MAX @ holistisch (klassiek)dressuurles

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:57

Duidelijk Lachen

Nu ben ik erg benieuwd naar jouw mening: je hebt nu verder gevraagd aan je instructeur en hij heeft nog gedetailleerder uitgelegd wat het doel van de training is. Vind je dat nu niet een stuk helderder voor jezelf?

Doorvragen is een goed leerproces om de training sneller onder de knie te krijgen

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 23:03

lieve tyrza,

natuurlijk ben ik weer wijzer,maar het is toch logisch dat ik theoretisch nog niet genoeg weet na die enkele lessen van hem,ik ervaar alleen een geheel ander paard,wordt enthousiast en vertel het door...wauw ,wat zal ik na een jaar allemaal niet weten na zijn lessen..

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:07

Goh pas toen ik je onderschrift las had ik door dat je zwanger mwas, anders valt het echt niet op Bloos Nu ik erop let kun je wel iets zien, maar lijkt me wel fijn zo'n klein buikje kun je mooi nog even doorrijden Knipoog

Leuke haf trouwens, veel succes met 'm OK dan!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:25

casanova schreef:
lieve tyrza,

natuurlijk ben ik weer wijzer,maar het is toch logisch dat ik theoretisch nog niet genoeg weet na die enkele lessen van hem,ik ervaar alleen een geheel ander paard,wordt enthousiast en vertel het door...wauw ,wat zal ik na een jaar allemaal niet weten na zijn lessen..

Uiteraard.

Maar daarom was ik zeker nog wel nieuwsgierig naar de onderbouwing. Lachen

In ieder geval heb je er zelf plezier aan en daar gaat het om Knipoog

Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:42

Hallo Spot,
Willy Tenhage en Antoine de Bodt kennen elkaar ook goed Knipoog
Groetjes Mellanie

suppiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:37

ik vind het er echt super uit zien OK dan! mooie haf

en over die handen, ik heb geleerd dat dat goed is, met te lage handen zet je juist de achter hand vast van je paard, en met hoge handen niet

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:56

Tyrza schreef:
Uiteraard.

Maar daarom was ik zeker nog wel nieuwsgierig naar de onderbouwing. Lachen

In ieder geval heb je er zelf plezier aan en daar gaat het om Knipoog

Waarom verwachte je dan wel paar pagina's terug van haar om alles even uit te laten leggen?

Je kunt zeggen wat je wil, maar iedereen merkt dat je het niet eens bent met de rijstijl. Niet echt leuk nu ze net zo'n goed gevoel had over het rijden.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:10

QuijoSavan schreef:
Je kunt zeggen wat je wil, maar iedereen merkt dat je het niet eens bent met de rijstijl. Niet echt leuk nu ze net zo'n goed gevoel had over het rijden.

Dan hoor ik niet bij iedereen zeker....
Het is toch te begrijpen dat er mensen zijn die niet zomaar alles voor lief nemen en graag alles willen weten wat andere methode's aangaat. Dit is een van de beste manieren om goed te leren paardrijden; luisteren naar alles en iedereen, je laten informeren over alle methode's.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:41

heb je geen last van je zwangere buikie met paard rijden?? ik had er na 3 maanden al genoeg van. het klotsten zo Tong uitsteken

nou ja.. suc 6 met je paardje!!! Haha!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:10

Het lijkt me echt een totaal andere manier van rijden.. Vind je dit nu makkelijker? fijner?..
Ziet er iig wel goed uit!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 23:19

cayusejuhh: ik heb geen last van mijn buik/baby,lekker he'?

annemieke_89: het is rijden op de duitse manier hoe ik het ervaar,licht in de hand en aan been,plezierig gehumeurd paard en soepel in lijf.
dus het rijdt heel fijn!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 17:54

QuijoSavan schreef:
Waarom verwachte je dan wel paar pagina's terug van haar om alles even uit te laten leggen?

Ik heb nooit gezegd dat ik het er niet mee eens ben. Ik wilde onderbouwing waarom er zo gereden wordt en wat men ermee wilde bereiken.

Bovendien heb ik vermeld dat ik overal voor open sta.

Ik voel mij echt niet beter dan degene die haar les geeft. Maar zoals gezegd wil ik graag wel de logica achter de training begrijpen.

Ik verwacht helemaal niets van de TS. Ik stelde vragen, zij antwoordde en ik gaf daar weer reactie op terug. Vervolgens heeft zij navraag gedaan bij haar trainer inzake mijn vragen en ik heb daar (bevredigend) antwoord op gekregen.

Geen vuiltje aan de lucht lijkt me?