deken is echt mooi!!

tja Huilen ik heb toen ik 4 was een groeistop gehad

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:44

wendygirl schreef:
Leuke foto`s maarre.....

Je mag gewoon met een shet tussen de paarden starten hoor

Ik heb je vorige topic niet gevolgd, dus kan er verder niks over zeggen. Ik kan aan deze foto's ook niet zien of je M rijdt...maar ik wil je best geloven hoor! Heb je toevallig wedstrijdfoto's? Ben ik wel erg benieuwd naar!

Petje af hoor! Vind het echt stoer dat jij met en shet tussen de paarden start!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:45

ik geloof je ook niet maar deze B pony loopt Z Clown

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:46

Alikesflame schreef:
ik geloof je ook niet maar deze B pony loopt Z Clown

Ik ben getuige

Die Shet ziet eruit of het al wel ZZ zwaar kan lopen!

Heerlijk beestje!

Aniekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 21:52

siets schreef:

uhh.. er ligt een zadel onder Tong uitsteken en van die verjongingskuur ik heb dus een groeistop gehad, veel mensen schatten mij echt veel jonger Huilen

Aroree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:52

Ik geloof héél goed dat die shet zo kan lopen! Sommigen hebben daar gewoon heel veel gevoel voor! Ook onder de shetten! Ik reed als klein penny-meisje met een slagharen shetlander de sterren van de hemel met dat beest, iets wat me met mijn eigen pony lang niet lukt, terwijl ik haar al 3 jaar heb, en met die pony lukte veel moeilijke oefeningen in een paar dagen!

Ik zou het leuk vinden om meer (rij)foto's te zien van de shet, zonder deken. Lachen

Aniekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 22:07

Tulandro schreef:
Ik geloof best dat je met een shet M1 kan worden, maar ik geloof het over deze pony gewoon niet. De manier waarop ze het vertelt, en de foto waarop dat beestje een beetje rond staat, vind zij een hele mooie foto.

uhh.. ik heb nog nooit eerder foto's van haar onder het zadel gezien.. mag ik ook een x blij zijn Verward

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:18

ik geloof je echt waar! en proficiat !

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:30

ik weet niet of ik je moet geloven ik zou graag wat andere fotos zien, maar ik vind het wel een super mooie shet!!

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:32

Ik geloof best dat er Shetlanders zijn die hoger in de wedstrijdsport kunnen rijden. Of jouw shet er zo een is is n.a.v. je foto's moeilijk te bepalen, maar dat is al gezegd.
Maar als ik naar de foto's kijk vind ik jou er ook niet echt als een M1 amazone opzitten, sorry.....

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:35

Sharlyn schreef:
opeens weet je het

................

Lips are sealed PENNY-ALARM Lips are sealed

verklaar je nader... Haha!

je mag met een shet gewoon bij de paarden mee rijden,
ukkiepuk? hier op bokt rijd ook met haar shet l1 of l2 bij de paarden.

ik wil je best geloven hoor,maar zou leuk zijn als je wat echte rijfoto's onder het zadel had Lachen

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:42

Renske20 schreef:
aniekie, t enige wat heel bokt stil krijgt van bewondering en jou allemaal laat geloven, is als je jouw combinatienr wat op je startcoupon staat bekend maakt, daarmee kan je op de site van de KNHS de standen van de winstpunten opvragen

!
Dat zou erg sportief van je zijn en alles in ene keer uit de wereld helpen (of je moet een vals nummer geven Haha! ).

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 00:11

ik snap niet waarom je dit niet zou geloven, zo vreemd is dat toch niet een shetlander die M1 loopt? ik heb ook op foto´s gezien dat een shet hier op bokt een travers uitvoerde, die zou in principe ook prima een M1 neer moeten kunnen zetten.. combinatienummer zou inderdaad een optie zijn om alle twijfels te wereld uit te helpen.