mijn verzorgpaardje @work echt kijke..veel fotos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 13:59

RianneFlippo schreef:
jawel snap ik ook wel, tuurlijk mag iedereen zijn eigen mening (die hier in dit topic echter overal hetzelfde is) geven (doe ik nu toch ook Knipoog ) , maar ik kan mij voor rowanlover voorstellen dat ze reacties onderhand wel zat is... Maarja, dat moet ze zelf dan maar vertellen...

Ik heb hier in vergelijking met sommige andere topics nog geen enkele echt kleinerende of aanvallende reactie gezien(geloof me, bokkers kunnen als ze willen serieus aanvallen Schijnheilig ), en daarbij zie ik het verschil niet tussen drie pagina's "wauw hij loopt super" of drie pagina's "hij is mooi maar ik zou toch dit en dit anders doen" .

Maar het overgrote merendeel zegt gewoon wat volgens hun mis is op de foto, en geeft daarbij vriendelijk uitleg en tips hoe het wel zou moeten. Dat is niet als afkraak bedoelt, maar gewoon om ze te helpen zodat ze ermee kunnen oefenen en de volgende keer als ze foto's plaatsen hun paard nog beter hebben lopen. En hier zijn ze stukken meer mee dan gewoon "ziet er goed uit", uit dat laaste leer je niks, uit dat eerste kan je nog wel handige tips halen Lachen

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:19

.
Laatst bijgewerkt door onbekend2 op 03-09-24 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 14:23

ok ok het zal allemaal wel volg julllie eigluk niet echt meer maarjah.. en jaah ik heb er wel les meej vaak zelfs ....en ik heb ckerrr geen slechte ins tructrice en die zegt dat allemaal wat jullie zeggen ook tegen mij maar dat is juist dat gevoel krijgen met die mond en dan meegaan want dat heeft zei heel hard nodig en dat lukt mij maar steeds niet en sorry dat ik het zeg maar die vriendin van mij rijdt ook wel 3 jaar langer dus logisch dat ze beter rijdt

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:33

Handen iets omhoog en je neusriem zeker 2 gaatjes hoger Lachen .

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 15:04

Vind het er niet echt vriendelijk eruit zien!
Vooral dat hop aan de teugel niet.
Scheve mond

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:40

Renske20 schreef:
sorry amar ik vind t erg onvriendelijke foto's
aan de teugel rijden doe je door t paard van achter naa voren te rijden, met je been dus en een licht begrenzende hand, jullie hebben, en vooral de 1e die erop zit, veel te veel in jullie hand, t straalt echt alleen maar dwang uit.
ook op de foto's is goed te zien dat er veel te veel met de hand wordt getrokken.....

jullie hebben zeker geen les met dit paard?

Ellen misschien is dat wel een goed idee om les met triv te nemen, de manege is dichtbij en de eigenaresse vindt dat vast wel goed!Want wat dat betreft ben jij heel vrij in wat je met triv mag!

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:49

RianneFlippo schreef:
3 pagina's met "wauw hij loopt super" is natuurlijk ook niet echt helemaal... maar ok laten we maar on-topic gaan Haha! ben nog niet zo heel lang Bokker (zie subschrift), en ik verbaasde mij alleen maar een beetje over de hoeveelheid kritiek... Ik had het idee dat na de eerste 5 reacties het wel al duidelijk was...

Ja, daar heb je wel gelijk in, maar op bokt zitten meer dan 5 mensen en bokkers willen hun mening geven en waarscheinlijk rowanlover en paardentrut ook ''commentaar'' geven zodat de ruiter ervoor kan zorgen dat het paard beter gaat lopen.En zo verbeter je je zelf ook.

Ik heb nog geen reacties gezien van mensen die echt gemene reacties maken.

En aan opbouwende tips heb je veel meer daan alleen ''O, wat een mooi paard. Knipoog

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:07

leuke foto's commentaar is al gegeven en daar ben ik het mee eens Haha!

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 17:29

Jockey_my schreef:
Ellen misschien is dat wel een goed idee om les met triv te nemen, de manege is dichtbij en de eigenaresse vindt dat vast wel goed!Want wat dat betreft ben jij heel vrij in wat je met triv mag!

laura kan er niks aan doen ma heb al met triv les...

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:36

Rowanlover schreef:
laura kan er niks aan doen ma heb al met triv les...

Ja, sorry kwam ik net ook achter Bloos .

Fionaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:18

Heey schatje!

Mooie foto's, en mij commentaar is eigenlijk het zelfde als de rest..

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:45

leuk paardje.. ik vind de tweede die dr op zit hem beter rijden..

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 21:09

Jammer dat je zo gefucust bent op een mooi beeld en aan de teugel. hoe moeilijk het ook is, ik denk dat mensne hier op bokt ook wel moeilijkere paarden hebben gereden. van achter naar voren, zorg eerst dat de achterhand er lekker onder staat en dat ze lekker door de rug heen is. dat kan ook een van de redenen zijn waarom ze met het hoofd schud. Doordat er veel in de mond word gedaan, je moet proberen om je paard op aanleuning naar beneden te krijgen, veel overgangen volte openen volte sluiten. open sluiten. veel overgangen stap draf stap halt. Want op deze manier word het alleen maar lastiger voor jullie allebei. het heeft geen zin om in gevecht te gaan. word ze alleen maar sterker van. Dit is niet aanvallend bedoeld niet dat je het verkeerd opvat maar wil je alleen maar helpen.

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 21:24

ok

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 21:55

Leuk paard, maar aan het rijden moet nog wel wat gebeuren Lachen maar dat is al vaker gezegd Knipoog

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:31

ik weet niet of het al gezegt is ( geen zin om de andere berichte te leze Tong uitsteken ) maar jullie allebei je hakken naar benenden.
en jij je handen wat meer tillen.
voor de rest zijn het leuke foto's

SandraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:46

Ik vind ook wel dat er veel het zelfde kritick wordt gegeven... Je kunt toch ook wel gewoon zeggen ik ben het eens met die en die maar dit vind ik toch wel wat minder of jiuist beter.... Zo krijgen de mensen er geen zin meer in om een topic op bokt te plaatsen, ze krijgen toch alleen maar telkens de zelfde kritick... En als je kritick geeft kun je er toch ook iets positiefs bijzetten....of heb ik dat.

Dit is mijn menig he...

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 22:55

ach jaah ieder zijn eigen mening

SandraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:10

srry rowanlover, maar msn doet het niet dus ben ik niet online:( spijt me:S:S

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:15

Mooi paardje, commentaar is al gegeven Knipoog
Maar als ik t goed heb gelezen, rij je nog niet zo lang (vergeef mij als ik weer eens iets verkeerd heb gelezen Bloos! Knipoog ) en is t logisch dat je niet meteen alles onder de knie hebt, dat komt vanzelf met een beetje oefenen wel
ik kijk uit naar de volgende foto's Knipoog

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 12:48

Predator schreef:
Mooi paardje, commentaar is al gegeven Knipoog
Maar als ik t goed heb gelezen, rij je nog niet zo lang (vergeef mij als ik weer eens iets verkeerd heb gelezen Bloos! Knipoog ) en is t logisch dat je niet meteen alles onder de knie hebt, dat komt vanzelf met een beetje oefenen wel
ik kijk uit naar de volgende foto's Knipoog

nou predator ik rij 4 en half jaar maar ik rij trivette(dat paardje van die foto) nog maar 4maanden en die vriendin van mij die er op zit die is het buurmeisje van mijn verzorgpaardje en heeft er eerst ook heel veel op gereden voordat ze een ander verzorgpaardje kreeg dus die kent haar al best goed vandaar dat het er ook onstpannener uitziet
maar ik heb het gister ook geoefend een beetje zeg ma maar ze heeft eigelijk geen minuut ofzo aan de teugel gelopen maar bij haar is dast voorwaartste al een probleem dus dat maar eerst eens geoefend en ik weet dat het er erg verspannen uitziet.....

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 12:57

Ow.. heb ik weer eens wat verkeerd gelezen.. *schaam*
Sorry, vergeef mij... Bloos! Bloos

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:00

Het ziet er wel zeer gespannen uit, maar iedereen leert denk ik nog bij Ach gut Wel leuk paardje, wanneer komen er meer foto's?

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 13:03

missblue schreef:
Het ziet er wel zeer gespannen uit, maar iedereen leert denk ik nog bij Ach gut Wel leuk paardje, wanneer komen er meer foto's?

ik weet niet wanneer er meer fotos komen want ...heb niet zomaar altijd iemand die fotos komt make....helaas....

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 13:53

Predator schreef:
Ow.. heb ik weer eens wat verkeerd gelezen.. *schaam*
Sorry, vergeef mij... Bloos! Bloos

maakt helemaal niet uit hoor!! en zo lang is dat ook nog niet...