ik aan het rijden op mijn schat...kijk maar snel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:38

gaaf beest zeg! Haha!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:44

dat er geen dekje onder het zadel zit maakt nix uit als het zadel goed past. als ik een nieuw zadel koop probeer ik het altijd even uit zonder dek om eventuele drukpunten uit te sluiten. ik vind de lage neusriem idd jammer, ik zie het liefst een hoge maar een combi mag ook. ik vind het wel een superschattig paardje, is het een Welsh Cob?

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 21:58

merrieveulen schreef:
dat er geen dekje onder het zadel zit maakt nix uit als het zadel goed past. als ik een nieuw zadel koop probeer ik het altijd even uit zonder dek om eventuele drukpunten uit te sluiten. ik vind de lage neusriem idd jammer, ik zie het liefst een hoge maar een combi mag ook. ik vind het wel een superschattig paardje, is het een Welsh Cob?

ik zou het eigelijk niet precies weten of het een welsh cob is manege bij manege paardjes is dat vaak niet zo duidelijk Verdrietig
in ieder geval een welshjuuh...

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:01

Ik denk wel dat het een Cob is, is wat zwaar voor een K ofzo. Niet dat ik er veel verstand van heb Clown . Commentaar over je houding (hakken) is al gegeven. Leuk paardje, en wil je iets minder vaak op jezelf reageren? Dit is namelijk een beetje schoppen en dat mag niet zo vaak op bokt Lachen

Rowanlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 22:04

okee..sorry het spijt me

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 10:35

roomsoes17 schreef:
niet man sharon Knipoog lijkt niet op snuitje haha Tong uitsteken, snuit is veel witter en heeft n groter hoofd. maare wel n lief beestje Haha!

echt wellllllllllllll hahaha maja snuit was toen ik haar verzorgde ook nog bijna zwart Knipoog maar ik vind uhm wel erg op snuit lijken die conformation en die hals en gang werk het hoofd van snuitteke is idd wel wat groter Tong uitsteken

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 10:38

vind het een leuke pony! maar je moet inderdaad echt je hakken beter uitdrukken! je prikt hem zo met je sporen!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:13

een leuke pony hoor! Maar het lijkt of je de beugels op de een of andere manier wat te lang hebt. Het ziet er goed uit .

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:56

ik wil maar een ding zeggen:
hakken naar beneden.

ziet er verder goed uit, en het is echt een leuk paardje!!