Narrator @ springwork

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:47

moes schreef:
hej gave pony, ik ben dit jaar en vorig jaar daar ook op ponykamp geweest, fijne springtuin he? Haha! Maar wie is die instructeur die er bij op staat..

he!

dat is niet de echte instructeur! dat is gewoon de leider van het ponykamp (met nog een paar anderen)! hij rijdt zelf ook paard.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:54

narrator schreef:
he!

nikki, hartelijk bedankt!!!

nou dit is mijn pony! *LOL*

hij heet narrator maar oorspronkelijk priory john ross want hij komt uit engeland.

Het is een new forest pony. narrator is een afstammeling van priory tickled pink en de moeder is priory sue ellen.

groetjes karlijn...

Dus dit is de bekende priory john ross van het NF forum!
wat een gaaf dier zeg!! ziet er erg leuk uit!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 16:56

ja!!!!!!! maar bij de NF heet ik/ ben ik ingelogd met de naam: karlijn.! maar dit is hem dan ja!!!;) haha!!!

Linnus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 17:03

wat zijn en blijven foto's in de sneeuw toch geweldig he!!
ik hoop dat het dit jaar weer gaat sneeuwen, dan knippen we alle fototoestellen vol!! Knipoog
gr's Linda

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:11

Linnus schreef:
wat zijn en blijven foto's in de sneeuw toch geweldig he!!
ik hoop dat het dit jaar weer gaat sneeuwen, dan knippen we alle fototoestellen vol!! Knipoog
gr's Linda

zet de foto's maar op bokt.nl Knipoog Tong uitsteken

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 23:58

woooooooooooooooww wat een beestje ik ben in love kwijl kwijl hij springt echt super goed veel plezier verder

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 00:01

Leuk beestje!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 12:38

Rowanlover schreef:
woooooooooooooooww wat een beestje ik ben in love kwijl kwijl hij springt echt super goed veel plezier verder

HAHA JA HE;) haha hij is ook m2 dressuur + m springen geweest Knipoog

binnenkort wedstrijden... ik weet niet hoe hij nu springt want hij is overkop gegaan 2jaar geleden en had toen heel erge angst voor springen maar ik heb hem er nu doorheen gezet want nu springt hij wel maar soms ook niet vaak de 1ste hindernis gaat hij alleen maar bokken bokken en nog een bokken dan krijg je hem niet vooruit wat je ook doet.. dus ben benieuwd.. want ik had in september een groen wedstrijdje meegedaan en toen sprong hij 2x foutloos!!!;) maar je moet hem wel echt rijden want het liefst doet hij weigeren dus je moet hem goed aan het been hebben en dat ben ik nu bezig.. ook met dressuur..

groetjes karlijn

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 19:11

narrator schreef:
HAHA JA HE;) haha hij is ook m2 dressuur + m springen geweest Knipoog

binnenkort wedstrijden... ik weet niet hoe hij nu springt want hij is overkop gegaan 2jaar geleden en had toen heel erge angst voor springen maar ik heb hem er nu doorheen gezet want nu springt hij wel maar soms ook niet vaak de 1ste hindernis gaat hij alleen maar bokken bokken en nog een bokken dan krijg je hem niet vooruit wat je ook doet.. dus ben benieuwd.. want ik had in september een groen wedstrijdje meegedaan en toen sprong hij 2x foutloos!!!;) maar je moet hem wel echt rijden want het liefst doet hij weigeren dus je moet hem goed aan het been hebben en dat ben ik nu bezig.. ook met dressuur..

groetjes karlijn

dat is minder maar wel echt een heel leuk beestje en wat pit mag er natuurlijk wel in zitten he!! *LOL*

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 21:33

narrator schreef:
he!

ik ga januari beginnen met wedstrijden.. eerst zat me zus erop!! en deed ook wedsdtrijden. maar ze zijn 1 keer hard overkop gegaan.. met een cross en toen wou hij niet meer springen en nu heb ik hem weer zover dat hij wel springt.. maar soms doet hij het ook niet... dan gaat hij bokken net voor de eerste hindernis... dus.. ik zie wel hoe het gaat...

groetjes karlijn

succes

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 21:47

dankje;)

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 12:20

leuk paardje
ziet er goed uit Lachen

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 13:20

narrator schreef:
oeeh!!! wil je het ff vertellen??? tegen mij?? of ff mailtje sturen??? misschien priory prickle? en trouwens.. ik bedoelde eigenlijk narrator heeft ook veulens gehad!!! en ik ben hier op bokt een meisje tegen gekomen die een pony heeft waar narrator mee is gedekt.. in belgië en die pony heet schietshof orchidee en loopt nu in belgië rond.. dus..ja.. misschien kan het wel want hij is in belgië met andere pony's gedekt;) Tong uitsteken

groetjes karlijn

hey , de vader van bettie is priory please sir, niet priory prickle.
maar ik dacht altijd dat narrator naar nederland ging nadat zijn sperma was afkeurt en daarom dacht ik dat er in nederland geen nakomelingen waren.

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 14:17

MRmichiel schreef:
hey , de vader van bettie is priory please sir, niet priory prickle.
maar ik dacht altijd dat narrator naar nederland ging nadat zijn sperma was afkeurt en daarom dacht ik dat er in nederland geen nakomelingen waren.

haha maar hij was te groot.. want in het buitenland hebben ze geen E-pony en dat betekend dus dat narrator een paard is.. en het is een new forest PONY.. dus...Knipoog:P

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 23:22

commentaar heel graag!!!! wat moet ik nog verbeteren??? ik heb januari voor het eerst wedstrijd.. met startkaart;) maar wat moet ik verbeteren????? > mijn houding...?

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 23:32

Hi Karlijn,

Welkom op bokt!
OK dan!

Ben je zondag ook nog in Vragender geweest?

Gr Babs

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 09:50

nee.... door omstandigheden kon ik niet komen.... :S wel heel jammer!!!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:26

commentaar;)

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:46

Die foto in de sneeuw is leuk want daar zweeft ze boven de grond.

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 13:05

ja;) zei ik ook al;) mijn moeder zo.. wow... wat een super foto! narrator in de lucht... zwevend!!!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 00:31

maar.. wat vinden jullie van mijn houding???>>>> ik heb januari 1ste wedstrijd en in maart 1ste springwedstrijd.... dus ik vind commentaar heel fijn!

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 13:17

ik denk dat je daar niks over kunt zeggen.. dit is tog al een tijdje geleden!
maar je mag je handen wel meer naar voren doen en iets rechter op gaan zitten.. niet te veel naar voren gaan!!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 13:43

klopt!! toch bedankt;) toen reed ik nog niet eens echt op hem nee!;)

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 13:58

wauw !! super foto´s die spring foto´s die foto als je bij je pony ligt Tong uitsteken