Het is wel mijn type paard hoor, leuk beestje. En zoals al eerder gezegd is, kan je met voeding en training heel wat doen om het paard wat minder iel te krijgen.
Het belangrijkste is dat het klikt tussen jou en het paard. Daar zou ik dus in eerste instantie voor gaan (na de gezondheid van het paard dan natuurlijk).
Als jij een goed gevoel hebt bij dit paardje en de klik is er en je kan ermee wat je ermee wilt doen, zou ik er gewoon voor gaan. Laat je niet beinvloeden door mensen die allemaal een andere mening hebben.
Als ik jou was zou ik wel iemand meenemen die er verstand van heeft en het paardje laten keuren. Is dit allemaal goed, dan moet je doen wat je gevoel je ingeeft.
Ukster
Geplaatst: 09-12-04 13:42
ik vind het ook een leuk beestje om te zien .
mijn pony is ook niet moeders mooiste, maar heb veel plezier met hem en daar gaat het mij om.
en dat moet jij met je nieuwe pony ook gewoon hebben .
moeshie
Geplaatst: 09-12-04 14:34
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje waar dat de mensen op bokt nogal prestatiegericht zijn. Maar.. niet iedereen kan zo'n paardje betalen hé. En de fun is het belangrijkste!!
joycje
Geplaatst: 09-12-04 17:14
moeshie schreef:
En de fun is het belangrijkste!!
JoeyBabe
Geplaatst: 09-12-04 19:03
moeshie schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje waar dat de mensen op bokt nogal prestatiegericht zijn. Maar.. niet iedereen kan zo'n paardje betalen hé. En de fun is het belangrijkste!!
jij verstaat me se
Jupiter
Geplaatst: 10-12-04 12:03
jek wat een zwembad
Girley_
Geplaatst: 10-12-04 12:39
Ik vind het een moppie en ze heeft een prachtige kleur. Je hebt er inderdaad nog wel heel wat werk aan om haar te trainen, maar als dat geen probleem is voor je....
Snoevie
Geplaatst: 10-12-04 13:10
MissSisa schreef:
Jouw paard spreekt me niet erg aan
nee welk paard doet dat wel
Poffie
Geplaatst: 10-12-04 14:22
Lees ik hier en daar niet een klein beetje afgunst? Iedereen moet zelf weten wat hij/zij koopt. Een palomino is natuurlijk hardstikke mooi van kleur! Als er verder niets mis is met het paardje, dan is er toch geen reden om het niet te kopen? Spieren rijd je er sowieso wel aan.....Als je straks op wedstrijd gaat of zo dan heb je in ieder geval veel bekijks, mensen vinden palo's meestal prachtig! Het is nog steeds echt iets aparts! Ik heb er zelf ook eentje, het is wel veel werk met wassen, maar dan heb je ook eer van je werk! Grappige bijkomstigheid: ieder seizoen heeft je palomino een ander kleurtje, aan de mijne kun je ook echt zien dat het herfst is dan krijgt ze appeltjes! Wanneer je besluit dit paardje te kopen wens ik je er heel veel plezier mee!
samhorse
Geplaatst: 10-12-04 19:36
mooi beessie! Ik hou wel van aparte kleuren! Hoe groot is ze?