Flower schreef:Hij loopt te diep en ik heb het idee dat hij heel erg hangt......wel je benen gebruiken he....![]()
Verder vind ik het wel een heel mooi beestje !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marije1984 schreef:Ik vind dit goed!!!! Paard loopt misschien te diep maar is nog maar 5 maand onder het zadel. Dit paard wordt tenminste goed ingereden. Je paard moet eerst sterker worden in zijn rug en dan komt pas het 'oprichten'. Dus overgangen rijden en tempo wisselingen en dan komt het neusje vanzelf wel hoger. Al dat getrek en gepluk aan die jonge paarden is echt niet goed.
Eerst de basis en goed aan de hulp. Dan pas de oprichting.
Je kan er natuurlijk wel mee beginnen want paardje loopt constant, maar te diep bestaat niet bij een jong paard.
siets schreef:wat een leuk dier zeg! Ik snap die discussie in de eerste pagina ook niet, het dier is net 5 maanden onder het zadel!! Ik vind het er gewoon al heel netjes uitzien, en nog genoeg tijd om alles te beteren. Dit is nog maar pas het pure begin, je kunt toch niet verwachten dat hij dan als een Salinero door de bak paradeert? Doorgaan zo, dat gaat echt wel lukken!