Eindelijk rijfoto's van Derano du Bois!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:10

Flower schreef:
Hij loopt te diep en ik heb het idee dat hij heel erg hangt......wel je benen gebruiken he....Knipoog Lachen
Verder vind ik het wel een heel mooi beestje !

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:21

ja het enige wat ik vind is dat die teveel op de voorhand loopt,maar echt ik vind het een super mooi paardje die kleur alleen al!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:30

Gaaf beestje hoor!!

Mooie stallen trouwens ook! Knipoog

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:46

gaaf dier hoor, mooie hals. Loopt soms wat diep en achter de loodlijn, maar het beestje isok pas 5 maanden onder het zadel Knipoog Mooie stallen zijn het!

AltijdLente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:40

delfse hout is dat toch?zeker hele mooie stallen, is net nieuw allemaal geloof k. heb er een tijd geleden ook over nagedacht om daar te gaan staan maar toen konden ze t land niet op.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:57

Ziet er goed uit Es!!

Sandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 00:52

mooi paardje, hel mooi kleur ook. Ziet er wel een heel goed verzorgde manege uit, amaai. Ik vind da ge heel mooi met je paard staat. Nog veel succes ermee.

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 20:03

Bedankt voor de leuke reacties Lachen En Sandyke het is een prive stal geen manege Tong uitsteken maar maakt nix uit Knipoog

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:28

Leuk beestje, het meeste commentaar is wel gegeven lijkt mij Knipoog
Het zijn zeker mooie stallen.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:38

Leuk paardje..en commentaar geven we maar niet meer Knipoog:D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 17:42

Marije1984 schreef:
Ik vind dit goed!!!! Paard loopt misschien te diep maar is nog maar 5 maand onder het zadel. Dit paard wordt tenminste goed ingereden. Je paard moet eerst sterker worden in zijn rug en dan komt pas het 'oprichten'. Dus overgangen rijden en tempo wisselingen en dan komt het neusje vanzelf wel hoger. Al dat getrek en gepluk aan die jonge paarden is echt niet goed.
Eerst de basis en goed aan de hulp. Dan pas de oprichting.
Je kan er natuurlijk wel mee beginnen want paardje loopt constant, maar te diep bestaat niet bij een jong paard.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ook een jong paard kan te diep lopen, erachter kruipen en zijn achterhand vergeten. En de rug van een jong paard kan ook heus wel sterker worden zonder hem zo diep te rijden. Iets dieper mag best, maar te diep is ook niet goed, hierdoor vergeet het paard zijn achterhand, gaat op de hand van de ruiter lopen en dat moet nou ook weer niet.

Als ik jou was zou ik net iets meer je been erbij houden en voor ietsjes losser laten. Hoeft niet veel, maar net iets hoger is niet verkeerd. Laat Derano zelf de balans zoeken en los alles altijd voorwaarts op.

Succes ermee! Weet zeker dat het paardje het kan, en jij ook

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:06

wat een leuk dier zeg! Ik snap die discussie in de eerste pagina ook niet, het dier is net 5 maanden onder het zadel!! Ik vind het er gewoon al heel netjes uitzien, en nog genoeg tijd om alles te beteren. Dit is nog maar pas het pure begin, je kunt toch niet verwachten dat hij dan als een Salinero door de bak paradeert? Doorgaan zo, dat gaat echt wel lukken!

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 23:08

siets schreef:
wat een leuk dier zeg! Ik snap die discussie in de eerste pagina ook niet, het dier is net 5 maanden onder het zadel!! Ik vind het er gewoon al heel netjes uitzien, en nog genoeg tijd om alles te beteren. Dit is nog maar pas het pure begin, je kunt toch niet verwachten dat hij dan als een Salinero door de bak paradeert? Doorgaan zo, dat gaat echt wel lukken!

Bedankt dat vind ik zelf eigenlijk ook, en we werken er heus wel aan hoor maar we doen het gewoon lekker rustig aan ik bedoel het heeft geen haast ofzo hoor.

WAZAA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:34

mooie je foto's hoor en ook lief *LOL* Vingers aflikken

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:03

Heel mooi paardje, veel succes nog en je komt er!! Ik vind dit er nu al goed uit zien!