RianneFlippo schreef:jawel snap ik ook wel, tuurlijk mag iedereen zijn eigen mening (die hier in dit topic echter overal hetzelfde is) geven (doe ik nu toch ook) , maar ik kan mij voor rowanlover voorstellen dat ze reacties onderhand wel zat is... Maarja, dat moet ze zelf dan maar vertellen...
Ik heb hier in vergelijking met sommige andere topics nog geen enkele echt kleinerende of aanvallende reactie gezien(geloof me, bokkers kunnen als ze willen serieus aanvallen
), en daarbij zie ik het verschil niet tussen drie pagina's "wauw hij loopt super" of drie pagina's "hij is mooi maar ik zou toch dit en dit anders doen" .Maar het overgrote merendeel zegt gewoon wat volgens hun mis is op de foto, en geeft daarbij vriendelijk uitleg en tips hoe het wel zou moeten. Dat is niet als afkraak bedoelt, maar gewoon om ze te helpen zodat ze ermee kunnen oefenen en de volgende keer als ze foto's plaatsen hun paard nog beter hebben lopen. En hier zijn ze stukken meer mee dan gewoon "ziet er goed uit", uit dat laaste leer je niks, uit dat eerste kan je nog wel handige tips halen
) , maar ik kan mij voor rowanlover voorstellen dat ze reacties onderhand wel zat is... Maarja, dat moet ze zelf dan maar vertellen...
ben nog niet zo heel lang Bokker (zie subschrift), en ik verbaasde mij alleen maar een beetje over de hoeveelheid kritiek... Ik had het idee dat na de eerste 5 reacties het wel al duidelijk was... 

.
) maar jullie allebei je hakken naar benenden.
Wel leuk paardje, wanneer komen er meer foto's?